Minho? (2)

3.5K 287 382
                                    

*Han ağzından*

~Sevgili günlük~

Bugün sevdiğim çocuğu gördüm. İki haftadır onu görmüyordum. Kafayı yiyecektim. Birde bizim okulun zorbaların dan biri aşık olmuş. Hayatımda ilk defa bir zorbanın aşık olduğunu görüyorum. Aşık olduğu çocuk her kimse sabır diliyorum. Ama o çocuk şuana kadar bana hiç karışmadı. Karışsın da istemem zaten. Yakın zamanda Felix'e çıkma teklifi etmeyi düşünüyorum. Görüşürüz günlük :)

Günlüğümü kapattım ve çekmeceye koydum. Yatağıma girdim ve yattım. Neden bilmiyorum ama bugün çok huzurluyum.

*

*

*

Sabah, alarm ile kalktım. Felix'i göreceğim heyecanı ile hazırlanmaya başladım ve evden çıktım. Okula doğru yürümeye başladım. Hava soğuktu. Ama soğuk havayı seviyorum. Okula gidince yine beni izleyen Minho'yu fark etmeden merdivenleri çıktım ve sınıfa girdim. Felix yine en arka sırada oturmuş, kitabını okuyordu.

Jeongin hala gelmemişti, zaten Jeongin hep geç geliyor. Pek takmadım. Formamın üstüne bol bir ceket giymiştim. Kapüşonumu takıp kafamı sıraya gömdüm. Jeongin gelene kadar biraz uyuyayım bari.

Ben uyurken öğretmen masasına oturmuş, beni izleyen Minho'nun farkında değildim.

J- Uyan lan uykucu.

Kafamı sıradan kaldırdım, kapüşonum gözlerimi hafiften kapatıyordu. Jeongin'e baktım. Jeongin ise çantasını yanıma koyup sıraya oturdu.

H- Annem gibisin diyecektim de...annem yok.

Kapüşonumu kafamdan indirdi.

J- Yerim seni.

H- :) "bugün Felix ile konuşmayı düşünüyorum"

J- Helal be.

H- Umarım beni terslemez.

J- Umarım.

Biz konuşurken bile Minho hala beni izliyordu. Ama ben bunu fark etmemiştim. Aklım Felix teydi.

*

*

*

Ders bitmişti ve öğle arası olmuştu. Öğle arası kırk dakikaydı. Jeongin sırasında oturmuş beni izlerken bende Felix'in yanına oturdum.

H- Selam Felix.

Okuduğu kitaba dalmış olan Felix başını kitaptan yavaşça kaldırıp bana baktı.

F- Selam?

H- Bende kitap okumayı severim.

F- İyi.

H- Konusu ne?

Bilmeme rağmen sordum. Sırf sohbet olsun diye.

F- Sana ne?

Ahh..bu kırdı. Hem de çok.

H- Şey...sadece merak etmiştim.

F- Her neyse görüyorsun kitap okuyorum burada.

H- N-neden beni böyle tersledin ki?

F- Off..çok alıngansın, terslemedim.

H- Ama Felix-

F- Kitap okumak istiyorum.

H- Anladım, iyi okumalar.

F- Hı hı...

Felix'in yanından kalkar kalkmaz Jeongin yanıma geldi. Gözlerim dolmuştu.

J- Üzülme ya, değmez.

Changbin zil çaldığından beridir bizi izliyordu. Sonunda yanımıza geldi.

C- Jeongin sen bir gelsene.

J- Hyung kusura bakma ama ben şuan-

C- Jeongin gel önemli.

Changbin de okulun zorbalarındandı. Jeongin mecbur Changbin ile sınıftan çıktı. Ben ise daha fazla göz yaşlarıma hakim olamadım ve koşarak sınıftan çıktım.

Koşarken bir kaç kişiye çarpıyordum. Tek söylediğim şey ise "Ö-özür di..lerim" oluyordu.

Lavaboya girdim ve musluğun olduğu tarafa yöneldim. Neden bilmiyorum ama lavaboda kimse yoktu. Musluğu titreyen elim ile açıp yüzüme bir kaç kez soğuk su vurdum. O sırada ceketim hafif omuzumdan kaymıştı. Ama düzeltmek istemiyordum. Suyun akıp gittiği lavaboyu izledim bir süre. Su açıktı.

Yanımda bir ses duydum.

M- Jisung..

Kafamı sesin geldiği yere çevirince eli cebinde, bana bakan Minho'yu gördüm.

H- M-Minho??

Ürkerek bir adım geriledim. Minho önce açık musluğa sonra bana sonra yine musluğa baktı. Çeşmeyi kapatırken konuştu.

M- Benden korkuyor musun?

H- Hayır.

M- O zaman beni görünce neden irkildin?

H- Beklemiyordum. A-aniden geldin.

M- Hm...

Elini kapatmış olduğu musluktan çekti.

M- Sen iyi misin?

Başımı öne eğdim.

H- Evet..

M- Siktir...yalan söylüyorsun.

Bana doğru bir adım atınca bende bir adım geriledim.

H- Sadece başım dönüyor biraz.

M- Yine yalan söylüyorsun!

Sesi kızgın çıkmıştı.

H- Anlatmak istemiyorum.

M- Pekala...ama bir şey olursa bana danışabilirsin.

Şaşkınlıkla ona baktım.

H- Bunu sen mi diyorsun?

M- Evet ben diyorum.

H- Oha ya...Peki sen bilirsin.

M- Görüşürüz.

H- Görüşürüz.

Ne deseydim ki Minho'ya 'kalbim kırıldı lütfen onar' mı deseydim. Başımı iki yana salladım ve az önce olanları idrak etmeye çalıştım.

H- O iyi değil...hem de hiç değil. Kafasına bir şey düşmüş olmalı.

Sınıfa çıktım. Jeongin sırada oturmuş beni bekliyordu. Geldiğimi görür görmez yanıma geldi ve omuzumdan kayan ceketi düzeltti. Sonra bana sarıldı.

J- Boş ver...

H- Unuttum bile.

J- Unuttun mu...hah yalan söyleme.

H- Birazcık unuttum.

J- :)

H- Şey..Minho 'bir şey olursa bana danışabilirsin' dedi.

J- Ha?!

H- ...

J- Bizim Minho mu?

H- Evet.

J- Hani zorba olan.

H- Evet.

J- Sana mı dedi?

H- Evet.

J- Başına Hyunjin falan düşmüştür, ondan. Hem iyi demiş, derdini anlat ona, aşık oldum falan de tavsiye al ondan.

H- O duygusuza mı diyeceğim? Hah...komik.

J- Deme lan öyle, aşık olmuş çocuk daha ne istiyorsun.

H- He ya..acaba kime aşık oldu?

J- Acaba..? 


***

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin