4.5

472 36 7
                                    

Tualetten elimdeki test ile çıkıp arkama sakladım. "Uraz." dedim kıvrana kıvrana.

"NE OLDU HAMİLE MİSİN?" Diye bağırdı. Yutkunup başımı eğdim ve alt dudağımı dişlemeye başladım.

Çenemden tutup başımı kaldırdı ve gözlerime baktı. Heyecanlı hali gitmişti. "Değil misin?" dedi. Sanki hayal kırıklığına uğramış gibiydi.

Onun hayal kırıklığına uğramış halini görünce gözlerim doldu. "Olsun. Bir şey olmaz." dedi ve sarıldı.

Biraz sarıldıktan sonra ittirip gözlerimi sildim.

Gözlerimi duvara sabitleyip "Kaç çizgi olunca hamile oluyordum?" dedim. Uraz'dan ses çıkmayınca göz ucuyla ona baktım. Ağzı yamuk bir şekilde açılmış garip garip bana bakıyordu.

"Boşuna mı ağladım?" dedi ve gözlerini kırpıltırdı. "Ne bileyim boşuna mı ağladın. Kaç çizgi olunca hamile oluyorum söylersen öğreniriz boşuna mı ağlamışsın!" dedim.

"Söyleseydin ya bilmediğini." deyip cebinden telefonunu çıkardı.

"iki çizgi." dedi. Arkamı dönüp teste baktıktan sonra geri önüme döndüm. Testi eline verip hızla odama girdim ve kapıyı kapatıp kilitledim.

Odama girme sebebim utanç değildi. Üzüntüydü. Hem onun üzgün halimi görmesini istemiyordum hem de ben onun üzgün halini görmek istemiyordum. 

Çünkü karnımda bir bebek yoktu.

.

Bu bölümü saygı değer okurum yagmurdakihuzur7 için attım. Baktım okuyor tık tık yeni bölüm atim de onu da okusun dedim yazdım attım eheheh.

Teşekkür edin dünya ahiretlik bacınıza.

Ah Kimin İçin Atıyor Bu Yürek? -Yarı Texting - TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin