*Han ağzından*
H- "Kan ağlamak mı?" Diye etrafa bakındım, Minho hala sırıtıyordu.
M- :D
H- Ne demek ki kan ağlamak?
M- Cahil işte ne olacak, hocam lavaboya götüreyim isterseniz Jisung'u, böyle korkunç duruyor da.
Hoca- İlk defa birine yardım etmek istediğini görüyorum Minho, neyse tamam gidin hadi.
Minho yanıma geldi ve kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı sonra da koluma girdi.
H- Minho yürümeyi unutmadım sadece ağlıyorum o kadar.
M- Her neyse ben koluna girmek istedim kan kaybediyorsun şuan (!) bayılsan ne yapacam ben :(
Sınıftan çıktık, Minho beni lavaboya götürdü. Aynaya baktığımda yüzümün korkunç bir şekilde kan olduğunu gördüm. Minho eli belinde beni izliyordu.
H- Ama...ama bu nasıl olur?
M- Bak şimdi güzelim, bir insan çok ağlayınca göz yaşı bitiyor ve gözyaşı bitince onun yerine kan geliyor.
H- Çok değişik, ama..hem çok saçma.
Minho benim anlamamış halime güldü.
M- Orada sana çok çirkin olmuşsun dedim ama kan sana baya bir yakışmış :()
H- ...
Bir şey demeyip yüzümü yıkamaya başladım. Yüzümü yıkadıktan sonra duvara asılı olan peçetelerden biraz koparıp yüzümü sildim. İşim bitince Minho'ya baktım, beni izliyordu, şaşırmadım.
H- Minho...
M- Hm?
H- İşim bitti gidelim mi?
M- Bak sakın ağlama he, bu kadar duygusal olma.
H- Senin yüzünden.
M- Evet, benim yüzümden ama ben ne yaparsam yapayım ağlamayacaksın.
H- Neden ki?
M- "Ağlamanı istemiyorum da ondan" Diyebilmişti Minho, Jisung'un gözlerinin içine bakarak. Kim bilebilirdi ki Minho'nun aslında 'Ağladığını görmeye dayanamıyorum, ama sana bunları yapmak hoşuma gidiyor' Diye düşündüğünü.
Minho yürümeye başlayınca Han da peşinden sınıfa kadar gitti. Minho kapının koluna dokunarak konuştu.
M- "Ha şimdi sana bir şey yapmadığıma dua et Jisung, sırf ağlama diye az önce sana bir şey yapmadım zaten." Ve kapının kolunu açtı, önden Minho arkadan Jisung girdi. İkisi de sırasına oturdu. Jeongin kağıda bir şeyler yazıp Jisung'a verdi. Jisung notu okumaya başladı.
*Minho sana bir şey yaptı mı?*
Jisung yüzüklü eline bakıp surat astı, sonra da eline bir kalem alıp notun hemen yanına bir şeyler yazmaya başladı.
*Hayır*
Jeongin de kalemle yazının hemen altına gülen yüz çizdi.
*Çok masumsun yerim seni bal şey 😇*
*:)*
Sonra ikisi de dersi dinlemeye devam etti.
*
*
*
~Sevgili günlük~
Bugün kan ağladım. Çok değişik değil mi? Bir insan neden kan ağlar acaba. Bana tuhaf geldi. Ağlamamaya dikkat edeceğim. Belki daha iyi olurum. Bugün çok güzel bir şey olduuuu Minho bana karışmadı, gerçi kan ağlamayayım diye yaptığını söyledi ama olsun *SONUÇTA BANA KARIŞMADI YUPİİ. VE BUGÜN ÇOK GÜZEL BİR ŞEY DAHA OLDUUUUU JEONGİN BANA DONDURMA ALDI HEMDE ÇİLEKLİ ÇOK MUTLUYUM ÇOOOOK.*
Tam günlüğümün yanına gülen yüz çizecektim ki telefonuma mesaj geldi. Günlüğü kapatıp mesaja baktım. Bilenmeyen numara, tuhaf.
Bilinmeyen numara
?- Pist, Jisung
?- Pist
?- Lan baksana amk çocuğu
?- Bak yirmi saniyemi sana harcadım, sinirlendim şuan aq.
H- Kimsiniz?
?- Lan aq.
H- Kimsiniz?
?- Lan oç insan sevgilisini tanımaz mı?
Jisung o an anladı bunun kim olduğunu, yüzü düştü hemen. Parmağındaki yüzüğe baktı ve iç çekti.
H- Minho?
?- Helal yiğidime :D
(Görüldü✅)
?- Pardon helal güzelime.
H- Ben erkeğim.
?- Tmm.
H- Bir şey mi oldu?
?- Yoo.
H- O zaman neden yazdın.
?- Sana yazmam için illa bi şey mi olması lazım fıstık. Hem iyi misin şuan ağlamıyon dimi?
H- Hayır ağlamıyorum, sorduğun için teşekkür ederim 🙃
?- Ananskm.
H- Ne oldu?
?- EMOJİNİ YERİM LAN.
(Görüldü✅)
?- Bekle gaza geldim bende emoji atcam sana.
H- Minho gerek yok aslında.
?- 👽
(Görüldü✅)
?- Lan elim çarptı yanlışlıkla attım onu bekle.
H- Gerek yok uzaylı güzel emoji zaten.
?- 💖💗❤️🔥💋👅👨❤️💋👨🌈👙♂♂🏳️🌈
H- Şeyy güzel.
?- TABİ LAN GÜZEL OLCAK AMA SENİN KADAR DEĞİL. SEN BANA HEP EMOJİ AT TMM Mİ?
H- Olur 🤩
?- Kaydet beni.
H- Ne diye kaydedim.
?- AŞKIM falan yada BENİMKİ yok lan benimki olmaz ben senin değilim sen benimsin.
H- Ama bunlar saçma 🤔
?- Emojini yerim lan, neyse SEVGİLİM diye kaydet.
H- Peki 🙈
?- AĞAĞAĞĞAĞA YİCEM.
Bilinmeyen numara kişisini SEVGİLİM🤢 olarak değiştirdiniz
H- Ben uyuyacam geç oldu.
Sevgilim🤢- Saat dokuz fıstık.
H- Ben erken uyurum.
Sevgilim🤢- Tamam bebek ama emoji at önce.
H- 🥱
Sevgilim🤢- Öyle değil tatlı bişeler at biraz.
H- 😊
Sevgilim🤢- AĞAĞAĞAĞĞAĞA BB ASKİTOMMM MUCK.
(Görüldü✅)
Yüzümü buruşturup telefonu kapattım ve uyumak için yatağıma yöneldim.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Hurts -Minsung-
FanfictionMinho, Jisung'u elde etmeyi takıntı haline getirmişti... Minho, Jisung'tan hoşlanır ve ona çıkma teklifi eder. Jisung ise başka birini sevdiği için çıkma teklifini kabul etmez. Minho ise bu sefer Jisung'u zorla elde etmek ister :) Yan ship yok, küfü...