Jisung benden korkma (3)

3.3K 263 461
                                    

*Han ağzından*

~Sevgili günlük~

Bugün kalbim kırıldı. İlk defa bu duyguyu yaşıyorum. Umarım ikinci defa da yaşamam. Sana anlatmak istemiyorum. Kusura bakma...yazarken elim titriyor ve şuan ağlıyorum. Gözyaşlarım sayfanın üstüne düşüyor. Anlatsam daha beter olurum sanırım. Ama bugün güzel bir şey de oldu :) hani şu zorba var ya, bana yardım etmek istedi. Bir şey olursa bana danışabilirsin dedi. İyi...belki danışabilirim. Yine de ondan korkuyorum. Birazcık..

Günlükten başımı kaldırıp iç çektim. Yatsam iyi olacak.

*

*

*

Hoca- Jisung sen çöz bu soruyu.

Tam da zamanı...gerçekten. Ayağa kalktım ve çözemeyeceğimi bildiğim halde soruyu okumaya başladım. Dördüncü dersteydik ve canım sıkılıyordu.

Hoca- Evet...cevabı buldun mu?

H- Şey..

Minho bir anda konuşmaya başladı.

M- Hocam ben buldum.

Sınıftan fısıltılar gelmeye başladı. Minho ve soruyu çözmek. Off..Ne oldu bu çocuğa?

Hoca- Aslında buna çok şaşırdım. Jisung sen otur.

Derin bir nefes alıp oturdum. Minho soruyu çözdü. Herkes buna şaşırmıştı. Changbin bile. Minho rahatça sırasına geri oturdu.

C- Oha lan nasıl çözdün?

M- Beynim var diye.

C- ...

Hoca- Başka bir soruya geçiyorum. Aferin Minho.

Minho arkasına dönüp bana baktı. Gülümsüyordu, göz kırpıp önüne döndü. Ne oluyor bu çocuğa?

*

*

*

Zil çalar çalmaz Minho'nun yanına gittim.

H- Minho.

M- Evet?

H- Teşekkür ederim.

Gözlerimin içine bakmakla yetindi. Bakışlarından utanıp başımı yere eğdim.

H- B-bir şey demeyecek misin?

M- Rica ederim.

Gülümseyerek ona baktım.

H- Ben kantine gidiyorum. Bay bay.

M- Görüşürüz.

Jeongin malı neden benle teneffüse çıkmıyor yaw. Sinirim bozuldu. Tek başıma geziyorum salak salak ortada.

Hava soğuktu ve okulda soğuktu. Sıcak bir çorba alıp en köşede olan masalardan birine oturdum. Çorbamdan bir kaç kaşık içtim ki yanıma biri geldi.

BC- Selam küçük :D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BC- Selam küçük :D

Bu Bang Chan, okulun en büyüğü. Neden bilmiyorum ama bana zorbalık yapıyor. Bir şey demeden yemeğimi yemeye devam ettim.

BC- Beni görmezden mi geliyorsun?

H- ...

BC- Öyle mi?!

Çorbamı alıp kafamın üstüne doğrulttu.

BC- Cevap ver yoksa çorba olursun!!

Yemekhane deki bir kaç kişi bize bakıyordu. Cevap vermedim.

Chan tam çorbayı üzerime dökecek ti ki biri onun bileğini sertçe tuttu.

Kafamı yana çevirdiğimde Minho'yu gördüm. Öfkeyle Chan'a bakıyordu.

M- Sikeyim sen ne yapıyorsun?

Hızla aralarından sıyrıldım. Masanın diğer ucuna geçip onları izlemeye başladım.

BC- Bırak ta şuna haddini bildireyim!!

Minho, Chan'ın bileğini daha çok sıkınca Chan inledi ve çorbayı yere düşürdü. Off ya tüm çorbam döküldü ne yiyeceğim ben şimdi :(

BC- Siktir ne yapıyorsun!?

M- "Sence ne yapıyorum?" diyerek Chan'ın yüzüne sert bir yumruk geçirdi. Öyle sert yumruk attı ki ben bile korktum. Chan yere düşünce bu sefer tekme atmaya başladı. Chan'ın yüzüne korkuyla baktım. Burnu kanıyordu. Tüm gücümle bağırdım.

H- Minho y-yalvarırım dur!!!

Minho yerdeki Chan'a tekme atmayı bırakıp bana baktı.

M- Sen karışma JISUNG!

H- Ama-

M- Jisung!!

Başımı öne eğdim. Chan yere uzanmış karnını tutup küfür ediyordu. Minho tekme atmayı bırakınca bir kaç kişi Chan'ın koluna girdi ve onu yerden kaldırıp revire götürdü. Chan gider gitmez Minho bana doğru yaklaştı.

M- İyi misin?

O yaklaştıkça geriliyordum.

M- Jisung benden korkma.

H- Bana yaklaşma.

Minho durdu. Minho durunca bende durdum.

H- Neden b-bunu yaptın?

M- Çünkü...

H- ?

M- Çünkü sana zarar veriyordu.

H- Ama..

Minho aramızdaki bir kaç adımı da kapatıp bana sarıldı. Kulağıma eğildi ve konuşmaya başladı.

M- Ben sana ne dedim...ihtiyacın olduğunda bana danış dedim. Şimdi itiraz istemiyorum.

H- Bana sarılmasan olur mu?

M- Peki...

Bana sarılmayı bırakıp kantinden gitti. Beni korumuştu...Bir zorba beni korumuştu. Bu adam gerçekten iyi değil. Hem Chan'ı çok kötü dövmüştü, korkmuştum.

*

*

*

~Sevgili günlük~

Bugün o zorba çocuk beni korudu. Mutlu oldum ama korktum. Bana temas etmesi hoşuma gitmiyor. Ama koruması gayet güzel :) 


***

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin