Merhabaa!
Şurada altta küçücük bir yıldız var onu parlatmayı unutmayalım <3
Çığlık atıp etraftaki binalardan birilerinin çıkması için dua ettim. Kelime-i Şehadet edip geri geri hızlı adımlar attım. Ama maalesef ki adam ben geri geri adım atarken sırıtarak bana yaklaşıyordu.
"Ne istiyorsun lan benden? Defol git!" diye bağırdım. "Annen sevdiğim şeyi vermiyor bende onun en sevdiği şeyi alacağım." dedi. "Ulan ne seviyorsun söyle ben vereyim." dedim. "Para." dedi.
"Kaç Tl istiyorsun şerefsiz köpek?" dedim. "3 Milyon." deyince ağzım ve gözüm sonuna kadar açıldı. "O kadar para bizde ne arasın lan?" dedim. Adımlarını hızlandırıp tam karşımda durdu.
Ben de daha geri gidemezdim zaten gidersem duvara yapışacaktım. Bıçağı saplamak için geri çekti. Karın boşluğuna tekme attım yine de yere düşmedi. Tam diğer tekmemi atacakken bıçağı karnıma soktu.
Babam beni bıçaklamıştı...
Eli hala bıçaktayken arkadan birisi geldi ve adamı tutup çekti. Bıçak hala karnımda saplı duruyordu.
Karnımdaki acı ile yere çöküp kıvranmaya başladım. Bıçağı çıkarmaya çalışsam da çıkmıyordu. Gözüm de kararmaya başlamıştı. 'Ben şehadet ederim ki Allah'tan başka ilah yoktur. Ve yine şehadet ederim ki Hz. Muhammed onun kulu ve elçisidir.'
.
3. ağızdan
Genç adam sokaktaki çığlık ile başını bilgisayardan kaldırıp camın önüne geldi. Bir adamın genç ve tesettürlü bir kızın üstüne elindeki bıçak ile gittiğini görünce hızla odasından çıktı ve koştu. Evden koşarak çıkıp merdivenleri atlayarak indi. Adam kıza gittikçe yaklaşmıştı. Kız adamın karın boşluğuna tekme attı ama adamda pek bir işe yaramadı.
Genç adam koşarak adama doğru giderken elindeki bıçak çoktan kızcağızın karnına saplanmıştı. Kız acı içinde çığlık atarken genç adam adamı çekip burnuna kafa attı. Daha sonra da yumruklar atıp adamı yere düşürdü.
Genç kıza döndü. Kız yerde yatıyordu. Genç kızı düşünmeden kucağına alıp koşmaya başladı. Sokaktan çıktıklarında geçen bir arabayı durdurup bindi. Hemen en yakın hastahaneye götürmesi gerektiğini söyledi arabanın şoför koltuğunda oturmuş ve şaşkınlıkla bakan adama. Adam sorgulamayıp önüne döndü ve gaza bastı.
Araba durunca kız kucağında arabadan hızla indi ve arabayı kullanan adama teşekkür etti.
.
Eflin'den..
Gözlerim açılınca ilk fark ettiğim şey yattığım rahatsız yatak ve hastane kokusuydu. Gözümü odada taramaya başladım. Gözüm tekli koltukta oturmuş kendisine bakan genç adam da durdu. Kim olduğunu algılayabilmem için 2 dakika boyunca bakmam gerekti. Sonra anladım bu genç adamın Uraz olduğunu.
"İyi misiniz?" dedi Uraz. "N-ne? Ha ş-şey e-evet i-iyiyim." dedim zorlukla. Uraz pekte benim anonim olduğumu bilirmiş gibi değildi. İyi misiniz demesinden belliydi bir kere. Acaba anonimi başkası mı zannediyordu? BAŞKASINI MI GÜZEL BULMUŞTU?
"O zaman ben doktoru çağırayım." dedi ve çıktı odadan. İçeri kapalı bir doktor ile girdi. Doktor hanım gelip son kontrollerini yaptıktan sonra "Bıçak çok derine girmiş Eflin hanım. Karnınıza dikiş atıldı ama 2-3hafta okula gidemeyeceksiniz. Fazla hareket etmemeye özen gösterin lütfen. Evin içinde günde 2-3 tur atabilirsiniz ama sizi zorlayacak şeyleri kesinlikle yapmayın. Ve 2 hafta sonra tekrar kontrollere gelmeniz gerekiyor. Birazdan polisler gelecek. Size bunu yapan kişi hakkında ihbarda bulunmanız gerekecek. Size rapor yazdım isterseniz çıkış işlemlerini yapıp çıkabilirsiniz. Geçmiş olsun." deyip elindeki raporu uzattı ve çıktı. Vay anasını be neler yaşadım.
