Offenderman × Reader

385 20 10
                                    


Yorum istiyorum . Tavan yapalım lütfen...



Nasıl ilerleyecek hiçbir fikrim yok , ama neyse ... Bu yaratık biraz şey ...

"Artık daha fazla dayanamıyorum ve üstümden velayetini alıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Artık daha fazla dayanamıyorum ve üstümden velayetini alıyorum.  Kendi başının çağresine bak Y/N ."
~ Annen

Okuduğum satırlarla,  gözlerimden akan , göz yaşlarımın bir anlamı dahi kalmıyordu.
Gözlerimi kapayıp derin bir nefes alıp kendimi , sakinleştirmeye çalıştım . Bu evde yalnız başıma kalmıştım ...

Yanımda annem dahi kimse yoktu . Göz yaşlarım daha fazla artarken , elimin tersiyle onları bir çırpıda yok ettim .

Boşver ...

Hafifçe hıçkırıp , yatak odama doğru ilerledim . Belli uyursam , bir nebze dahi olsa unuturdum belki ?

Odamın kapı koluna uzanırken , odanın içeriden gelen ses ile , titredim . Dehşet ile kendimi geriye doğru attım . Gelen kahkaha sesi tüm hislerimi afallatıyordu.

"Ah , yalnız kalmış küçük bir kız çocuğu ... ne kadarda ironik ! "

Kapım aniden açılırken , kendimi kurtarmaya çalışıyordum.  Elinde ki , kan kırmızısı gül tüm odak noktam olmuştu .

Aşırı olan uzun boyu , beyaz teni ve iki karış açık olan ağzı ile normal olmadığını doğruluyordu . Üzerime doğru gelirken kendimi ondan uzaklaştırmak için büyük bir çaba sarf ediyordum .
"Uzak dur benden , yaratık ! " hıçkırarak ona doğru bağırdığımda,  daha fazla kahkaha atmaya başlamıştı bile ...
"Yaratık ? Ah , küçüğüm daha yaratıcı olabilirdin ama neyse ... konumuz şu an daha farklı ." Ağlamam daha da arttığında durgunlaştı . "Sana bir teklifim var ." Duyduğum şeyle , şoka uğrarken o sadece sırıtıyordu.

"Ne var ! ?" Sinirlerim yerinden , hoplarken o sadece kırkırdadı. 
"Sinirli küçük kız,  dahada ateşli oluyorsun ." Arsızca kahkaha attığında sadece sustum .

"Teklif şu ; eğer benimle güzel bir gece geçirirsen , anneni sana geri getiririm ." Dediği şey beni hipnotize ederken,  sadece düşünüyordum ...

Annem yanımda olacaksa neden olmasın ki ? "Nasıl yapacaksın ?" Güldü . "Orası benim için çok basit! Sence ben normalsenin gibi aciz bir insan mıyım ? Hayır . Buda benim için çok basit . "

Dolu gözlerimle bakıp , kafamı olur dercesine salladım . "Peki ..."

Sesli bir şekilde güldü . "Bu gece harika olacak!"

Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin