Don't Cry (Mini fic) by Creppy

365 20 8
                                    

Hey ! Creepy ile ilgili size mini bir fic hazırladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hey ! Creepy ile ilgili size mini bir fic hazırladım . Umarım beğenirsiniz... Bol bol yorum atın lütfen? Bunu kurgunun tanıtım veya giriş bölümü olarak görebilirsiniz ... 
Fikri veren kişiye teşekkürler!
: @garip_bir_insan



"Don't Cry..."
(Ağlama ...)

CALİFORNİA İN ABD 2001

"Devlet bunu yapabilecek kadar güce sahip Richard!"
Richard ...
Gayri-meşru insan kaçakçılığı yapan rol modeli  ... Bir nevi insanları yamyamlara nem eden rol modeli Birleşik devletler ...

"İnsanların bir sonu var Ricky... İnsanlar köpeklere benzer , ve ona sahip olmak isteyen avcılarla doludur.
İnsan zalimdir . Çünkü insan hükmetmek ister ... Şuana kadar tam otuzyedi bin kişiyi bu deneye tabii tutuyoruz , ve sonuç korkunç ! "

Ricky elini korkuyla masaya vurdu .
"Yaşayan insan deneklerine sahibiz ." Richard genç kadına yaklaştı . Onun ne kadar yumuşak bir kalbinin olduğunu hatırladı ... Onu buna dahil etmeyecek kadar cesaretliydi... "Peki o zaman Ricky Dahomn,  burada senin üzerine çalışırız ." Sakince şırıngayı eline geçirdi ve genç kadına doğru yaklaştı.

"İnsanlar , köpek gibidir demiştim ... Ricky Ricky ... Burada senin yerin yok çünkü sen,  kaybettin ." Korkusuzca şırıngayı kadının boynuna doğru tuttu .
"Ve burada ki kazanan avcı benim Ricky ... Şah damarı , en önemli yoldur ." Genç kadın  , boynundan aşağı doğru süzülen sıvıyı hissettiğinde bedeni titremeye başladı .

"Kendi zaferinde boğul Richard Sharek!" Son sözlerini tükürürcesine adamın yüzüne doğru püskürdü . Ve son olarak ruhunu kendi tanrısına kavuşturdu , doğru veya yanlış olarak ...
Hafifce gözleri dolup,  kendini dizlerinin üstüne bıraktı...

Richard ise onu izlemekle mümkündü .
"Göklerde ki babamız seninle olsun Ricky ... ben olamadım ..."

Acımasızca arkasını döndü ... Bunu yapmak zordu . Büyük incilde ne diyordu ?

Affet ki , göklerde ki babanızda sizi affetsin ...

Gözlerini kapadı Richard ... O asla affetmemişti.  O babanın yanında değildi . Asla .

Ve Richard o gün tekrardan lanetlendi , göklerdekiler tarafındanEbedî olarak .

Kehanet er ya da geç gerçekleşecekti .
Tanrı Richard ile birlikte değildi .
"Köpeklerimi koru ey şanlı babamız!" Diyerek birleştirdi ellerini.

Sayılı dualarından biriydi buda ...

Fakat kim bu insanlığı koruyacaktı ki ?

...

Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin