2.3

629 52 18
                                    

Siz: Şey beni gördüğüne emin misin Uraz?

Ayşe: Evet eminim

Siz: Pekii

Siz: Nasılsın?

Ayşe: İyiyim sen nasılsın

Siz: kötüyüm karnım acıyor

Ayşe: neden?

Siz: neden mi

Siz: nedenini bilmiyor musun?

Ayşe: nereden bileceğim Eflin karnının neden acıdığını?

Siz: Doğru

Siz: nereden bileceksin ki?

Siz: Neyse

Siz: iyi geceler.

Ayşe: iyi geceler

.

2 hafta sonra...

İki hafta geçmişti ama annem ile hala konuşmuyorduk. Bugün kontrole gidecektim ve annem evde yoktu. Ben de o yüzden taksi çağırıp taksi ile gittim hastaneye. 

Hızlıca kontrolleri olduktan sonra yarın okula gidebileceğimi söyledi doktor hanım. Hastaneden çıkıp taksi ile eve geçtim. Direkt odama geçip başörtümü çıkardıktan sonra yatağıma yattım. 

Telefonumu masanın üstünden alıp bir arama var mı diye baktım. Havva mesaj atmıştı. 

2 haftadır Dilek ne aramıştı nede sormuştu. Sanki okulda olup olmamam umurunda değilmiş gibi. Hiçbir şey demeden o geri zekalı aptal kızlar ile takılmaya başlamıştı zaten.

Yatağımdan kalkıp çantamı hazırladıktan sonra geceliklerimi giydim ve telefonumla oynarken uyuyakaldım. 

.

Okula girip sınıfıma çıktım ve sırama oturdum. Havva daha gelmemişti. Dilek de öyle. Telefonum ile oyalanırken içeri Dilek, Şeyma ve eda girdi. Dilek gülerek bir şey anlatıyordu Şeyma ve Eda da kıkırdayarak onu dinliyordu. 

Geçip bir sıraya oturduklarında kulağım onlardaydı. "Dilek" dedi Şeyma birden. "Efendim aşkım?" dedi Dilek de.

"Sen geçen Uraz'a yazmıştın. Cevap verdi miii?" diye sordu Şeyma. NE ne ne ne ne  ne ne ne?

Dilek Uraz'a mı yazmış? Ben Uraz'ı sevmeme rağmen. "Verdi." dedi ve başını eğdi Dilek. "Ay ne dedii?" dedi Eda. "İşim var sizinle uğraşamam dedi." dedi Dilek bu sefer. Gülümseyip başımı eğdim ve telefonumu elime aldım.

Siz: aferin adam ol

Siz: benden başka kızlara da cevap verme

Ayşe: emredersiniz

Siz: :)

Ayşe: :)

Siz: Bir şey soracağım

Ayşe: evet

Siz: beni gördüğüne emin misin

Ayşe: evet dedim ya gördüm diye.

Siz: tamam.

Siz: buluşmaya ne dersin?

Ayşe: ne şimdi mu

Siz: yo istediğin zaman

Ayşe: şimdi değil sonra

Siz: peki tamam.

Ayşe: Küçük çaplı hazırlık yapmam gerekiyor

Siz: ne hazırlığı

Ayşe: hiç

Siz: peki

Ayşe: görüşürüz

Siz: görüşürüz

.

Sınıfa göz gezdirip Dilek çıkmış mı diye kontrol ettikten sonra çıktığını görüp sınıftan çıktım. Telefonumdan Dileği aradım.

"Alo?"

"Alo eflin artık okul çıkışı seninle gelmeyeceğim kusura bakma." dedi.

"ne ama-" DITT!

Telefonu yüzüme kapattı.

(Bu sahne size tanıdık geliyor mu;)

 .


Nasılsınızz?

Dilek hakkında düşünceleriniz?

Ah Kimin İçin Atıyor Bu Yürek? -Yarı Texting - TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin