(Özel ) Cp Soruları 3

61 4 8
                                    

Evet , evet bu aptal kurgu bitti ama birisi (bende tanımıyorum ) böyle bir bölüm gelmezse öleceğini söyledi .(cokgercekcigercekten)  Haa , birde ne oldu biliyor musunuz ? Bilmiyorsunuz , ben ALMANCA ÖĞRENİYORUM YAAA . Gereksiz bilgiydi evet . 

Kısaca , umarım iyisinizdir , yorum bu bölümler için önemli .  Yani , lütfen yorum yapın , fikrinizi belirtin ^^

1-) En iyi bulduğunuz iki düşman ve sebepleri .

2-) En sert Cp . (Slender hariç , duymak istemiyorum artık , yeter yani .) 

3-) En aptal Cp .

4-) Asla okumaktan sıkılmadığınız Cp hikayesi , hikayeleri .

5-) En üzüldüğünüz Cp hikayesi , hikayeleri . 

6-) Gerçekten bu neden fandom'a girmiş dediğiniz Cp karakteri .

7- Cp olmayan ama fazlasıyla sevdiğiniz o karakter .



(Not: Ben neden 1 sene önce böyle Cp kurgusu yazdığımı gerçekten bilmiyorum . Ayrıca Türk gençliği siz ne kadar seviyormuşsunuz bunu böyle . Kendi kendine tuttu bu , beklemiyordum . Yani neden başladım ve neden bitirdim , bende bilmiyorum . Ayrıca biraz NEDEN DERTLEŞ MİYORUZ? Bu sıralar hayatınızda iyi ve kötü neler oldu anlatın bana . Sizi yargılamadan dinlerim . Bana gelecek olursak , neler olmadı ki . Birisiyle tanıştım , çok esrarengiz bir beyefendiydi . Ve iletişimi kestim . Keseli 3 ay olmak üzere ama bende bıraktığı etki o kadar büyük ki , anlatamam. Ya da ben biraz tuhafım , çok etkilendim bilmiyorum . Bu arada beyefendi gerçekten değişik karakterli bir adamdı ... Bugünde bana yakalım mı dostlar ? )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin