Jisung zaafı tuttu yine of (18)

2.6K 186 109
                                    

*Minho ağzından*

Sırada baygın duran Jisung'a gülümseyerek baktım, sonrada şırıl şırıl kan akan koluna..

M- Mükemmel.

C- Gel revire götürelim.

Changbin'i duymazlıktan gelip Jisung'un üstüne oturdum ve yüzümü boynuna yaklaştırdım, Changbin ne yapacağımı anlayıp kolumu tuttu.

C- Minho çocuk ölecek sen hala öpme derdindesin.

M- Ne yapayım? Uyanık olunca da öpmeme izin vermiyor.

C- Ama sen yine de öpüyorsun! Çocuk halinden çok memnun sanki al kucağına bak valla ölse senden bilirim.

M- İyi be.

Jisung'un üzerinden kalkıp kucağıma aldım ve revire götürdüm. Changbin de peşimden geliyordu. Revirdeki yataklardan birine yatırdım ve hemşireyi çağırdım.

Hemşire- Bu çocuğun hali ne böyle!

Hemşire hemen pamuk ve pansuman alıp Jisung'un kolundaki kanı temizlemeye başladı. Ben de elimdeki kana baktım.

M- Acaba Jisung'un kanının tadı nasıl?

C- Ne bileyim sanki tattım amına koyim.

Elimi ağzıma götürecektim ki Changbin beni engelledi, kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

C- Minho, sen iyi misin?

Başımı aşağı yukarı evet anlamında salladım "Turp gibiyim Changbin".

C- Gerçekten çok iyisin yani bıraksam kanının tadına bakacaksın! Lavaboya git ve elini yıka, ben burada beklerim.

Göz devirip lavaboya gittim ve elimi yıkadım, kırdığım aynanın yerine başka bir ayna koymuşlardı. Elimi yıkayıp yine revire gittim, Jisung'un kolunu sarmıştı. Yatağının yanındaki sandalyeye oturdum ve boynunu izlemeye başladım. Changbin hala bana öfkeli öfkeli bakıyordu. Sanki ne yapmışım ya.

Hemşire gitmişti. Rahat rahat güzelime bakabilirdim artık.

M- Onu istiyorum.

C- ...

Boynundaki adem elmasına baktım.

M- Onu deli gibi elde etmek istiyorum.

Sandalyeden kalkıp yatağına oturdum. Elini tuttum, yüzüğümü hala takıyordu. Zaten takmak zorunda :D

M- Yicem.

C- Jisung zaafı tuttu yine of.

M- Sen sus ya, hem bak ne güzel yüzüğümü takmış.

C- Zorla taktırdım demiyorda-

Changbin'in sözünü yarıda kesen şey çalan zildi.

C- Ben sınıfa gidiyorum, gelecek misin?

M- Ders mi Jisung mu...tabii kide Jisung.

C- Siktir.

M- Siktir git amına koyayım.

Changbin gidince hala baygın olan Jisung'a baktım.

M- Ne zaman uyanacaksın güzelim..?

Telefonumu çıkarıp bir kaç tane fotoğrafını çektim. Boynunun da fotoğrafını çektim tabii. Telefonu kapatıp Jisung'un dudağına hafif bir öpücük bıraktım sonra onu izlemeye devam ettim, hala elini tutuyordum.

*

*

*

Jisung yaklaşık on dakika sonra gözlerini açtı, karşısında beni görünce kalkmaya çalıştı ama izin vermedim.

M- Uzan.

H- Bırak beni.

M- Uzan Jisung.

H- Ama beni-

M- Jisung!

Dudağını ısırıp uzandı ve sarılmış koluna baktı.

H- Canım acıyor.

M- İyi, benimde kalbim.

H- Ben sana ne yaptım ki kalbin kırıldı?

M- Sevmedin.

H- Ama sevmek zorunda değilim.

M- Biraz önce de böyle şeyler dedin ve olanları gördün, sus Jisung beni sinir etme.

H- Ben iyiyim.

M- ?

H- Derse gitmek istiyorum.

M- Hadi lan oradan. Bekle beni.

Jisung'u orada bırakıp sınıftan çantalarımızı almaya gidecektim, ağağağ fırsat bu fırsat onu yemek yemeye götürücem.

Hocanın sıkıcı bir kaç sorusunu yanıtladıktan sonra çantaları aldım ve sınıftan çıktım. Tam revire gidecektim ki aklıma bir şey geldi. Jisung'un çantasını açıp defterini aldım, kalemlerinden de bir tane alıp defterin boş olan sayfasına bir şeyler yazmaya başladım.

*Benden korktuğunu biliyorum ama ne yapalım. Ben böyle alıştım Jisung. Beni seveceksin değil mi? İster sev ister sevme sen hep benim olacaksın. Bu arada, birine ait olmak nasıl bir duygu? Kötü mü? Bence kötü. Şahsen ben birine ait olmak istemezdim...güzelim*

Gülümseyerek defterin hemen altına M<3H yazdım. Mükemmel oldu. Çantasına defteri ve kalemi geri koyup revire gittim. Jisung yatağında uzanmış parmaklarıyla oynuyordu. Zaafım tuttu yine of.

M- Yürüyebilirsin dimi lan?

H- Evet, neden sordun?

M- Kalk.

H- Niye ki?

M- Kalk.

H- Minho, ben kalkana dek bunu demeye devam edeceksin değil mi?

M- Kalk.

H- Of tamam.

Ayağa kalktı ve bana baktı.

H- Evet?

M- Yürü okuldan çıkıyoz.

H- Neden? Ben gelmek istemiyorum seninle.

M- Yürü okuldan çıkıyoruz.

H- BU HAKSIZLIK AMA!!

Elimden çantasını aldı ve bana dil çıkardı.

H- Ne diye öyle bakıyorsun?

M- Gel.

H- Ama ders-

M- Gel.

H- Off!

Kolundan tutup onu müdürün odasına götürdüm, izin kağıdı alıp okuldan çıktık. Jisung hala bana sinirliydi.


***

Boynu müq askımın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boynu müq askımın.

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin