Ver şu notu bakayım (12)

2.5K 196 249
                                    

*Han ağzından*

Zil çalar çalmaz koşarak sınıftan çıktım, başım ağrıyordu ve etrafı bulanık görüyordum. Umrumda değil. Jeongin'in yanına gitmem lazım. En alt kata indiğimde Jeongin ve Changbin oturmuş konuşuyorlardı. Yanlarına gittim.

C- Jeongin çok tatlı olmuşsu-

H- JEONGİN!!

C- Jisung tam yerinde geldin ya...Bir dakika Jisung sen iyi misin?

H- Ben...

Jeongin yanıma gelip bana sarıldı.

J- Bir şey mi oldu?

H- Minho b-beni kucağına oturttu.

Changbin bir anda kahkaha patlattı.

C- Bizim Minho'ya bak sen PUAHAHUAUAH!!

J- Çok komik Changbin...neyse Jisung gel lavaboya gidelim elini yüzünü falan yıkarsın.

Changbin'in yanından gidip lavaboya doğru yürüdük. Elimi yüzümü yıkadım.

J- Kıyamam ben sana...hep o hoca yüzünden.

H- Benim günahım ne be!!!

Karşımdaki ayna kırıktı, takmadım. Kim kırmıştı acaba?

H- Sevmedim...sadece sevmedim. Sevmek zorunda da değildim off.

J- Başka ne yaptı o mal sana?

H- Boynunu öpmek istiyorum falan dedi ama ben izin vermedim.

J- Geri zekalı işte ne olacak, gel kantine gidelim canım sıkıldı burada.

Beraber kantine gittik Jeongin bana çikolata aldı.

H- AYY TEŞEKKÜR EDERİMM!!!

J- Ne demek balım, ye hadi.

İçten bir gülümseme sunup çikolatayı açtım ve yemeye başladım. Jeongin de kahve içiyordu. Bir süre sonra konuşmaya başladım.

H- Üstümüzü değiştirmemiz lazım.

J- Biliyorum hadi gidelim kahve de bitti zaten.

Beraber soyunma odasına gittik ve üzerimizi değiştirdik. Sonra da zil çaldı ve sınıfa gittik.

*

*

*

~Sevgili günlük~

O zorba çocuktan nefret ediyorum NEFRET, beni taciz etti inanabiliyor musun? Ben yarın Felix'e çıkma teklifi edecem. Defterinin arasına not koyacam şimdi notu yazmaya gidiyorum bay bayy.

Günlüğü kapatıp defterimi açtım ve temiz bir sayfasını yırttım, kırmızı tükenmez kalem ile yazmaya başladım.

Selam Felix ♡

Ben Jisung, Han Jisung bunları sana söylemek isterdim ama insanlarla konuşmakta pek iyi değilim. Özellikle aramın iyi olmadığı insanlarla...ama konuşmak zorunda olsam konuşurum tabii. Yüzüne karşı söylersem çok utanırdım, kağıtla yazmak en iyisi. Yönelimin ne bilmiyorum ama seni seviyorum. Sen beni sevmeyebilirsin...hatta benden nefret edebilirsin ama seni zorlamam söz. İstersen benimle ol yada olma. Yine de seni sevdiğimi her zaman bilmeni istiyorum.

Gözlerim parlıyordu, notu katlayıp çantama koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim parlıyordu, notu katlayıp çantama koydum. Bu gece heyecandan uyuyamayacağım kesin.

*

*

*

J- Eee koy hadi!!

Okuldaydım ve Jeongin ile konuşuyordum, elimde dün yazdığım not vardı.

H- Off çok heyecanlıyım.

Jeongin heyecandan titreyen ellerime bakıp sırıttı ve ellerimi tuttu.

J- Bak Jisung, seni kim sevmez ki...asıl seni nasıl reddetsin. Tamam hadi diyelim ki reddetti. Boş ver, değmez onun için tamam mı? Ve seni yiyicem heyecanlanınca yanakların şişiyor çok tatlısın.

H- "Ehe utandım şimdi" Dedim elimle yüzümü kapatıp. Sonra beraber güldük.

J- Hadi git koy bu son teneffüs.

H- Tamam.

Felix sınıfta yoktu hızla defterinin arasına notu koydum ve yine Jeongin'in yanına gittim.

H- Utançtan ölecem şuan.

J- Yahhh tatlışş.

Zil çalınca herkes sınıfa girmeye başladı. Minho bugün bana bir şey yapmamıştı GÜZEL UMARIM BİR DAHA HİÇ YAPMAZ.

Sırama oturdum ve Felix'e yan gözle baktım. NOTU BULMUŞTU OHA!!

*Yazar ağzından*

Felix nota tuhaf bir şekilde baktı. Sonra notu açtı ve okumaya başladı.

Ne? Diye düşündü Felix. "Beni mi seviyor bu salak" hayatta onla beraber olmam. Olmak ta istemem. Şimdi seni tüm sınıfa rezil edecem Jisung.

Felix elindeki notu havaya kaldırdı ve bağırdı. Bu hareket Felix'ten hiç beklenmiyordu. Sınıfın sessizlerindendi Felix. Ama sinirli bir kişiliği vardı ve herkesi çabuk terslerdi. O gün Jisung'a da aynısını yapıp ağlamasına sebep olmuştu.

F- Jisung bu nasıl bir rezillik!!!

Tüm sınıf Felix'e bakmaya başladı. Jisung ta dahil. Gözlerindeki pişmanlık belli oluyordu. Gülümsedim.

F- Demek defterime bu notu sen koydun?

Cevap vermedi.

F- İğrençsin ıy ben sana bakar mıyım? HERKES BENİ DUYSUN JİSUNG MALI BANA AŞIK VE BANA ÇOK KLİŞE BİR NOT VERDİ!!!

Sınıftan sesler gelmeye başladı. Jisung'un gözlerinde bu sefer hem öfke hem de pişmanlık vardı.

En ön sıradan bir ses geldi. Bu Minho'ydu. Ayağa kalkmış bana doğru geliyordu.

M- Ver şu notu bakayım.. 


***

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin