Tepki 1 (İstek)

852 43 24
                                    

Tepki; sevdikleri birine birşey olsa , ne yaparlar ?

Jeff;
hadi ama , bu adam aklını kaybedeli çok oluyor . Ya basit birşekilde,  son nefesini verdirir , ya da çeşitli işkenceler yaparak . Ayrıca , size kendinizi koruyamadığınız için ayrı bir ceza verir . (Fazla ağır olanlar .)
"Kendini  , bu basit sikime koruyamadın mı ? Aptal , gel buraya , kendine gel ! "

Jane;
sizi korumasını istiyorsanız , ilk önce bir kız olmalısınız,  Jane erkeklerden nefret eder ...
İlk önce size ne olduğunu sorar . Tabii ki size morel vermeyi unutmayacak.  Daha sonra,  suçluyu bulacak ( Suçlu erkekse ... Devamını getirmek bile istemiyorum. ) Suçlu bir kadında,  emin olun ona daha hafif - erkeklere karşı- cezaları vardır . Fakat bu can yakmayacağı anlamına gelmez !
"Hadi ama güzelim , senin hep yanındayım ... Geçecek,  onu daha dünyaya salmayacağım ..."

Zalgo;
Bu adama sahipseniz , bir bakıma çok şanslısınız demektir.  Hatta , hayatta ki bütün şansınızı buna kullanmış bile olabilirsiniz.  Zalgo her   zaman sevdiği kişilere  , tanrı gözüyle bakar ... Yani onun gözünde , diğerlerine kıyasla tam bir , Tanrısınız... Sonuca gelelim ki ; biri sizin canınızı yakarsa , Zalgo onu başka evrenlerde ki , yaratıklara yem eder . Ve tabii ki size fazla destek olacaktır. 
"Hahaha , sen en iyisinin . Kimse sana zarar veremez , bunu biliyorsun değil mi ? Sen önemlisin , diğer herkesden. " 

Slenderman;
Pastaların liderinden bahsediyoruz . Başınıza bir olayın gelmesi imkansız .
Fakat yine de size birşey olursa , emrinde ki tüm katilleri , kullanacaktır.  Size karşı , bir o kadar centilmen olarak yaklaşsa bile , başkalarına karşı - özellikle sevdiğine zarar veren birisi - için bu , acılı bir ölüm demek . (Fazla ağır...)
Onu anlamak çok , zordur . Yani size destek vermek istese , saatlerce size , öyle bakabilir... Yani o bir bulmacadan farksızdır...

Ben ;
Sevdiği birine birşey olduğunda , o kadar sinirlenirki  , sizin odanızda bulunan bütün , elektronik eşyaları hackerleyebilir...
Size zarar veren,  insanın ( veya yaratık , herneyse.) Onun bütün elektronik eşyalarının içine girerek onu yirmidört saat boyunca izler ve daha sonra,  kendinizi bir oyunun içinde bulabilirsiniz. 
"Hadi,  ama Y/N ona bir işkence bulmalısın!" 

Liu;
onu biliyorsunuz , o tam bir centilmen . Araya Sully girene kadar tabii . Liu,  sizin asla incilmenizi istemez .  Hatta sizi bir kitapçıya götürerek , morelinizin yerine gelmesini bile sağlayabilir . Bu dönem boyunca  , size güzel öyküler okuyacaktır.  Sully bundan sıkılana kadar . Sully buna dayanamayacak,  ve ilk önce size ağır cezalar verecektir. 
Daha sonra , ise size zarar veren her neyse ( Dostum , o şeyin ortada bir parçasının kalabileceğini bile düşünmüyorum .)  Kısaca onu ortadan kaldırır . Bir daha asla o şeyin yüzünü göremezsiniz!
"Bak bak , Y/N o piç ortada bile yok HAHAH , bir daha sana zarar veremeyecek !"

Nurse ann ;
Size neyin olduğunu sormayacak.  O çok meşgul biridir ... Aslında size zarar veren şeyin ne olduğunu daha önceden biliyordur zaten . Size zarar veren , (ne olursa olsun ) onu bir iğneyle etkisiz hale getirebilir.  En az Slenderman kadar tuhaf biri . Onu anlamak , bulmaca çözmeye benzer .
"Başımdan ayrıl küçük,  onunla ilgileneceğim. "

Clockwork;
Size bir zarar mı geldi? Hah , bu sadece ondan size gelebilir ! Buna kim cürret ettiyse kendi kanının tadına bakması gerekecek.  İşini hallettikten sonra,  sizi kana bulanmış minik dudaklarıyla öpecektir. 
"Y/N , onun tadı harika , tabii ki seninki kadar olamaz HAHAH! "

Offenderman ;
Size biri , zarar mı verdi . Elinde ki tüm imkanları kullanır , veya gücü mü yetmedi , devreye abisi bile girebilir.
Daha sonra sizi teselli edecek  , bunlarda güzel bir sex...
"Buraya gel , seni sakinleştirmeme izin ver,  küçüğüm."

Masky;
O çok olgun , hemde fazlasıyla... bu konuda da her zaman ki gibi çok olgun olacak.  Tabii bir bakıma , bu onu o kadar sinirlendirecek ki ...
Yapacaklarından seç bir tane...
"Prensesi mi , kim korkutmuş hmm?"

Nina ;
O klasik bir , çılgın lise kızı.  Herşeyi yapabilir.  Size zarar veren kişiye , öyle iğrenç şeyler yapar ki , kişi kendisi , uzun zaman kalmadan intihar bile edebilir .
"Buraya gel yaşlı bunak !"

Hoddie;
Brian'dan bahsediyoruz! Fazla olgun , fazla sabırlı !
Sizi hiçbir anlamda sevmediğini söylesede ,en çok o sizi sevdiğini biliyor . Eğer size birşey olursa,  yapan kişiyi,  bir ormana hapsedebilir.  ( o kişiye ben bile acıdım , neyse canı cehenneme .)
O kişi  , yolunu bulamayacak ve , uzun bir süre sonra açlıktan can çekişerek ölecektir. 
"Huhu,  yolunu bul , huhu ."

Eyeless Jack;
Size zarar veren kişinin umarım böbrekleri tazedir . Çünkü Jack onun böbreklerini en acı verici işkenceler ile ondan koparacak , belki o lezzetli (!) Şeylerden size de ikram edebilir hmm?
"Buraya gel , küçük ! Ye,  lezziz böbrekler."

Toby;
Bunu öğrendiğinde,  ilk önce sizinle , morel waffle yer . Tikleri artıyor... bu kötüye işaret .
Size buna yapan kişiye zehirlenene kadar waffle yedirir . Ve daha sonra onun kafasını kopartması,  saniyelerini bile almayacak...
"HAHAH, n-ne o-o-ldu ?!"

Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin