*Minho ağzından*
M- Off şaka gibi...
C- Tamam ya...boş ver.
Öğretmen masasına oturmuş, Jisung'u izliyordum. Verdiğim hediyeyi bugün takmamıştı.
M- Neyini boş vereyim lan, ben bu okulda Jisung dışında kime kolye alsam ölse bile üzerinden çıkarmaz.
C- Onu öptün Minho.
M- Çünkü öpmek istedim.
C- Ama o istemedi.
M- Ama ben istedim.
İç çekip Jisung'a bakmaya devam ettim. Sürekli kendinden büyük gri bir ceket giyiyordu. Bu ceket onu çok tatlı gösteriyordu ve onu böyle görünce kendime saklamak istiyorum. Bugün haftanın son günü, cuma.
M- Bir türlü güvenini kazanamıyorum.
C- Of be! Birine sahip olmakta ne zormuş. Kimseye aşık olmayacam. En azından aşık olsam bile senin gibi takıntılı olmayacam.
M- Aman...Ben sanki isteyerek aşık oldum.
C- :D
M- Off onu istiyorumm.
C- Lan eşya mı bu çocuk yeter!
Changbin'e göz devirip Jisung'a bakmaya devam ettim. Ceketinin kapüşonunu takıp iki elini kafasına kulak şeklinde koydu. Sonra dans etmeye başladı. Siktir...
Changbin benim böyle şeylere zaafım olduğunu biliyor. Hemen önüme geçip gözlerimi eliyle kapattı.
C- Simdi canım kardeşim nefes al, ver. Sen hayal gördün öyle bir şey yok.
M- Changbin....gözüm.
C- Sakin ol.
M- Önümden çekil ona bakmak istiyorum.
C- Bakma bence...çocuğa dalarsın şimdi falan. Ayıp yani..
M- Bir şey yapmayacağım. Sadece bakacam.
Ellerini gözümden çekti ve önümden çekildi. Jisung...o çok tatlı. Daha fazla dayanamadım ve elimi sertçe masaya vurdum. Herkes bana baktı...Jisung ta dahil. Kapüşondan gözlerini tam göremiyordum.
M- SİKECEM BEN BÖYLE İŞİ BAK BEN ŞUAN KENDİMİ ZOR TUTUYORUM!!
Changbin beni tutmaya çalışsa da Jisung'un yanına gittim. Jisung korkmuş duruyordu.
M- JİSUNG!!
H- E-Efendim.
Kekeledi mi? Şimdi sırası mı? Off.
İki omzunu da tuttum. Sınıftakiler bize bakıyordu.
M- BENİM OL.
H- Nasıl yani?
M- BENİM OL LAN SADECE BENİM ZAMANI DEĞİL FALAN ŞİMDİ AMA SİKECEM ZAMANI DA BENİM OL TAMAM MI BENİM OL BENİM OL BENİM OL BENİM OL...
C- Bozuldu galiba :D
Jisung hızla bir kaç adım geriledi. Omzunu artık tutmuyordum.
M- NEDEN KORKTUN GEL BURAYA.
H- Minho iyi m-misin bilmiyorum ama lütfen g-git
M- JİSUNG BEN NE DİYORUM SEN DİYORSUN.
Hızla ona yaklaşıp kucağıma aldım. Jeongin gülerek bize bakıyordu.
H- BIRAK!!
M- HAYIR BENİM OLACAKSIN.
H- Minho psikopat mısın bilmiyorum ama b-bırak.
Kapüşonunu kafasından çıkardı ve göğsüme yumruk atmaya başladı. Tam Jisung'u almış sınıftan çıkacak tım ki...lan...Ne yapıyorum ben?!
Jisung'u hemen kucağımdan indirdim. Off kendimi kaybetmiş falan olmalıyım başka açıklaması yok çünkü.
M- Jisung doğruluk cesaret oynuyorduk pardon.
Hızla Jeongin'in yanına kaçtı. Gözleri dolmuştu.
M- Bak biz...doğruluk cesaret oynadık. Sana bunu yapmak istemezdim.
H- Sana bırak dedim.
M- Bırakamazdım..kusura bakma. Şaka yaptık...alınmadın değil mi?
Jeongin araya girdi.
J- Yok canım ne alınması....LAN DALGA MI GEÇİYORSUN!!! Çocuğun anasını ağlattınız.
C- Jeongincim dikkat ettiysen AĞLATTINIZ dedin yani çoğul ek kullanmasan mı?
J- Jeongincim mi?
C- Şey.. :D
M- Jisung ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Üzgünüm.
Koşarak sınıftan çıktım. Çıkarken ise son duyduğum şey Jeongin ve Changbin'in sesiydi.
J- Changbincim şu arkadaşına söyle de bir daha Jisung'u taciz etmesin.
C- Changbincim mi?
Lavaboya gider gitmez yüzümü yıkadım. Changbin de hemen peşimden geldi.
C- Sana dedim bakma diye.
Elimi yumruk yapıp aynaya vurdum. Ayna kırılmıştı. Elim kanıyordu. Neyse umrumda değil. Önce derin derin nefes alıp verdim.
C- Sakin ol.
Burnumdan dökülen soğuk su damlaları formama değiyordu.
M- "Jeongin dedi..." Diye sayıklamaya başladım. "Ben az önce sevdiğim çocuğu taciz mi ettim?"
C- Yok lan ne alaka.
Sinirle burnumdan soluyordum. Keşke kendimi tutabilseydim. Sinirle solumalarım önce gülümsemeye sonra şeytani, pis bir sırıtışa döndü. Sonra da kahkaha atmaya başladım. Kırık cama bakarak gülüyordum. İnsanlar bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
C- Kanka delirdin mi? Sahip olma isteği de ne berbatmış amına koyayım.
M- Pazartesi günü...
C- Eee..
M- Ona sahip olacam.
C- Hmm ne güzel. Hep aynı şeyi diyorsun.
Kanayan elime baktım.
M- Ona çıkma teklifi edeceğim ve kabul etmezse onu öldüreceğim.
Changbin'in sesi titriyordu.
C- Lan amına koyim sakin ol. Off Jisung'a diyeyim de pazartesi okula gelmesin.
Lavabodaki öğrencilere baktım.
M- Tamam mı lan O BENİM OLACAK DUYDUNUZ MU?!
C- Minho ne diyorsun, sakin ol. Delirdin mi?
M- BENİM OLACAK...BENİM OLACAK SADECE BENİM. SADECE BENİMLE KONUŞACAK, SADECE BENİM YANIMDA GÜLECEK, SADECE BENİM OLACAK.
C- Bismillah. Korkuyorum.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Hurts -Minsung-
FanfictionMinho, Jisung'u elde etmeyi takıntı haline getirmişti... Minho, Jisung'tan hoşlanır ve ona çıkma teklifi eder. Jisung ise başka birini sevdiği için çıkma teklifini kabul etmez. Minho ise bu sefer Jisung'u zorla elde etmek ister :) Yan ship yok, küfü...