Pasta x Kısa okuyucu

248 24 7
                                    

Jason The Toymaker :  !Aman tanrım , artık gerçek bir oyuncak bebeksin ! Bu onun oldukça hoşuna gidecek . Boyundan şikayet edersen , sana uzun bir süre bakacak , gözlerini ayırmadan ... Sana olduğundan daha fazla ilgi gösteriyor . Kısa bir boyun olmasına bayılıyor . Buna pek inanmayacaksın ama sana bir şiir bile yazdı ! Buna inanabiliyor musun ?! 

Jeff :  Jeffrey'e nesnel olarak bakarsak , katil olmadan önce fazla merhanetli ve iyi kalpli bir çocuktu ... Fakat bazı şeyler onu fazlasıyla değiştirdi . Mükemmel bıçak becerileri onu fazlasıyla egoist biri yaptı . Çevresinde onun kadar iyi birisi , ender . ~ boyunla fazla dalga geçiyor . O çok uzun , sen ise fazla kısa . Seni bu konuda asla desteklemiyor , gerçekte boyunu kafasına dahi takmıyor , ama seninle uğraşmak keyifli ~~

Liu : O naif ... O pastaların Romeo'su . Bu inkar edilemez ! Seninle asla bu konu hakkında konuşmayacak . Jeffrey için dış görünüş önenliyse , Liu için kesinlikle iç görünüşün önemlidir. Boyundan rahatsız olursan , seni sende sevdiği özellikler ile teselli edecektir . Ve unutmadan en sevdiğin kitabını çabuk ulaşman için aşşağı bir rafa koyacak .

L.J: Kocaman dişleri var , fazla sivri ~~ Sen bunu oldukça hoş buluyorsun . Oda senin kısacık boyunu . Jack bir palyaço , seni kucaklamaya bayılıyor , sana derin sesiyle harika kahkalar atacaktır . Eğer boyundan rahatsız olursan belki sana siyah , uzun topuklu bir ayakkabı hediye edebilir ~~ 

Blood Painter : Resim yapmak onun işi . Şu sıralar sadece seni resmetmekle meşgul ~ Onu seviyorsun . Harika eserleri var . O seni fazla seviyor , herşeyinle ~~ 

Offenderman : Seninle dalga geçer mi ? Pek bilmem . İki ihtimal de var . Ama büyük ihtimaller , eğer ki onun gözünde güzelsen , bunu umursamayacak . Ama diğer ihtimalde baskın . Güzel bir fizik uzun boydan geçer ...

Slenderman : Fazla uzun birine sahipsin ~~ Boyun umrunda değil . Seni üzecek birşey asla yapmaz , Slendy fazla olgun bir adam . Onu seversen , seni sahiplenir . Seni paylaşmayacak ~~

Jane : Bir kadına göre uzun . Bu net. Seni çok fazla seviyor ~~ Onun için birtanesin . Onun biricik miniğisin ~~ Seni üzecek birşey yapmayı bırak , düşünmez bile . O sadece senin onun olmanı istiyor . Eğer boyundan şikayet edersen , seni öpücüklere boğacak ! Çünkü seni o an çok sevimli buldu ! Sana yüksek topuklu ayakkabı hediye etti . Dikkat et , ya da etme . Elleri her yerinde gezecektir ~~ 

Nina : Seni seviyor. Sevgisini ölçemezsin . Boyundan rahatsız olursan sana çılgın 30 santimlik harika topuklu ayakkabı verecektir ! 

Nurse Ann : onun biricik hastası asla üzülemez ! Seni sadece mutlu edecek ! Boyun kısa ise , seni olduğun gibi kabul edecektir . 

YORUM PLS

Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin