Jane the killer × Reader

799 27 5
                                    

  

=♤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

=♤

Nefret , nefret , nefret ... Herşeyden nefret ediyorum ...
Lanet insanlar ... Kötü değilim , hayır hayır kötü değilim ... Beni buna mecbur bıraktılar . Hepsinin canı cehenneme!

Kafamı yukarıya kaldırıp  , tanrıya doğru döndüm . "Tanrım , yardım et . Korkmak istemiyorum..." Kafamı sağa sola sallayıp , derin bir nefes aldım.  Kaçmak zorundayım , kaçmak ...

Koluma gelen çiziklerle gözlerim yaşarıyordu . Ağzımdan küçük bir inleme çıktı~ Elimin tersiyle göz yaşlarımı silip , önüme doğru baktım . İlerlemeye başlamışken , arkamdan gelen - dal kırılma- sesleri ürkmeme neden olmuştu .

"T-tanrım,  l-lütfen..." olabildiğimce hızlı koşmaya çalışıyordum . Göz yaşlarım , istemsizce gözlerimden firar ediyordu .  Tanrım , tek başıma ıssız bir ormandayım!

Hıçkırıklarım artarken , istemsizce arkama doğru baktım . Derin ve rahat bir nefes verdikten sonra,  elimi alnıma koyup tebessüm ettim . "Ah~ Sağ ol Tanrım ..." nefesimi düzene sokarken kendi kendime mırıldanıp,  bir ağaca yaslandım  . "Kızım , rahatla . Sadece bir yanılmaydı ." Hafifce kıkırdadım . Elimi nemli toprağa koyup  , destek aldım .

Yakalanmamam gerekiyordu... Ne pahasına olursa olsun gitmem gerekiyordu  , en azından yarına kadar . Elimle alnımda ki teri sildim . Dengemi sağlayıp yavaşca ilerledim . Etrafa bakıp , kalabileceğim bir yer arıyordum .
Ve lanet olsun ki  , etraf sadece ağaçlık alandı. 

Tanrım aynı şeyler tekrarlayamazdı.  Arkamdan gelen ses beni tedirgin ediyordu . Bundan kurtulamayacağımı anladım .
Ağlayarak , hıçkırıklarımın arasında dizlerim nemli toprakla buluştu .

Omzumda hissettiğim,  el ile birlikte , hıçkırıklarım arttı . "Selam canım ." Gelen kadın sesiyle biraz şoka uğrasamda,  bu korkumu atmama yetmiyordu .

Belime sarılan güçlü kollar ile , istemsizce arkama döndüm .  Siyah dalgalı olan saçları , yüzünde ki maskesi , ve karanlıkta parlayan bıçağı ...
"Bırak beni lütfen ." Sesim o kadar aciz çıkmıştı ki , o ne düşünüyordu bilemiyordum.  "Ağlama lütfen." Nazikçe yalvardı bana . Omuzlarımdan tutup beni kendine doğru tam döndürdü.  Elleriyle göz yaşlarımı silerken . Ben gözlerimi açmaya cesaret bile edemiyordum .

Elleriyle belimi tutup , beni kendine doğru daha da çekti . Bedenim titrerken ben hiçbir şey yapamıyordum.  "Ölmek istemiyorum. " yavaşca mırıldandım , dehşetle ... "Seni öldürmeyeceğim. " Gözlerimi sıkarak cevap verdim . "Yalan söylüyorsun! Beni benden a-alacaksın! " sesim olduğundan daha yüksek çıkmıştı.  Kendimi geriye doğru çekmeye çalışıyordum fakat o çok güçlüydü .

Son kez deneyip , başarılı şekilde ayrıldım.  Birkaç adım atıp yere düştüm.  Tekrar kalmak çalışırken kollarını belime doğru sardı.  Beni iyice kendine doğru çekip , konuştu . "Sana zarar vermeyeceğim ..." Kafamı sallayarak konuştum . "Bu ormanda ki kimse sağ çıkmadı ki ! " göz yaşlarımı tekrardan sakince silmişti.  "Senin ki farklı ... " dehşetle konuştum,
"Neyi farklı ?!"  Hafifçe mırıldandı .

"Seni , tanıyorum... Hiçbirşeyi hak etmedin ... " dediği şeyle birlikte gözlerim açıldı . "B-bunu nereden biliyorsun ?" Kafasını eğip konuştu
"Hak etmedin ..." Kafamı salladım . "Hak ettim , kötü şeyler yaptım ! "
Bunu derken içimden birşey koptu sanki ...

"Hayır ... Hak etmedin! "  gözlerimle ona doğru baktım... Karşımda olan bu kadın kimdi ? "Kimsin sen ?" Hafifçe mırıldandım.  "Jane." Gözlerimi kırpık meraklı gözlerle baktım ona ... "beni neden bırakmıyorsun ki?" Kafasını usulca yana doğru yatırdı . "Hmm ~ Seni bırakmak istemiyorum. " onun gibi bende kafamı yana doğru yatırdım . "Neden ?"

Sakince ensemden tutup başımı , göğsüne doğru yasladı.  " Jane sevdiği kızı bırakmak istemiyor..."

İstek?

Creepypasta × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin