Gözümü açmamla yatağımın karşısındaki sandalyeye oturmuş bana bakan abimi görmem bir oldu. Kaşlarımı çatarak oturma pozisyonuna geçtim.
Abim gözlerini silip ayağa kalktı ve yatağıma oturdu. İçeriden gelen bağırma seslerini daha yeni fark ediyordum.
Kaşlarımı daha da çatıp abime anlamayan gözlerle baktım.
Yataktan kalkıp gözümü sonuna kadar açtım. "Abi ne yapıyoruz biz burada? İçeriden bağrışma sesleri geliyor. Gel gidelim bakalım." dedim ve hızla sandalyenin üstündeki şalımı bağlayıp kapıya ilerledim. Kapıyı açıp odamdan çıktım. Ardıma baktığımda abimin gelmediğini gördüm.
Omzumu silkip koşarak bağırışların geldiği mutfağa girdim.
Annem ayakta durmuş bağırırken arkası dönük bir adam da karşısında durmuş araya girip bağırıyordu.
Adamın ceketinden çekip kendime çevirdikten sonra adamın karın boşluğuna tekme attım. Adam acıdan ikiye katlanırken "Kimsin lan sen?" diye bağırdım. Ağlayan annemin yanına gidip kolundan tuttum ve "Kim bu anne?" dedim. Annem başını olumsuz anlamda sallayıp gözünü sildi ve adamın karşısına geçti. "Yıllar önce çıktığın gibi çık şimdi bu evden." diye bağırdı annem ve mutfaktan hızla çıktı. Adam dik durup arkasından bağırdı "Ben istediğimi alırım bunu unutma!"
Sonra ise bana döndü. Baştan aşağı süzerken bacaklarına bir tekme daha attım. "Kimsin lan sen? Niye evimdesin?" diye bağırdım. "Babanım." dedi ve mutfaktan çıktı. Kapı çarpılma sesiyle adamın ne dediğini daha yeni kavrayabilmiştim.
Yerdeki mavi halının desenlerine bakarak düşünüyordum. Ne babasından bahsediyordu bu adam? Ben 4 yaşındayken kalp krizi geçirip ölmemiş miydi benim babam? Yalan söylüyordu. Kesinlikle yalan söylüyordu.
Yalan söylüyorsa neden hiç babanın mezarına gitmedin Eflin?
Buzdolabının önüne çöktüm. Gözümden dökülen yaşlarla dua ettim. İnşallah yalan söylüyordur.
İnşallah ölmüştür.
Aksi takdirde beni terk etmesi beni daha çok yaralayacaktı.
.
.
Merhabalar!
Bölümü nasıl buldunuz?
Şimdi sizinle bir önceki bölümde söz verdiğim etkinliği yapacağızz :)
Uraz'a sorulan sorulardan başlayacağız. Ve uraz cevap verecek <3
X:Kaç kardeşsin?
Uraz: Benimle beraber 3 kardeşiz. Bir tane tatlı mı tatlı kız kardeşim, bir tane de ablam var.
X: Meslek olarak ne düşünüyorsun?
Uraz: Mimarlık.
X: Kaç çocuk istiyorsun ileride? Bir takım gelir mi ;) Gelsin bence böyle güzel kalpli insanların yetiştireceği güzel çocuklar lazım.
Uraz: Öncelikle iltifatınız için teşekkür ederim. Çocuk sayısını ilerideki karımla belirlemek isterim. Ama bir cemaat kurmak isterim :)
X: Neden imam hatip de okuyorsun?
Uraz: Dinimiz ile ilgili dersler görmeyi seviyorum.
X: Gerçekten anonim olarak konuştuğun kişiden hoşlanma gibi bir his oldu mu acaba Uraz?
Uraz: Birazcık. Ama çok çok az.
X: Artık konuşacak mısın? Senin sesini duyduğunu hatılamıyorum.
Uraz: Çok konuşmam. Ama konuşacağım:)
.
Eflin'de sıraaa :)) <33
X:İleride Uraz'ı nasıl kaydedeceksin?
Eflin: Odun <3
X: Uraz'a ne zaman kendini göstereceksin?
Eflin: O ne zaman beni severse :)X: İleride ne olmak istiyorsun?
Eflin: Kuran öğretmeni <3X: Dilek ile nasıl tanıştınız?
Eflin: İlk okulda aynı sınıftaydık :) <3
X: Neden imam hatip okuyorsun?
Eflin: Olmak istediğim meslek için imam hatip okumam gerekiyor :)
X: Uraz'a sadece sesiyle mi tutuldun?
Eflin: Uraz'ın sesini hiç duymadım ki. Sadece flüt çalışını duydum ve Uraz'ın neyine aşık olduğumu inanın bilmiyorum :)
.
Dilek de sıra <3
X: Eflin ile sevdiğin kişi arasında kalsan?
Dilek: Eflin'i seçerim.
X: Sana "Sen önce kapan" diyenlere ne söylemek istiyorsun?
Dilek: Cahil olduklarını :)X: Eflin gibi sende anonim olur musun ileride?
Dilek: sanmam.
X: İslam ile bu kadar şey bilmene rağmen neden açıksın?
Dilek: Bilmiyorum. Cesaret edemiyorum :'(
İlginiz için teşekkür ederim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Kimin İçin Atıyor Bu Yürek? -Yarı Texting - Tamamlandı
General FictionTam sorunun en zorlu kısmındayken o hoş melodinin sesi geldi kulağıma. Şarkıyı söylemiyordu sadece melodisini çalıyordu. Siz: Ölene dek, Siz: Mezara dek, Siz: gel benimle dolaş Siz: Ah kimin içi atıyor bu yürek? Siz: Söyle, kimin için atıyor bu yüre...