ציפיתי שהארי ייקרא לאבא שלי מר אשבי, כמו שאר העובדים, כולם קוראים לו כך גם אם די מיודדים איתו, מר סמית' ומר ג'ונסון תמיד נהגו לקרוא לו מר אשבי בסביבתי.
ניערתי את ראשי ממחשבות על הארי כרגע, ונאנחתי בהקלה שאבא שלי הלך לשולחן אחר שהוא סיים עם כל השאלות שלו, זה לא יכל להיות מביך יותר ממה שזה כבר.
"מ...מצטערת אבא שלי פשוט... דביק?" גיחכתי וגירדתי בעורפי במבוכה.
"זה בסדר, הוא דווקא ממש נחמד" ראיין חייך במתיקות והמשיך לאכול מהפיצה שלו.
שסיימנו לאכול, ראיין השאיר טיפ למלצר ויצאתי איתו לבחוץ.
הסתובבנו עוד קצת מסביב וראיין דיבר על זה שהוא היה גר בניו יורק, הסכמתי איתו שיפה שם, אני ואמא שלי היינו שם שהייתי קטנה יותר.
המשכנו לדבר, וסיפרתי לו על העבודה של אבא שלי, הוא שאל כמה שאלות לגבי הארי. אבל הייתי צריכה לדחות אותן כי לא ידעתי מה לענות לו.
שהידקתי את המעיל השחור שלי סביב גופי ושמתי לב שכבר מאוחר.
"אני חושבת שכדאי שאני אחזור הביתה, אמנדה דואגת לי בטח" מלמלתי ופיהקתי בזמן שבדקתי את הטלפון שלי, היו ארבע שיחות ממנה.
"אוקיי, ללוות אותך?" הוא שאל בחיוך והנהנתי, אני לא רוצה ללכת הביתה לבד בחושך וזה נחמד מצידו להציע את זה.
שהגענו לבית שלי, הודתי לאלוהים שהמסעדה לא הייתה רחוקה מהבית שלי בכלל אז לא הייתי צריכה לקפוא בדרך.
עמדתי בכניסה ונתתי לראיין נשיקה בלחי לפני שנפרדתי ממנו ודפקתי את הדלת לאמנדה שתפתח לי.
אמנדה פתחה ולפני שנכנסתי, שמתי לב שראיין הסמיק מהנשיקה הקצרה ממקודם, זה היה חמוד.
נופפתי לו וסגרתי את הדלת אחריי, ואמנדה עמדה בחיוך מולי.
"אז... מי החתיך?" היא שאלה בהתרגשות ומחאה כפיים.
"הוא חדש בעיר ובבית ספר, אז יצאנו היום והראיתי לו את האיזור" משכתי בכתפיי והורדתי את המעיל כי היה מזגן על חום.
"ו...? זהו?" היא שאלה בטון מבואס וגלגלתי את עיניי.
"הוא ממש חמוד והכל... אבל רק היום הכרנו, אנחנו רק ידידים" אמרתי והתיישבתי בעייפות על הספה.
"לא היה משהו מיוחד?" היא המשיכה ללחוץ והתיישבה ליידי.
"אבא שלי נכנס למסעדה שישבנו בה, והארי היה שם איתו. זה היה כל כך מביך אמנדה" נאנחתי בכבדות והיא הרימה גבה.
"אבא שלי שאל כל כך הרבה שאלות, אבל הארי הרחיק אותו לשולחן אחר למזלי. ראיין היה צריך לענות על כל השאלות המוזרות שלו"
"אבא שלך לא כזה נורא" היא גילגלה את עינייה."זה אפילו לא היה דייט אמנדה, הוא כל כך התרגש מזה שאני יוצאת עם מישהו והוא כמעט התחרפן שם. זה היה נוראי!" קראתי והיא צחקקה.
"אוקי זה באמת מרגש, את לא יוצאת הרבה עם בחורים. ופתאום הארי הזה וראיין..." היא נתנה לי מכה קטנה בכתף.
"הארי סך הכל מלמד אותי" התעקשתי ועליתי לחדרי, בעטתי את הנעליים ממני והורדתי את המעיל, התיישבתי על המיטה ואפילו לא טרחתי להחליף את הבגדים לפיג'מה נורמלית.
YOU ARE READING
Harry Styles | Frozen Emotion
Fanfictionסקיילר אשבי היא סטודנטית בת 21, אחרי שחזרה לקשר עם אביה, היא מתיידדת עם חברו הטוב. ואז מתחיל ביניהם משהו רציני. סקיילר מתחילה להיות מבולבלת ומתוסכלת, היא נכנסת למבוך שבו היא צריכה לעמוד מול אבא שלה ומול הבחור שהיא התאהבה בו. -אזהרות *שפה גסה *תכנים...