Uraz'a dönüp sordum. "Şey annemi aradınız mı?" diye sordum başımı eğerek. "Hayır kimseyi aramadım." dedi. Başımı sallayıp yanımda duran telefonu açıp annemi aradım. "Alo neredesin kızım sen? Eve geldim yoktun kaç kere aradım." dedi.
"Anne hastanedeyim ben. Sana konum atacağım şimdi." deyip kapadım telefonu. Konumu yollayıp telefonu geri yerine koydum.
"Teşekkür ederim." dedim. "Rica ederim kim olsa yapardı." dedi. Düşünceli bakıyordu ama bana.
Birden kapı açılınca kapıya döndüm. Annem koşarak yanıma gelip sarıldı. "Kızım ne oldu? Kim yaptı bunu sana?" dedi. Sorularını cevaplayacaktım ama içeri 3 tane polis abi girdi.
Polislerle konuştuktan sonra annem çıkış işlemlerimi yaptı. Annemin itirazları üzerine Uraz'ı da evine bırakmıştık. URAZ BENİM EVİMİN 5 MAHALLE ÜSTÜNDE OTURUYORDU!
Eve girdiğimizde abime de anneme de uzun bir hesap verdim. Annem gözleri dolu dolu beni dinledi abim ise o gece eve gelen adam yaptı der demez evden çıktı.
Abimi takmayıp anneme yanaştım. "Anne o adam kim? Bana bir açıklama borçlusun." dedim. "Bilmiyorum." deyince dayanamayıp ayağa kalktım ve tam bağıracakken kendime gelip geri oturdum yerime. "Biliyorsun anne. O adam babam olduğunu söylüyor. Senden para istiyor para vermediğin için beni bıçaklıyor. O adamın kim olduğunu herkesten iyi biliyorsun anne." dedim.
Ağlayarak "Evet biliyorum." dedi. "Kim o anne?" dedim.
Burnunu çekip bana baktı ve başını eğdi. "Baban.." dedi.
Nasıl yani o şerefsiz küpek yalan söylemiyor muydu? Dayanamadım ve ayağa kalkıp bağırdım. Sinirden titriyordum. "NASIL BENDEN SAKLARSIN BABAMIN YAŞADIĞINI HA? ABİMDEN DE Mİ SAKLADIN? BİR İNSAN ÇOCUĞUNDAN NEDEN SAKLAR BE BABASININ YAŞADIĞINI?" diye bağırdım.
Annem de kalkıp karşıma dikildi. "BEN SENİN İÇİN YAPTIM BE NE YAPTIYSAM! NANKÖR! SEN BABANI ÇOK SEVİYORDUN NE DESEYDİM 'BABAN BİZİ TERK ETTİ! Mİ?" diye bağırdı.
"BU BANA İYİLİK DEĞİL! YA NASIL BUNCA YIL YALAN SÖYLERSİN YA? KAFAM ALMIYOR YA!" Dedim. Elini kaldırıp yanağıma tokat attıktan sonra bağırdı "Bağırma bana nankör köpek." dedi ve odadan çıktı.
Bende hem yanağımın sızısı ve karnımdaki dikişin ayağa kalkmamla daha çok artan acısı ile koltuğa oturdum. Başımı ellerimin arasına alıp sessizce ağladım. Annem bana bu yaşıma kadar hiç vurmamıştı.
. . . . . . . . . .. . . .
Heyyoooo!
Nasılsınızz?
Bir önceki bölümde o kadar çok yorum geldi ki kitaba ara vermekten vaz geçtim :)
Sınırımızz: 15 oy 40 yorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Kimin İçin Atıyor Bu Yürek? -Yarı Texting - Tamamlandı
Ficção GeralTam sorunun en zorlu kısmındayken o hoş melodinin sesi geldi kulağıma. Şarkıyı söylemiyordu sadece melodisini çalıyordu. Siz: Ölene dek, Siz: Mezara dek, Siz: gel benimle dolaş Siz: Ah kimin içi atıyor bu yürek? Siz: Söyle, kimin için atıyor bu yüre...