Çok klişeee (26)

2.3K 159 283
                                    

*Han ağzından*

J- Gel Jisung zil çaldı tüm gün burada durup 'AŞIK OLDUM' diye kendini sorgulayacak halin yok herhalde.

Jeongin kolumdan tutup beni lavabodan çıkardı, beraber sınıfa gittik. Sınıftakilerin bana olan bakışlarını görünce başımı yere eğdim.

Sırama oturdum. Jeongin yanımda ayakta dikilmiş saçlarımla oynuyordu, bende defterime bir şeyler karalıyordum. Felix ayağa kalkıp yanımıza geldi.

F- Jisung.

Başımı defterden kaldırıp Felix'e baktım.

H- ?

F- Sen...

Bakışlarında küçümser bir ifade vardı. Sanki karşısında duran kişi herkes gibi bir insan değilmiş gibi bakıyordu bana. 'İĞRENÇ' der gibi...

F- Sen tam bir orospusun.

Sınıftan sesler gelmeye başladı. Felix sırıttı.

F- Önüne gelen her erkeğe aşık oluyorsun sanırım...iğrenç.

Yine yüzünü buruşturdu, sarı saçlarını arkaya attı.

F- Senden de bunu beklerdim zate-

J- SUS FELİX! KAHRETSİN SUS!

Jeongin'in bağırmasıyla Felix sustu.

J- "Bu çocuk...!" Dedi beni işaret ederek "HAYATINDA İLK DEFA AŞIK OLMUŞTU ONDA BİLE SENİN GİBİ APTAL BİRİNE OLMUŞ ZATEN, EN AZINDAN ŞUAN MİNHOYU SEVİYOR VE İYİKİ DE SEVİYOR ÇÜNKÜ SEN ONU HAK ETMİYORSUN FELİX, MİNHO ONU HAK EDİYOR. VE JİSUNG ÖNÜNE GELEN HER ERKEĞE FALAN DA AŞIK OLMUYOR" Parmaklarıyla '2' yaptı "BU ÇOCUK HAYATI BOYUNCA SADECE İKİ KEZ AŞIK OLMUŞ VE AŞIK OLMAK TA ONUN ELİNDE OLAN BİR ŞEY FALAN DA DEĞİL"

Changbin ayağa kalktı.

C- YÜRÜ BE JEONGİN!

Felix öfkeden kıpkırmızı bir şekilde önce bana sonra Jeongin'e baktı. Felix tam bana tokat atacaktı ki biri onun kolunu tuttu...kim peki? Minho..

M- Hoop biraz yavaş, burada ben devreye giriyorum sanırım.

Sözünü bitirir bitirmez Felix'e yumruk attı. Felix sendeledi.

H- Minho dur!

M- Neden? O sana ne yapmadı ki durayım?

H- Minho azıcık bile beni düşünüyorsan dur.

Minho, Felix'e öldürücü bir bakış atıp göz devirdi.

M- "Neyse" dedi dudağını yalayarak "Değmez.."

*

*

*

Zil çalınca herkes yavaşça sınıftan çıkmaya başladı. Ben ise telefonumu açtım ve ayarlardan kişilere girdim.

"Sevgilim🤢" kişisini "Sevgilim💋" olarak değiştirdiniz.

Telefonu kapatıp cebime koydum. Changbin ve Jeongin birlikte bir şeyler konuşuyordu. Minho da yanlarındaydı ama bana bakıyordu. Göz kırptı, gülümsedim.

Daha fazla dayanamadım ve yanlarına gittim.

H- Ne konuşuyorsunuz?

J- Minho ile nasıl evleneceğini.

H- Gerçekten mi?

J- Jisung öylesine konuşuyoruz işte alla alla.

H- Tamam ya, sanki ne dedim.

Minho duvara yaslanmış gülümseyerek bana bakıyordu.

M- Jisung.

H- Efendim?

M- Bir şey soracam.

H- Sor.

M- Şimdi sen beni seviyorsun ya.

H- Evet?

M- Bende seni...

H- Eee.

M- O zaman biz diyorum...

Eliyle kalp yaptı, Changbin gülmeye başladı hemen.

C- Minho'nun max çıkma teklifi.

M- Çıkma teklifime laf ettirmem. Hem ben geçen ay da teklif etmiştim ne çabuk unuttunuz kalpli balonlar falan vardı.

C- Çok klişeee.

M- Yüzüğü takıyor ama.

Parmağımdaki yüzüğe baktım.

C- Zorla takıy-

H- Hayır zorla takmıyorum isteyerek takıyorum.

Changbin şok oldu, tabii olacak. Minho da şok oldu sanırım nefes almaya çalışıyor gibi duruyor da..

M- NEEE!

Bana sarıldı.

M- SEN BU YÜZÜĞÜ TAM DA ŞUAN KENDİ İSTEĞİNLE Mİ TAKIYONNN?

H- Eve-

M- AAAĞAĞĞAĞAĞAĞA

Bana sarılmayı bıraktı ve saçlarımı karıştırdı.

M- Bana aşık olmasaydın var ya 'vay halimize'

Hepimiz güldük, gülerken gözleri parlıyordu, tatlı.

M- Şimdi sen benle sevgili oldun değil mi?

H- Evet.

Bu sefer ben ona sarıldım.

*

*

*

M- Jisung şu valizleri de diğer odaya koy.

Okul çıkışı Minho ile beraber önce benim evime gitmiştik. Eşyalarımı toparlamıştım. Sonrada Minho'nun evine gitmiştik. Evet...onun evinde kalacaktım düşünsene sevdiğin çocukla aynı evde kalmak...çıldıracam sanırım.

Valizleri Minho'nun dediği yere bıraktım ve bodrum kata indim. O odaya girdiğimde hala duvarda benim fotoğraflarım olduğunu gördüm. Cebimden bir fotoğraf çıkarıp duvara yapıştırdım.

M- Jisung ne yapıyorsun?

Minho beni izliyormuş, off görmemişim. Arkamı dönüp ona baktım.

H- Şeyy fotoğra-

M- OHA CROP GİYDİĞİN FOTOĞRAFI KENDİ İSTEĞİNLE Mİ ODAYA ASTIN!

H- Evet.

M- AAĞAĞAĞAĞ

Bana sarıldı, bende ona. Sarılmak güzel bir duyguymuş. Hoşuma gitti nedense.

~SON~


***

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin