Bağımlılık yapıyor (20)

2.6K 183 207
                                    

*Han ağzından*

Minho formamın ilk üç düğmesini açmıştı, gülümseyerek süt beyazı tenime bakıyordu.

H- Bırak, ö-özür dilerim.

M- Ağlarsan yine aynı şey olur.

H- Ağlamak istemiyorum a-ama tutamıyorum işte, elimde d-değil.

M- O zaman ağla Jisung, ağla.

Yüzünü süt beyazı tenime yaklaştırınca daha fazla ağlamaya başladım.

H- Lütfen, n-ne olur.

Ama nafile, boynum ve göğsümün ortasını yalamaya başladı. Yüzümü buruşturdum.

H- Minho...y-yeter.

Beni takmıyordu, kahretsin bundan zevk alıyor olmalı. Sonuçta beni elde etmek istiyor, ama ben onun olmak istemiyorum.

Neredeyse yarım saat sonra gözlerim yorgunluktan kapanacak duruma geldi, Minho beni bırakır bırakmaz yere oturup sırtımı duvara yasladım.

H- Ahhh...bu iğrençti.

Minho bana bakarak gülümsedi, dudağını yaladı ve sırıttı.

M- Mmh tadın mükemmel.

H- ...

Ağzım açık nefes almaya başladım, Minho ise koltuklardan birine oturup beni izlemeye başladı. Neyse, şuan bunu takacak durumda değilim.

Bir süre sonra ayağa kalktım.

H- Ben duş a-almaya gidiyorum.

Bir şey demedi, Minho'nun yanından geçip duş almak için odama gittim, ne olur ne olmaz diye kapıyı kilitledim.

*

*

*

Duş aldıktan sonra gri eşofman ve siyah beyaz bir sweat giyip odadan çıktım. Oturma odasına gittiğimde Minho yoktu. Diğer odalara da baktım, Minho hiçbirinde yoktu.

H- Gitmiş olmalı...YUPİİ!!

Zıplayarak oturma odasına gittim, mutluluktan ölecem ayayay.

Biraz film izleyip yatağa girdim, tam yatacaktım ki telefonuma mesaj geldi, telefonu alıp gelen mesaja baktım.

Sevgilim🤢- Güzelim uyudun mu?

H- Hayır.

Sevgilim🤢- İyi, yarın okula geleceksin he.

H- Tamam.

Sevgilim🤢- Tadın hala damağımda mmm 👅

H- Ahh peki.

Sevgilim🤢- Bak şaka falan yapmıyorum, eğlence olsun diye de söylemiyorum. Bir insanın tadı nasıl bu kadar güzel olur her fırsat bulduğumda yaparım bunu artık, mesela yarın okulda :D

(Görüldü✅)

Sevgilim🤢- Neyse ben yine seni düşünmeye devam ediyorum, evime gelsen nasıl bir psikopat olduğumu anlarsın belki, bu yüzden yarın okul çıkışı evime geliyorsun.

H- Ama istemiyorum.

Sevgilim🤢- Sorduk mu amk, gelcen işte. Her neyse emoji at bakem.

H- 👻

Sevgilim🤢- Agaggaga bir tane daha at lan.

H- 🙃 neyse ben yatacam görüşürüz Minho.

Sevgilim🤢- Görüşecez güzellik.

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin