Homidical Liu (part 2)

145 8 3
                                    

Pek sevgili ama mal okuyucularım . Bilirsiniz ki bu kitap ironiden yola çıkılarak cp fandomu için yazılmıştır . 

Sevgiler , ~GEREKSİZ KAMU SPOTU 

Bu bölümü , sevdiği çocuğa açılamayanlar , beyni olmayanlar , kardeşim dediği insandan kazık yiyenler , akli melekelerini kullanmakta zorluk çekenlere ,  sınıfta ki en çirkinlere , mafya koca istiyenlere , Ruslardan kazık yiyenlere , Almanları şerefsiz bulanlara , sevgilisi tarafından aldatılanlara ve sevdiği kız için ölüp ölüp biten ama kızın umrunda olmayanlar için .

Neyse .


Yeşil gözler sır taşıyordu . Bilincim kapanırken bu anı durdurmak istedim . Üstten bakan o gözler soğuk cam parçaları gibiydi . Nedeni bilinmez ama ben pişman olmuştum . 

O kütüphaneden uzaklaşmalıydık adamım ! Ne bok yedik ? En alasını yedik ...

Bilincimi karanlığa verdim .

...

Uyandığımda her şey dahada berbat olmuştu . Ellerim ve dileklerimin çevresi morarmaya başlamıştı . Boğazım kurumuş ve başım fena halde ağrıyordu . Fakat bana tepeden bakan yeşil gözleri es geçemem .

 Yeşil gözler?! 

Özlettin haşmetlim kendini . Nerdeydin yahu ? 

"Neden peşime takıldın ucube ?" 

"Ne?" 

"Sana denileni anlamıyor musun sefil varlık ?" 

"Ne ?" 

"Sana diyorum aptal gibisin ." 

" İltifat mı bu ?" 

"Hayır ." devam etti , "Seni öldüreceğim." 

"Cehennemi istemiyorum ." 

"Hak et onu ." 

"Yok ." 

"Ölmelisin , aptalsın . " 

"Peki ." 

Sulli seni öldürdü ...



Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin