3.4

559 48 56
                                    


Banka geçip oturduktan sonra telefonumu çıkarıp Uraz'a mesaj yazdım.

Siz: gelmiyor musun?

Siz: seni bekliyorum

Ayşe: hemen geliyorum müstakbel helal'im

Siz: ya Urazz

Ayşe: Uraz kurban olsun sana Eflin'im söyle

Siz: Utandırmaa

Ayşe: Arkana dön güzelim arkana

Görüldü..

Arkamı döndüğümde gülümseyerek bana bakan elinde bir gül buketi olan Uraz'ı gördüm. Allah'ım şuan ona sarılmayı o kadar isterdim ki...

"Evlenelim o zaman güzelim." diyen Uraz ile içimden değil dışımdan konuştuğumu fark ettim. "Uraz ben istemez miyim seninle evlenmeyi? Ama evlilik çok ciddi bir şey. Biz daha işimiz yokken bir de bu yaşta nasıl bir ev geçindirelim?" dedim. Elindeki buketi bana verip banka oturdu. 

Aramıza mesafe koyarak yanına oturduğumda bana dönüp "Ama ben dayanamam." dedi. "Böyle olması gerekiyor Uraz." dedim. "Hem çok yakınımda hem de çok uzağımdasın ama. Hiç bir kıza dokunmak istememiştim ben. Şuan sana sarılmak için çıldırıyorum Eflin." dedi ve başını denize çevirdi. 

Ben de denize dönüp elimdeki gül buketine sarıldım. Madem Uraz'a sarılamıyorum ben de çiçeğime sarılırım. Canım çiçeğim. 

Canım Uraz'ım...

"Sen ne olmak istiyordun Uraz?" diye sordum Uraz'a dönüp. Denize bakarak "Mimar." dedi. İç çekip "Neden bana bakmıyorsun?" dedim. "Baktıkça sarılasım geliyor Eflin'im." dedi ve içim eridi. 

URAZ NEDEN BU KADAR ROMANTİKSİN?!

"Bana bir söz verir misin?" dedi başını bana çevirip. Kaşlarımı kaldırıp merak ettiğimi belirttim. "Ben ölmediğim sürece benden başka biriyle evlenme. Tamam mı? Benden başka bir erkek helal'in olmasın. Başka birisiyle evlenmen düşüncesi ile yanıyorum. Başka bir erkeğin saçını okşama düşüncesi ile kavruluyorum" dedi. 

"Uraz sen de bana bir söz verir misin?" dedim. "Söyle Eflin'im." dedi. "Beni bıçaklayan babamın yerini tutabilir misin? Bana babamın hissettiremediği babalık hissini hissettirebilir misin?" dedim. 

"Tutarım Eflin'im. İstersen seni yine çocukluğuna döndürürüm. Sen iste yeter ki. Sana  tüm güzel hisleri hissettireceğim Eflin'im." dedi. Ben doğru erkeğe aşık olmuştum. Darısı sizin başınıza ;)

.

Mirhaba!

Nasılsınızz?

Allah'ım bu Eflin ve Uraz çok tatluuu!

Çok romantik bir bölüm olduu ^^

Uraz'ın naifliğii..

Günaha girmemek için hemen evlenmek istemesi...

Günaha girmemek için sevdiği kıza sarılamaması..

Eflin'in Uraz yerine çiçeğe sarlması..

Allah'ım hepsi çok tatluu!

İnanamıyorum benim gibi birinden böyle romantik sahneler nasıl çıktı?


Ah Kimin İçin Atıyor Bu Yürek? -Yarı Texting - TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin