Slenderman × Reader

514 30 5
                                    

Bu bölümden sonra hangi creepy pasta ?
İstek tepki ?


Bu bölümden sonra hangi creepy pasta ? İstek tepki ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

=♤

"Y/N! Gerçekten korkuyor musun ?" July gerçekten aptal bir kız . Tamamen beni paranoyaklaştırdı ! "Tabii ki korkmuyorum , July . Sadece orası , bir gurup genç kız için çok tehlikeli ." Ellerini belinde birleştirip bana baktı.  "Yani?" Derin bir nefes aldım . "Gitmeyeceğiz. "

Dediklerimi inkar edercesine başını salladı . "Ah Y/N ! Alt tarafı bir kamp gecesi düzenleyecektim! Sadece bir gece . Fakat sen bunu berbat ediyorsun. " gözlerini sinirle kapattı . "Neden Y/N . Sadece biraz eğlenmek istemiştim . "

Gözlerini açıp , bana baktı.  Mavi gözleri benim gözlerimle buluştuğunda,  hiçbir şey diyemedim .
"Bakma bana öyle ." Hayır diyemeyeceğimi biliyor gibiydi . "Ah ! Peki . Ama sadece bir gün ." Onayımı alınca , aniden ellerini birbirine çarptı . Yanıma gelip , ellerini bana doğru sarıp , beni etrafında döndürmeye başladı.  "Sağ ol , çok çok çok seviyorum seni,
Y/N!"

******

Elime fenerimi alıp , kızlara baktım.  Hava kararmak üzereydi . Ve kötülüklerinde yer yüzüne düşme zamanı ...
"Hey,  Espada!" Espada'ya seslenip , bana bakmasını sağladım.  Uzun zamandır doğru düzgün konuşamıyorduk bile . Yanıma usulca yaklaşıp,  mahçup bakışlarla bana baktı . "Geldim ..." yavaşca tebessüm ettim.  "Çekinmene gerek yok Espada ." Gözleriyle bana baktı . "Yani,  beni affettin ?" Mutlulukla ona baktım . "Evet . Daha fazla ayrı kalmak istemiyorum. " gülümseyerek bana baktı. "Teşekkür ederim Y/N . Tekrardan seninle olmak çok güzel ." Kafamı sallayarak gülümsedim . Memnundum.  Hatta July'e biraz fazla bile çıkışmıştım .

Dediği gibi , hiçbir sorun olmayacaktı . Aksine , bozulmuş bir arkadaşlığı bile düzeltmiştim.  İçimde ki heyecanla , ateşi yakmaya gittim.  Fakat bir eksik vardı . Clara 'ya bakıp , yüzümü buruşturdum"Clara ! Ben yakacak toplamaya gidiyorum~" kafasını bana çevirerek baktı . "Tek başına gitmek istediğinden emin misin? Georgia seninle gelebilir , ya da ben ." Kafamı olumsuz anlamda salladım . "Gerek yok , siz çadırı hazırlamaya bakın.  Ben hemen geleceğim . " olumlu anlamda başını salladı . "Peki , dikkat et ! "

*****

Elimde ki -fazla az olan - dal parçalarına baktım . Hiç istediğim nitelikle dal parçaları yoktu . Ya çok kalın , ya çok inceydi . Diğer elimde ki fenerimi yakıp etrafı inceledim . Hava oldukça kararmıştı bile ... cebimden telefonumu çıkartıp saate bakacaktım ki , çalışmadığını gördüm.  Neler oluyordu? Daha yeni şarj etmiştim . Uzunca düğmesine bastım . Ama telefonum açılmıyordu . Ah ~ ne yapacağım şimdi ? Etrafa bakıp , soluklandım .

Telefonumu geri cebime koyup fenerimi kavradım . Lanet telefon . Fenerimin,  lambası , kesik kesik sönünce , pilinin azaldığını anlamıştım.  Şimdi ne halt yiyecektim ben ?  Gözlerimi kapatıp derin bir iç çektim . Sadece ay ışığıyla aydınlanmak zorundaydım . Kafamı sağa sola doğru sallayıp kendime gelmek istedim . Hadi ama Y/N,  kendine gel .

Etrafta , küçük adımlarla ilerlemeye başlamıştım.  Üstelik , doğru düzgün dal bile toplayamamıştım.  Bu bende büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştı .

Yavaşca ilerlerken,  arkada ki ağaçlardan,  uçuşan karga sesleriyle kulaklarımı kapadım . Elimden düşen , ağaç parçaları , nemli toprakta bir ses yaratmıştı.  Onları toplayacakken,  arkamdan gelen sesle irkildim.  Arkama dönüp baktığımda , etrafta hiç kimsenin olmadığını gördüm . Acaba kızlar beni merak , etmişmiydi?

Tekrar eğilip , ağaç dallarından birini toplayacakken,  belime sarılmaya başlayan , sert şeyler hissettim . Bacaklarım,  titrerken,  elimde ki tek dal olan parçada yere düşmüştü.  Bacaklarım yavaşca iflas ediyor,  iradesini kaybediyordu.  Çenem titremeye başlayınca,  kendimi kaybedecek gibi olmuştum .

"T-tanrım..." kekeleyerek ağzımdan,  istem dışı kelimeler çıkmaya başlamıştı bile . Belime sarılan , kollar sıkılaşınca , ellerimi hafifçe yukarı doğru kalktı . Belimde ki kollar beni arkaya doğru çevirirken , gözlerimi sıkıca kapadım .

Gözlerimi açmaya cesaretim bile yoktu . Göz , yaşlarım , yanaklarımdan boynuma doğru süzülürken , hafifçe gözlerimi araladım . Gördüğüm tek şey , bembeyaz bir sayfayı andıran yüz , temiz takım elbiseli bir adam.  Fakat bu adamın,  ne yüzü nede bir ağzı vardı . Olabildikçe uzun olan boyu , ve sahip olduğu dokunaçlarla güvende olmadığımı anladım .

Arkamda hissettiğim acıyla,  gözlerim yavaşca kapandı...

"Uzun zamandır aranan,  Y/N S/N 'den hiçbir haber alınamıyor  , ormanda yapılan araştırmalarda da , Y/N S/N ye dair hiçbir iz bulunamadı..."

Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin