*Han ağzından*
Ağlamam daha da şiddetlenmişti. Bu zamanlar sürekli ağlıyordum. Hele ki Minho yüzünden. Bana bir şey yapmasından korkuyordum en çok. Yerden kalkmaya çalıştım ama eliyle omzuma baskı uyguladı ve yerden kalkmama izin vermedi.
H- Minho b-bırak ta kal..kayım.
M- Hayır otur böyle uslu uslu.
Karşıma geçip dizlerinin üstüne oturdu. Gözlerimin içine bakıyordu ama ben yere bakıyordum.
M- Sana verdiğim yüzüğü ne yaptın güzelim?
Ellerimi tuttu, ellerimi çekmeye çalıştım ama olmadı. LAN BEN SPOR YAPACAM GÜÇLÜ OLACAM BUNDAN SONRA, ZAYIF OLMAKTA NE KÖTÜ ŞEYMİŞ AQ.
H- Bir şartla s-söylerim.
M- Ne?
H- "Ellerimi bırak" Oha lan kekelemedim diye geçirdim içimden. Minho ellerimi bıraktı. Derin bir oh çektim. "Şuradaki sehpanın üstünde" Dedim işaret parmağımla televizyonun yanındaki sehpayı gösterip. Minho ayağa kalktı ve sehpanın yanına gitti. Yüzüğü eline aldı ve yine yanıma geldi. Dizlerinin üstüne oturdu.
H- Artık gidebilir misin? Yüzüğü a-aldın.
M- İstediğim şeyin yüzük olduğunu mu sanıyorsun?
H- Ne o zaman?
M- Bunu ikimizde biliyoruz.
H- Ben bilmiy-...Ahh evet biliyorum.
İstediği şey benim, maalesef.
M- Güzel.
Minho yine elimi tuttu ve yüzüğü parmağıma geçirdi, elimi hemen çektim tam yüzüğü çıkaracaktım ki Minho bana sert bir tokat attı. Ayağa kalktım.
H- N-ne yapıyorsun yaa!
Minho da ayağa kalktı.
M- Bu yüzüğü parmağından çıkardığını görürsem...
Beni duvara itip boğazımı sıktı, ama nefessiz kalmamı sağlayacak şekilde değil, sadece canımı acıtmak için sıkıyordu boğazımı.
M- Seni öldürürüm, inanmıyorsan inanma. Canını okurum Jisung.
Ağlamam tam kesildi diyordum ama yine ağlamaya başladım.
H- Bu sevmek değil.
M- Sen sürekli ağlar mısın be?
H- Seninleyken e-evet.
M- Soktu lafı kurban olduğum.
Göz devirip boğazımdaki elleri tuttum.
H- Boğazımı bırak.
M- Hayır.
H- Ama neden?
Minho'nun sabrı taşmışa benziyordu. Ellerini boğazımdan çekti ve beni bıraktı.
M- Sen...Felix'imi seviyorsun Jisung?
Yine öfkesini gözlerinden görebiliyordum. Kolumun tersiyle göz yaşlarımı sildim.
H- Evet.
M- Felix mi ben mi?
H- Fe-
Sözümü bile tamamlamama izin vermeden bana sert bir yumruk attı. Yere düştüm, bu kadar güçsüz olmak ilk defa zoruma gidiyor. Saçımdan tutup beni ayağa kaldırdı ve bu sefer saçımı bırakıp kolumu tuttu, kolumu tutar tutmaz da koltuğa fırlattı.
H- Ahh ne yapıyorsun be?!
Üzerime çıktı, iki bileğimi birleştirip bileklerimi eliyle tuttu ve koltuğun koluna koydu.
H- Çık üstümden ve ellerimi bırak h-hareket edemiyorum.
M- ETME DİYE YAPTIM ZATEN BEYİNSİZ.
H- Bırak ne olursun bırak.
Yüzünü bana yaklaştırınca ne yapmak istediğini anladım. Yüzümü sağa çevirdim, beni öpmesini istemiyordum ama o diğer eliyle çenemi tutup yüzümü yine ona doğrultmamı sağladı.
H- Yapma...lütfen.
Ama olmadı dudağımı öptü, ne kadar dirensem de bir işe yaramadı işte. Tabii o Minho bende Jisung. Ben nerede..o nerede. Bir şeyi istiyorsa alana dek pes etmez...ve maalesef beni istiyor. Dudağımı bir süre daha öptükten sonra dudaklarımdan ayrıldı ve ağlayan bana baktı.
M- Karşılık ver.
Başımı güçsüzce iki yana salladım.
M- Karşılık ver yoksa verdirtirim.
Başımı yine iki yana salladığımı görünce gözlerini devirdi ve yine dudağımı öptü, ne öpmesi ya bildiğin dudağımı kanatmaya çalışıyor. Acısına daha fazla dayanamadım ve gözlerimi sıkıca kapatıp karşılık vermeye başladım. Yaklaşık, bir kaç dakika sonra dudaklarımdan ayrıldı, sırıtıyordu.
M- Karşılık verdin.
H- Z-zorun..da kal..dım.
M- O zaman artık her şeyin zorunda kalacaksın.
H- Saçmalıyorsun.
M- Saçmalamıyorum ve bu yüzüğü çıkardığını gördüğüm anda seni öldürücem.
H- ...
M- Kime aitsin sen?
H- Kimseye.
M- Hala dersini almıyorsun, çok yaramazsın.
H- Yaramaz değilim, istemiyorum o kadar.
M- Ben sana ne diyorum, zorundasın.
H- Değilim.
Minho çenemi tutup başımı sola çevirdi ve boynuma yaklaştı, buna izin veremezdim HAYIR!
H- MİNHO HAYIR SAKIN!
Tabii lan sırf hayır dedim diye boynumu öpmekten vazgeçecek hali yok. Boynumu öptüğünde gözlerimi kapattım ve bunun bir an önce bitmesi için dua etmeye başladım.
H- "Kahretsin" diyebilmiştim sadece. Sonra boynumu ısırdı acı ile inledim, çırpınmayı denedim ama beni bırakmıyordu, ölmek istedim o an. Kendimden nefret ettim.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Hurts -Minsung-
FanfictionMinho, Jisung'u elde etmeyi takıntı haline getirmişti... Minho, Jisung'tan hoşlanır ve ona çıkma teklifi eder. Jisung ise başka birini sevdiği için çıkma teklifini kabul etmez. Minho ise bu sefer Jisung'u zorla elde etmek ister :) Yan ship yok, küfü...