Vurdum duymaz bir insanım . Herşeyden çabuk nefret ederim . Milletten banane ! Eh tabii ki banane ! Onlar beni örnek almalı ? Şaka... Şakaydı... Övünülecek bir yanın yok Y/N . Sadece boş boğazlık eden bir çevrem var ... Huh , ilginç . Tamam en iyisi ben değilim fakat en iyisi olmayı hak ediyorum bence birazcık ?
Hadi ama ! Yine kendimi kandırıyorum ... Sanırım ?
Önüme doğru düzgün bakmadan yürüyordum . Babam yine beni birazcık daha akıllanayım diye beni sokağa bıraktı (!) Üzgünüm attı ...
Saat gecenin biri. Ve ben yanlızım . Bence benim değerimi bilmiyorlar . Sinirlendim . Hemde hiç olmadığım kadar ... Normalde de sakin biri hiç değilim fakat benim hikayem durum değil olay olur aptallar ! Evreni sevmiyorum . Kendimi daha fazla tutamayıp bağırdım .
"Seni sikik evren ! Ben daha iyilerine razıyım tamam mı ? Sen tercih yapmayı bilmeyen bir sıfatsın ! Beni harcadın ... Çok ..."
Ah ... Kendimi kandırıyorum . "Kendimi kandırmıyorum aptal ! Ben durum değil olayım !"
Gözlerim doluyordu gerçekte tam bir aptaldım . Sersem Y/N ... Sadece kendimi teselli ediyordum.
Tanrı bence şuan bana çok üzülmüştü . Onu üzdüm sanırım ...
"Ah hayır , hayır ... Ben bir sersesim aslında evren . Ben açgözlü bir insanım ... Sadece yaşadığım bazı şeyler beni yoruyor . Ama iyi bir babam da olabilir di değil mi ? Yoksa hak etmiyor muyum ki ?"
Bir çocuk masumluğuyla konuşurken adım seslerinin olduğu tarafa döndüm .
"Benim güzel Tanrıçam , sen herşeyin en güzelini hak ediyorsun . Ve senin yerin benim yanım , çünkü ben senin istediğin herşeye sahibim . Tanrıçam ..."
"?!"
THE ALL FOLKS
NEYSE . KENDİNİZE SAÇMA BİR ZALGOİT HİKAYESİNDEN SONRA CİCİ BAKIN BYE .
İSTEK VARSAA YORUMLARA AKIN EDİN .
VE VOTE ATIN YOKSE GECE OFFENDERMEN SİZİN YATAGINIZA GELİP SİZİ BECE-