3.8

479 38 41
                                    

"ne? Sen ciddi misin Uraz?" diye sordum.

"evet. Daha bir saat önce evlenme teklifi etmedim diye somurtmuyor muydun sen?" dedi. Yo.

"somurttum diye mi ediyorsun evlenme teklifi?" dediğimde gülüp cebinden bir kutu çıkardı ve sandalyesinden kalkıp diz çöktü.

Yüzük kutusunu açıp "Benimle evlenir misin Eflin'ım?" dedi. Ayağa kalkıp dolu gözlerimle başımı olumlu anlamda salladım.

Sonuna kadar gülümseyip ayağa kalktı ve yüzüğü parmağıma taktı. Allah'ım bu yüzük çok güzel!

Keşke temas etmeden sarılabilsek... Ah ah

Uraz geri oturduğunda yüzükten gözlerimi ayırıp Uraz'a baktım. Gülümseyerek bana bakıyordu.

Çatal uzatıp pastayı gösterdi gözleriyle. "ye bakalım pastanı." dedi. Çatalı elinden alıp pastadan böldüm ve Uraz'a uzattım. İlk başta naz yapıp "Yok ye sen." dese de ağzını zorla açtırıp yedirtmiştim.

Yüzüğüm ile aşk yaşarken pasta çoktan bitmiş Uraz hesabı ödemiş arabaya biniyorduk.

"Ne zaman istemeye gelelim seni?" dedi kapımı açarken. "yarının yarını." dedim mükemmel Türkçemle. Kapımı kapatıp kendi koltuğuna bindikten sonra "Bana uyar." dedi. Gülümseyip yüzüğüme bakmaya devam ettim.

"Beni annemin evine bırakabilir misin?" dedim gözümü yüzükten çekmeden. "bırakırım tabi." dedi.

.

Eve girer girmez abim karşıma çıkmış ve bana sarılmıştı. Onu ittirip sırıttım. "Ne oluyor kız?" dedi abim saf saf.

"Ben." dedim ve heyecan katmak için sustum. "ee sen?"

"BEN EVLENİYORUM!" Diye bağırdım ve yüzüğümü gözüne salladım. Öyle bir bağırdım ki annem odasından kafasını çıkarıp "ne?" demişti.

Abim elimi tutup biraz öylece yüzüğe baktıktan sonra yüzüğü çekmeye başladı. "Abi bıraksana. Abi parmağım kopacak. Abi yürü git. Abi bırak yüzüğümü. Abi yüzüğüme bir şey olacak." diye bağırıp ittirdim. Sonunda yüzüğümü kurtarabildiğimde Yüzüğümü dikkatle inceleyip arkama sakladım.

"ne demek evleniyorsun kızım?" al işte gel bir de bu salak abime evliliği anlat.

.

İsteme günü

İsteme annemin evinde olacağı için annemin evindeydim. Bebe mavisi bir elbise giymiştim.

Kapı çalınca kapıya koştum. Kapının yanındaki aynadan kendime çeki düzen verdikten sonra açtım kapıyı.

"Hoşgeldiniz." diyerek içeri aldım herkesi. İlk önce Uraz'ın babası sonra Uraz'ın annesi sonra Uraz'ın kardeşi ve son olarak da Uraz girdi içeri.

Elindeki çikolata ve çiçeği bana uzatıp "Sonunda kavuşuyoruz Eflin'im." diye fısıldadı.

Çiçek ve çikolatalarla mutfağa geçip kahve hazırlamaya başladım. Herkesin kahvesini hazırladıktan sonra son olarak Uraz'ın ki kalmıştı. İçine az kara biber az acı biber ve az da tuz koydum.

Uraz'ın kahvesini de fincana doldurup bütün kahveleri alıp içeri geçtim. Herkese teker teker verip acı olanını da Uraz'a verdim. Uraz bir kahveye bir de bana bakıp ağzını oynatarak 'içmeli miyim?' dedi.

'içmezsen elin de yüzük olmadan çıkarsın bu evden." dedim ağzımı oynatarak. Anlamış olacak ki gözlerini pörtletip kahveyi tek yudumda dikti ve bitirdi.

Kıyamam ya.

Tam o sırada isteme merasimi başladı. "Oğlum kardeşinizi görmüş beğenmiş eğer kardeşinizin ve sizin de rızanı varsa Allah'ın emri peygamber efendimizin kavliyle kardeşinizi oğlumuza istiyoruz."

Ağağağğağsssğğ

Abim bir bana bir Uraz'a bakıp durdu. Gözü en son be de durduğunda gülümseyip başımı salladım. Derin bir nefes çekip  "eğer senin yüzünden tek gözyaşı akıtırsa seni öldürürüm. Anladın mı?" dedi Uraz'a. Uraz asker gibi hızla başını olumlu anlamda salladı.

Abim de "verdim." dedi. Hay ağzın bal yiyesice çok yaşa sen hele abi.

Hepimiz ayaklanıp teker teker el öpmeye başladık.

Daha sonra da nişan kıyıldı. Evet nişan ve istemeyi aynı anda yapmışlardı. Haftaya da dini nikah olacaktı.

Urazlar gittikten sonra eski odama geçip yanımda getirdiğim eşofman tişört ve hırkayı giyip elbiseyi özenle katlayıp çantama yerleştirdim. Eşyalarımı toplayıp abimle vedalaştıktan sonra ben de çıktım. Arabama doğru ilerleyip bagajı açtıktan sonra her şeyi içine doldurdum.

.
.
.

Mirhabalaarrr

Nasılsınız?

O zmanan bugünün 5. Bölümü gelsiiiiinn

Uraz'ın kahveyi höpletmesi çok romantik değil mi ama jskgkdkc

565 kelime günlük 2565 kelime

Ah Kimin İçin Atıyor Bu Yürek? -Yarı Texting - TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin