Sonrası karanlık (17)

2.5K 196 127
                                    

*Han ağzından*

Sabah telefonuma peş peşe gelen bildirimlerle gözümü açtım, gözlerim bir açılıp bir kapanıyordu. Telefonuma baktım, mesajlar Minho dandı.

H- Yaaa off.

Başımı yastığa yaslayıp mesajları okumaya başladım.

Sevgilim🤢- Pist Jisung

Sevgilim🤢- Lan ne Jisung'u pardon GÜZELİM.

Sevgilim🤢- Yada yok ln BENİMKİ daha iyi.

Sevgilim🤢- Ln cevap ver aq.

Sevgilim🤢- Seni ne diye kaydettim bilionmu lan "Gotünü yediğim" diye kaydettim

Sevgilim🤢- Değerimi bil aq 💅 

Sevgilim🤢- Uyuyonmu hala

Sevgilim🤢- Yav sen uyuyorken ne tatlı olmuşsundur şimdi AĞAĞĞAĞA

Sevgilim🤢- EVİNE GELİMMİ HA.

Sevgilim🤢- NASIL UYUDUĞUNU MERAK EDİYORUM GİZLİCE KAPIYI AÇIP YANINA GELSEM YANINA UZANSAM KOKUNU İÇİME ÇEKSEM.

Sevgilim🤢- AY SENİN YANAKLARINDA ŞİŞMİŞTİR ŞİMDİİİİİİİİ

Sevgilim🤢- AĞAĞĞAĞAĞ

(Görüldü✅ )

H- Minho

Sevgilim🤢- Sonunda cevap verdin, efendim fıstık?

H- Uyuyordum kusura bakma.

Sevgilim🤢- Bende uyuduğumuzu hayal ediyordum kusura bak.

H- Peki.

Sevgilim🤢- Okula gelcen tmm mi?

H- Tamam gelecem.

Sevgilim🤢- Gelde sana biraz zorbalık yapayım hfmjbsci

H- Komik değildi.

Sevgilim🤢- Dün sana iyi davrandım diye bir yerlerin kalkmasın hemen kan ağlıyon diye yaptım.

H- Anladım.

Sevgilim🤢- Emoji at bakem.

H- Atmasam yaa.

Sevgilim🤢- AT LAN!

H- 😛 

Sevgilim🤢- AAĞAĞAĞ BİR TANE DAHA AT KEDİLİ OLSUN AMA.

H- 😼

Sevgilim🤢- Yicemmm.

H- Neyse Minho okula hazırlanmam gerek bay bay.

Sevgilim🤢- BB canımm öptümmm ama boynundan.

Yüzümü buruşturup telefonu kapattım, elim istemeden de olsa boynumdaki yara bandına gitmişti. Ağlamamak için mücadele verdikten sonra mücadeleyi kazanıp okul için hazırlanmaya başladım.

*

*

*

Sınıfa girer girmez Minho yanıma geldi ve yanağımdan eliyle bir makas aldı.

M- Ne yapıyorsun güzellik.

H- Hiiç...

Bana yazdığı şey aklıma geldi, umarım şaka yapıyordur, bana bir şey yapmaz değil mi off.

M- Bugün Jeongin gelmemiş yanına oturacam :D

H- Ama-

M- Bana ne anasını satim benim değil misin canım isterse yanına otururum istemezse oturmam.

H- ...

Sırama geçtim, Minho da yanıma oturdu. Hemen sırtını sıraya yaslayıp kollarını iki yana açtı, LAN BU NİYE ÖKÜZ GİBİ OTURUYO.

M- Beni neden sevmiyon?

H- Bu benim elimde olan bir şey değil.

M- Doğru...ama en azından bana aşık olmayı denesen?

H- Senin gibi birine aşık olmak istemiyoru-

Bir an afalladım, yürek yedin değil mi Jisung?

M- NE DEDİN?

H- Eeee...şaka.

Minho ayağa kalkıp elini sıraya vurdu. Ağzımdan çıkan kelimeyi sevim ya.

M- Sınıfta ki herkes dışarı çıksın!

Felix bana öldürücü bakışlar atıp sınıftan çıktı, diğerleri de sınıftan çıkınca Changbin kapıyı kilitledi ve bizi izlemeye başladı. Bana acımış gibi bakıyordu, kendimden utandım o an. Acınası biri gibi görünmekten utandım.

Minho cebinden jilet çıkarınca gözlerim fal taşı gibi açıldı, bende ayağa kalktım.

H- Minho sakın aklından böyle bir ş-şey geçirme!

M- İyi ki okulda çanta kontrolü yapmıyorlar :D

H- Minho sana diyorum b-bana zarar verme lütfen!!

Bizi izleyen Changbin'e baktım.

H- Hyung yardım et!

C- Üzgünüm Jis o seni istiyor.

H- Bu mu istemek anasını satim!

Minho kolumu tutunca afalladım.

M- Küfür etme!

H- Buna mı taktın cidden...Minho ağlamak istemiyorum lütfen.

M- Şuan çekeceğin acıyı düşün minik kan ağlamayı değil :D

Gri ceketimin kolunu bilekten dirseğime kadar çekti.

M- Damarların gözüküyor ne güzel...buz mavisi renginde.

H- LÜTFEN MİNHO LÜTFEN BEN BİLE KENDİME ZARAR VERMEDİM BARİ SEN YAPMA!

Jileti koluma değdirince diğer elimle gözümü sıkıca kapattım. Minho jiletle sert bir çizgi atınca sıraya oturup acıyla inledim. Minho kolumdan beni çekip yine ayağa kaldırdı. Gözümü sıkıca kapatmaya devam ediyordum. Minho az önce çizgi attığı yerin hemen yanına bir çizgi daha attı, yine inledim.

Gözüm dolmuştu, ağlamaya başlamıştım. Ne kadar kendimi tutsam da ağlıyordum.

Minho bir çizgi daha çekti, çektiğim acıyı gram düşünmeden tam yaranın üstüne jiletle bir çizgi daha çekecekti ki biri ona engel oldu. Gözümü açıp baktığımda bu Changbindi.

C- Lan yeter kan kaybından ölecek çocuk.

M- Küçücük bir çizgi Changbin?

C- Bu küçük mü?

Changbin işaret parmağıyla kolumu gösterdi, kolumdan şırıl şırıl kan akıyordu. Gözlerim kararmaya başlamıştı. Minho kolumu tuttuğu için onunda eline kan bulaşmıştı. Minho elini çekti, kolumu bırakır bırakmaz sıraya yığıldım. Sonrası karanlık..


***

Love Hurts -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin