Gdy ja spałam Tom mnie obudził trzęsienięciem drzwi od łazienki. Wstałam gwałtownie zwracając uwagę Tom'a.
-Cześć Emily.
-Hej?
-Co tak zaniepokojona jesteś?
-No bo obudziłeś mnie trzaskając drzwiami biegając w tą i we fte wszyscy co tu mieszkają się jakoś drą na siebie.
-Aaaaa dobra.
-No too?? O co chodzi?
-Mamy dzisiaj wywiad.
-Jaki znów wywiad?!
-Nie mówiłem ci?
-No nie.
-Jestem gitarzystą Bill piosenkarzem Gustav perkusista a Georg wlansie tez gra na gitarze no i jesteśmy sławnej mamy również zespół muzyczny.
-Wtf jak on wogóle się nazywa?
-Tokio hotel.
-Aha
-Przepraszam jak cię obudziłem ale ruchy ruchy!!
-Ale co ruchy?!!
-Jedziesz z nami ja wywiad!
-Że co!!
-No hah. Dobra ubieraj się.
-Ale ja mam narazie ciuchy ze wczoraj!
-To ubieraj się w moje.
-hahha -Zachichotałam się pod nosem.
-I co się chichoczesz -Powiedział chłopak uśmiechając się.Po chwili poszłam się malować po ten weszłam do garderoby Tom'a.
-Boże ile on ma tych ubrań..... -Powiedziałam pod nosem.
Po chwili oglądania ubrań chłopaka wzięłam ciemno niebieskie jeansy dredziarza wzięłam czarny pasek chłopaka i czarną zwykłą koszulkę.
Gdy wyszłam z pokoju spytałam się Bill'a czy mają jakąś szczotkę do włosów i odziwo mieli. Chłopak w czarnych włosach dał mi swoja szczotkę i uczesałam się w koka.
Poszłam do kuchni i Tom aż zaniemówił.
-Emily ale ty ładnie wyglądasz -Powiedział Tom.
-Dzięki.Na śniadanie zorbilam sobie grzanki z syropem klonowym.
-Chodźmy!! -Krzyknął Georg.
-Oookkk -Odpowiedział GustavZeszliśmy na dół, czekał na nas jakiś czarny autokar po jakichś 10 minutach jakiś dziewczyny zaczęły biegnąć za autokarem i walić w szyby.
-Boże aż tak jesteście sławni? -Zapytałam Bill'a
-Tak -Odpowiedział Tom zanim Bill coś zdążył powiedzieć.Dojechaliśmy gdy weszliśmy do budynku to jakieś ich fanki zaczęły piszczeć a chłopcy tylko im machali. Gdy mnei zauważyły od razu przestały krzyczeć i coś gadać między sobą i sie też czasem na mnie spoglądały.
Gdy cały wywiad minął chłopacy zaczęli robić sobie zdjęcia z fanami a większość to fanki.
Wyszliśmy już w budynku i wsiedliśmy do Autokaru po 30 minutach dojechaliśmy do hotelu.
CZYTASZ
Tamten chłopak i ja [Tom Kaulitz ]
Roman pour AdolescentsDziewczyna jest z rodzicami na wakacjach lecz oni pozwalają jej robić co chcą, ponieważ często mieli ją gdzieś. Pewnego razu poszła się zrelaksować i wpada na pewnego chłopaka.... Kim on może dla niej być??