Tepki için teşekkürler !
Pov: Bir pastaya (katil) göre , fazlasıyla iyi kapliyiz (?) .
Jeff The Killer : Bunun için oldukça objektif bir şekilde konuşacağım . Jeffrey'in duygularına bir anlam veremezsiniz . {Yaşadığı şeyler ve hissettikleri fazla ağır . } Yani bu durumu hoş veya kötü bulma konusu tartışılır . °Fikirlerinizi alayım Baylar ve Bayanlar !°
Liu : Liu'nun iki farklı kişiliği var . (Bunu okurken anlamayanlar olmuş , bilen açıkca yorumlarda açıklasın lütfen , sizin için bölüm sıkıştırdım araya 💤) İlk öncelikle ikisininde bu hoşuna gider . Liu anlayışlı biri , Sully sadist kişilik bir bakımdan ikiside hoş bulur , ama bunu Sully genellikle kötüye kullanır . Ne gibi ; Duygusal - Fiziksel fark etmez .
Jane The killer : (Jane , Jeffrey sağolsun fazla şey yaşamış bir karakter .) Bu onun hoşuna gider . Özellikle kızsanız (Erkek okuyucular sad ...) Hatta Jane Marry 'de ençok beğendiği şey iyi kalpli ve nazik birisi olmasıydı .
Jason The Toymaker : Size bir sır vereyim ! Pastalardaki en büyük egoistlerden birisi Jason . Kendine oyuncak hizmetli yaratması bunu açıklıyor zaten ... Ve konuya gelirsek; Bunu genellikle kötüye kullanacak .
Ben Drowded : o seni genellikle seviyor . Onun için anlamlı birisin . Bu onun hoşuna gidecek :) :)
Sonic Exe : Tanrı (!) O bir Tanrı (!) Tabii ki bunu sevecek ! ( En ısınmadığım karakter bu ...)
Judge Angel : !Onun şizofreni olduğunu biliyor muydunuz ?! Bunu sevecek . Çünkü onunda yaşamışlığı var . Masumlara iyi yaklaşacağını umut ediyorum .
Slenderman: Onun için sıkıntı yok . Ama masum olduğun için "Asla bir proxsy " olamayacaksın , üzgünüm ...*-*
Offenderman : O seni kullanacak , ne bekliyorsun . ( Buna umut bağlayan kendini atabilir mi ? Şşt kesinlikle ben yapmadım (!) Birlikte atlamaya dostlar !)
Nurse Ann : Sevinecek , eğer ki seni seviyorsa (kötü yanı şu ; verdiği tüm ilaçları yararlı sanacaksın , ama maakesef ki değil. ) :')
Clockwork : Negatif . Yani buda tartışmaya açık bir pasta . (Fikirler ?)
Drsmiley : Negatif ( Tartışma )
Eveeet , hadi bakalım , fikirler !
💟🤘🏻🎫🎟
(Çabuk , büyüyoruz. Sizce bunun için bir ig sayfası açamalı mıyız ?)