*Han ağzından*
Oturma odasına oturmuş yemek yiyordum. Minho benim hakkımda her şeyi biliyormuş neredeyse hala gelmiş saçımın kaç tel olduğunu soruyor. Sanki ben biliyorum amk. Her neyse ben olayın şokunu atlatana kadar gün bitti zaten.
Jeongin yine okula gelmemişti. Bende tüm gün tek başıma gezdim.
Şuanda ise film izliyor ve yemek yiyordum. Birden telefonuma bildirim geldi.
Sevgilim🤢- Minnakımmm.
H- Efendim Minho?
Sevgilim🤢- Ne yapıyorsunn?
H- Film izliyordum, sen?
Sevgilim🤢- Seni düşünüyordumm.
Yine kalbim hızlanmaya başladı. Acaba Minho'ya sorsam mı lan? Filmi durdurdum ve yazmaya devam ettim. Sonuçta bu şey Minho ile beraber olunca yada onla konuşunca oluyordu. Belki biliyordur.
H- Minho sana bir şey sorabilir miyim?
Sevgilim🤢- SOR ASKIMMMMM.
H- Ya ben senle konuşuyorum falan yada senle beraber bir yerlere gidiyorum. Yada senden iltifat alıyorum😄
Sevgilim🤢- EMOJİMİ O AĞAĞAĞĞAĞA, neyse askım devam et dinliyorum.
H- İşte nedensizce karnıma bir şeyler oluyor, kalp atışım hızlanıyor da. Hatta bazen hiç olmadık zamanlarda seni düşünüyorum😇Oysa😢Eskiden hep Felix'i düşünüyordum ben.
(Görüldü✅)
H- Ama🐰Birden sürekli seni düşünmeye başladım🤙🏼Neden😮💨Acaba belki biliyorsundur.
(Görüldü✅)
H- Minho iyi misin cevap ver ne oldu 😱
Sevgilim🤢- AĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞĞĞAAAAAAAAAAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞ
H- Minho ne oldu merak ediyorum bak😦
Sevgilim🤢- ANANISKM YAZWMIYRM HEYSCNDN
H- Ne?
Sevgilim🤢- JİSQUNG SEWN BQWN AJSK OLSJN
H- Minho anlamıyorum.
Sevgilim🤢- BWEKLE NFEDS ALOP GELİÇM
H- Ne?
*Sevgilim🤢 çevrimdışı.*
H- Off ne oldu yaa?
*Minho ağzından*
Telefonu koltuğa fırlatıp elimi göğüs kafesime bastırdım. Nefes almaya çalıştım, titriyordum her yerim titriyordu.
Birden hızla koltuktan kalkıp evin balkonuna çıktım. Kollarımı iki yana açtım.
M- AAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH BAAAAAAAANNNNNNNNNAAAA AAAAAAAAŞIIIIIIKKKK OLLLMUUUUUUUUŞŞŞŞ.
Bir kaç kişi pencereye çıkmaya başladı bile.
M- AĞAĞĞAĞAĞĞAĞAĞAĞ.
İnsanlar bana deli misin der gibi bakıyordu ama umrumda değil. Balkondan çıkıp telefonu yine elime aldım.
Bir okunmamış mesaj :
Beli 0 cm askom- Off ne oldu yaa?
M- Jisung nefes aldım.
Beli 0 cm askom- Bir an kalp krizi geçirdin sandım Minho 🤣
M- Yarın okulda konuşuruz.
Beli 0 cm askom- Ama neden 🤷
M- Yarın görürsün.
Beli 0 cm askom- Peki 😔
M- Görüşürüz askımmmmm.
Beli 0 cm askom- Görüşürüzzz 👋
Telefonu kapattım, kendi kendime konuşmaya başladım hemen.
M- Üç tane z koydu kesin aşık lan.
*
*
*
*Han ağzından*
Sınıfa girer girmez Minho yanıma gelip bana sarıldı.
M- AĞAĞAĞAĞAĞ.
Sınıftakiler bana bakıyordu. Jeongin de dahil.
M- JİSUNNNNGGGG!
H- Minho ne oldu artık söyle bana.
Bana sarılmayı bıraktı ve bağırarak konuşmaya başladı.
M- SENNN!
H- ...
M- BANAĞĞĞ!
H- ...
M- AŞIK OLMUŞSSUUUUUNN!
Zıplamaya başladı, etrafında dönerek zıplıyordu.
M- DINDIRIDIRNDI
Kucağımda taşıdığım çantam kucağımdan düştü, şok olmuş ona bakıyordum.
M- LALALALALALAA!
H- NE!
M- BANA AŞIKSIN DİYORUM JİSUNG!
Belimi tutup beni kendine çekti.
M- AŞIKKKK!
Ağzım açık ona bakmaya devam ediyordum, ellerimi göğsüne götürüp onu ittim. Geri çekildi, yere baktım.
H- Ben...
Sonra ona baktım.
H- Anlamıyorum...
Hızla sınıftan çıktım, bu nasıl olur? BEN NASIL ONUN GİBİ BİRİNE AŞIK OLURUM NASIL ANLAMIYORUM GERÇEKTEN ONA AŞIK OLAMAM BUGÜN BİR NİSANDA DEĞİL AMA BELKİ ŞAKA YAPIYORDUR İYİDE YA DOĞRUYU SÖYLÜYORSA AKLIM ALMIYOR GERÇEKTEN AMA ASLINDA YAKIŞIKLI ÇOCUK YANİ KEDİ GÖZLERİ FALAN VAR GÖZLERİ PARLIYOR BANA BAKINCA FALAN SONRA ÜST BACAĞI ÇOK KALIN YANİ NE BİLİM KASLI FALANDA HEM AĞZI YARIM AÇIK UYUYOR FALAN YANİ HEM TATLI HEM PSİKOPAT AMA BEN UFF...
Lavaboya gittim, elimi ve yüzümü yıkadım. Jeongin arkamdan koşarak gelmişti.
J- İyi misin?
H- Bilmiyorum.
Başımı öne eğip gözlerimi kapattım.
H- Bu nasıl olur?
J- Minho bana anlattı, mesajları da gösterdi. Aşıksın Jisung.
H- Ben...
Gözlerimi açtım ve Jeongin'e baktım. Kaşlarımı kaldırarak konuştum.
H- Aşık oldum?
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Hurts -Minsung-
FanfictionMinho, Jisung'u elde etmeyi takıntı haline getirmişti... Minho, Jisung'tan hoşlanır ve ona çıkma teklifi eder. Jisung ise başka birini sevdiği için çıkma teklifini kabul etmez. Minho ise bu sefer Jisung'u zorla elde etmek ister :) Yan ship yok, küfü...