Chapter 9

590 67 2
                                    

שסיימנו את היום ראיין ניגש אליי.

"אממ סקיילר?" הוא גירד את עורפו וחייך חיוך ביישני.

"ה..היי" חייכתי חיוך קטן והוא לקח נשימה עמוקה.

"אז אני חדש פה והכל.. חשבתי שאולי מתחשק לך להראות לי את הסביבה אחרי בית ספר? זה לא דייט אם לא תרצי.. אני מתכוון זה יכול להיות אבל.." הוא גימגם.

"אני מצטערת בריאן, חבר של אבא שלי מלמד אותי אחרי בית ספר. אבל אפשר בערב" משכתי בכתפיי, מנסה לשחק את עצמי תמימה כדי שהוא לא יחשוב שזה דייט, אני לא רוצה חבר עכשיו.

"א..אוקי זה יהיה מעולה! מתי לאסוף אותך? ואיפה את גרה..?" הוא גיחך וניסיתי להסביר לו.

"פשוט קחי את המספר שלי ותסמסי לי?" הוא שאל והנהנתי, החזקתי את הפתק והלכתי לכיוון הבית שלי.

הגעתי הביתה, ואמנדה עדיין לא הגיעה אז אכלתי צהריים לבדי.

פתאום נשמעה דפיקה בדלת והלכתי לפתוח, הארי עמד שם.

"ה..הו היי" חייכתי ונתתי לו להיכנס.

התיישבתי חזרה ליד השולחן והמשכתי לאכול בזמן שהוא הסתובב ואז הרים משהו.

"של מי המספר הזה?" הוא הסתובב אליי ובלעתי את רוקי.

"ב..בחור חדש שהגיע לכיתה. הוא הציע שנצא היום" אמרתי.

אני יודעת שהוא רצה שאני אעשה לו סיור, אבל רציתי לראות אם הארי יקנא טוב איפה אני חיה? הוא לעולם לא ירצה אותי בכל מקרה והוא יותר גדול ממני ב15 שנה, וגם הוא חבר של אבא שלי.

"אה, ואת מתכוונת ללכת איתו" הוא שאל, או שהוא אמר.

"כ..כן, אבל אני עוד לא יודעת" משכתי בכתפיי.

הוא הנהן "טוב, שנלמד?" הוא חייך חיוך קטן שראה שפיניתי את הצלחת שלי לכיור ויכולתי לבהות בגומות שלו למשך שעות, אבל הנהנתי ועליתי אחריו למעלה.

שהגענו לחדר הוא התיישב על המיטה, והוצאתי את הספרים והמחברות שלי.

"ע..על החומר הזה עברנו כבר" מלמלתי וגרמתי לו לנער את ראשו מהמחשבות שלו.

הוא הביט בי ואז אל המחברת "כן".

הוא לקח ממני את שאר הספרים והמחברות, והחליט שנלמד מדעים.

"עד עכשיו למדנו רק מתמטיקה. אני חושב שגם אם את טובה במדעים כדאי שתחזרי על זה איתי, למבחן הבא שלך" הוא אמר.

"המבחן הבא שלי?" שאלתי בבילבול ואז ניערתי את ראשי.

"אה.. כן המבחן הבא שלי" מלמלתי, זה היה שקר. פשוט רציתי להיות איתו יותר, זה נוראי ואני יודעת את זה אבל למי אכפת, אני גם לומדת מזה.

"אי פעם חשבת על להיות מורה?" שאלתי שהעברנו שעה שלמה בלמידה ואיתו זה השיעורים היחידים שאני לא משתעממת.

"לא. אני אוהב להיות במשרדים, חברה ואנשים זה לא הקטע שלי" הוא אמר והביט בי.

"אה.. למה?"

"זה לא משנה סקיילר, אנחנו צריכים ללמוד עכשיו" הוא סינן ובלעתי את רוקי אבל הנהנתי והבטתי חזרה בספר, כמוהו.

Harry Styles | Frozen EmotionWhere stories live. Discover now