Ben DROWDED (EXE)

264 27 0
                                    


Her gün uyurken sesler duyuyorsun ... Yine yorgunsun ... Gerçi sen hergün yorgunsun... Hiç düşünmeden kafanı yastığa gömdün . Gelen sesler , açılan ekranların hiçbiri umrunda bile değildi .

Takmadın . Sadece uyudun ... 

...

Gece yarısı . Fazla susadın . Kalktın . O an ekranı açık kalmış telefonunu gördün . Hiç düşünmedin. Sadece ekranını kapattın . 

Pranoyak oluyorum , diye düşündün . Öyle değildin ama...  Tabii bu onun işine yaramıştı . Senin umursamaz olman , onun işine gelmişti . Öylede oldu .

Mutfak tarafından gelip , tekrar yatağına yattın . Kulağına bir melodi geldi ... 

Bu ; en sevdiğin şarkının 2.14. Saniyesindeydi ...  Beste kulağına vuruyor ve duvardan sekip yankı oluşturuyordu. Ama ne yazık ki hayatın bir melodi kadar geçiciydi...

Düşünmemeye karar verdin . Sadece gözlerini kapadın . Gözlerini nefret ile kapadın ... İronik ve komik .

Kendini bıraktın . Sana o melodiyi sunan insanın hayatını ele geçirmesine izin verdin resmiyyen.

Kulağına bir melodi daha geldi , en sevdiğin oyunun en heyecanlı anı ... Daha doğrusu eskiden severdin , şimdi pek önemi yoktu ama bu da senden bir parçaydı ...

Telefonuna bir bildirim geldi. Aksine sesi full ve gürdü .

"Hadi oyun oynayalım !" yavaşca hayali arkadaşının yanına gittin .

Fakat o senin hayali arkadaşın değildi...

Ekrana baktın ve oyuna daldın ...



Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin