Seni nasıl elde edeceğimi (13)

2.6K 209 214
                                    

*Han ağzından*

Minho, Felix'in yanına gidip sertçe elinden kağıdı aldı ve okumaya başladı. Gözlerindeki öfkeyi her halinden görebiliyordum. Notu okumaya başladı sınıftan çıt çıkmıyordu. Jeongin önce Minho'ya sonra bana baktı. Fısıldayarak konuştu.

J- Sıçtın kanka.

H- K-korkuyorum.

J- ...

Minho notu okurken elleri titriyordu. Umarım sinirden değildir ya. Notu okumayı bitirince bana baktı. Bir an öbür dünyaya gidip geldiğimi sandım. Tüm kanım çekildi. Minho notu yavaşça buruşturmaya başladı. Hala bana dimdik bakıyordu, bende ona...

Kollarındaki damarlar gözüküyordu, zombi olmasa bari :D

Hiç bir şey demedi ve buruşturduğu notu ağzına koydu ve çiğnemeye başladı. Yüzümü buruşturdum. Iyy iğrenç. Notu yutup Changbin'e baktı.

M- Su ver.

Changbin ona suyu uzattı oda suyu içti. Midem error verdi sanırım nasıl kağıdı yer. Gerçi bende okulda aç kaldığımda kağıt yiyordum ama neyse.

Suyu bitirip koluna çantasını taktı ve sınıftan çıktı. O çıkar çıkmaz herkes konuşmaya başladı. Benim gözüm dolmuştu hemen Jeongin'e sarıldım ve başımı göğsüne gömdüm. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Jeongin saçlarımla oynuyordu.

J- Oha ya seni yada Felix'i öldürür falan sanıyordum ben, çocuk hiç bir şey yapmadan gitti. Kuzum tamam ağlama.

H- K-kalbim kırıldı...

Başımı Jeongin'in göğsünden kaldırıp ona baktım.

H- İkinci defa. Minho umrumda bile değil. Fe-felix..

J- Kuzum yaa...

Jeongin bana sımsıkı sarıldı. Ben bunları hak edecek ne yaptım ki ya.

*

*

*

Hoca- Lee Minho burada mı?

Hoca yoklama alıyordu, sıra Minho'ya gelmişti. Bir kaç kişi 'yok' dedi sadece.

Hoca- Bugün onu okulda gördüm ama.

Changbin elini havaya kaldırdı.

C- "Takıntılı olduğu kişi başkasını sevince işler değişiyor hocam." Bu mal bana gönderme mi yapıyor?

Hoca takmadı ve Minho'yu yok yazdı.

*

*

*

Dersler bitmişti herkes okuldan çıkmaya başladı. Jeongin ile beraber eve gitmeye başladık. Bir yandan da konuşuyorduk.

J- Offf.

H- Gerçekten of ben olmayan beynimi seveyim ya.

J- Ben sana yapma dedim.

H- Boş ver geçti gitti. Yarın okula gelmem.

J- Gelmesen Minho daha çok sinirlenir ama.

H- Minho minho minho bıktım artık. Ben kendimi bu kadar sevmedim.

J- :D

Jeongin ile vedalaştık o diğer sokağa girdi bende başka bir sokağa girdim. Jeongin bugün teyzelerinde kalacakmış ve teyzeleri de bize yakınmış.

Apartmanın içine girdim ve merdivenleri çıktım. Evimin önüne geldiğimde çantamdan anahtarı çıkarmak için çantamın fermuarını açtım. Anahtarı aldım ve tam anahtar deliğine koyacaktım ki kapı açıldı.

Elimde anahtarla karşımdaki kişiye baktım. What?! Bu Minho'ydu.

Tam kaçacaktım ki Minho kolumu tuttu ve beni içeriye doğru çekti. Kapıyı kapattı. Anahtarın sivri ucunu ona doğrulttum.

H- Evime nasıl girdin ha?!

M- :)

H- Gülme psikopat şey. Soruma cevap ver.

M- ŞUAN SORULARINA CEVAP VERECEK DURUMDA DEĞİLİM GÜZELİM KUSURA BAK.

H- Güzelin falan değilim bırak beni İMDAAT!!

Anahtarı elimden aldı ve beni oturma odasına götürdü.

H- Lan bıraksana psikopat.

M- Öyle miyim? Bilmiyordum.

Ağlamaya başladım.

H- Lütfen bırak Minho.

M- "Hayır." Sesi o kadar soğuktu ki kanım dondu bir an. Çırpınmayı bıraktım.

H- Ne oldu?

M- Düşünüyorum.

H- Neyi?

M- Seni nasıl elde edeceğimi.

Kolumu daha da sıkıp hızla beni yere fırlattı, yere düştüm. 


***

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin