Pov:Romantizm .
~Onları sevmediğimizi sanıyorlar fakat uyurken onlara seni seviyorum demek ?
Deneyelim ...
Slenderman : Onun böyle birşey yapma olasılığı imkansız . Fakat görelim ; Bu aralar fazla tetikteydi. Son günlerde sen uyurken başında bekliyordu . Gözlerini açıp onu gördün ve dudaklarından tek bir kelime döküldü ,"Seni seviyorum ." O zaten bunu biliyordu ... Beynin onun koruması altında .
Jeff the killer : O umursamaz bir pislik . Ne yapacağı belli bile değil . Her gün ona sövüyorsun ve o bunu zevk ile diliyor . Fakat bir yanı seni kaybetmek istemez , çünkü takılabildiği tek kişisin . Yanında masum kalman onun hoşuna gidiyordu . Gece başında bekliyor. Sebebini ben dahi bilmiyorum , boşver . Uyandın onu gördün , ona hafifçe sarıldın . Seni hafifçe itti . "Sana sevgimi gösteriyordum sikik Jeff !"
Jane The killer : uyuyordun . Yanında bir tıkırtı duydun ... Gözlerini hafifce aralayıp Jane'e baktın .Fısıldarcasına ona "seni seviyorum ." dedin . Bu onun fazla hoşuna gitti ... Sanırım artık senin yeni bir sevgilin var ... (Tabii kı kızsan , erkek okuyucular , üzgünüm .) seni asla bırakmayacak !
Nina The Killer : Nina çılgın ve sevimli bir pasta , gece ona seni seviyorum dedin . Buna iki gün kendini odaya kapatarak çığlık attı ... Odasının , etrafında 360 tane fotoğrafın var , ve hepsinde öpücük izleri dolu .
Liu : O bir book boy , çok centilmen , zarif ve tabiri caizse istanbul beyefendisi . Gece senin yanında sessizce kitap okuyor ve seni kolaçan ediyordu . Uyandın . Onun yanına gittin ve ne okuduğuna baktın . Ah şu klasikler ... Buna aldırış etmedin ve hafifçe onu omuzlarından salladın , "seni seviyorum." sana baktı , ve samimi bir tebessüm aldın .
Masky : onun umrunda olmadı... O sevgiye alışık değil .
Lj: geceydi , ve fazla soğuktu . Senin yanındaydı , ona hafifçe sokuldun . "Seni çok anlaşamasakta seviyorum jack ." dedin . Kalın sesiyle harika bir kahkaha attı .
Clock Work : Biraz kaba . Gece yanındaydı . Uyuyamadın . Boş bulundun ve "seni seviyorum ." dedin . Aksine sevindi . Belki sana gözünde ki saatin neden var olduğunu söyler ha ?
Bol bol yorum istiyorum ~
Bye.