Obudziłam się a raczej ktoś.-Tom czmeu mnei obudziłeś? -zapytałam się chłopaka.
-Razem z chłopakami pomyśleliśmy że będziesz chodzić do psychologa jeśli zechcesz i właśnie dlatego cię obudziłem żeby się zapytać czy byś chciała.
-Jasne.
-To szybko zbieraj się bo na 13:30 masz u niego być a jest 12:18
-Dobra już wstaję.Wstałam z łóżka szybko się umyłam i ubrałam jakieś luźne jeansy i ciemno-czerwony top. Włosy uczesałam j związałam w luźna kitkę. Ubrałam białe skarpetki białą bluzę i zeszłam na dół.
-Już jestem! -krzyknęłam.
-Okej to zakładaj buty! -krzyknął któryś z chłopaków.
-Dobra!Założyłam niebiesko-białe jordany i wyszłam na dwór a chłopaki za mną a raczej tylko jeden.
-A gdzie jest reszta? -zapytałam się Tom'a
-Tylko ja z tobą jadę.
-A okej.Wsiedliśmy do czarnego samochodu i zaczęliśmy jechać.
------------------------------------
Po wizycie u psychologa
------------------------------------Wyszliśmy z budynku i ruszyliśmy w stronę auta.
-Jak na pierwszy raz? -zapytał się Tom.
-Całkiem dobrze.
-To się cieszę trzymaj tak dalej.Jechaliśmy już do domu. Jechaliśmy jakieś 25 minut.
Już dotarliśmy na miejsce. Chłopaki przygotowali obiad czyli moje ulubione jedzenie. Spaghetti! Zjadłam ten obiad szybciej niż chłopaki a potem sobie nałożyłam dokładkę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chodziłam do psychologa jeszcze z jakiś miesiąc i wszystko było już w porządku. Przestałam myśleć o tym facecie i przestałam się bać. Byłam bardzo szczęśliwą dziewczyną która miała wspaniałego chłopaka i trzech cudownych przyjaciół.Tak zakończyła się moja historia.
------------------------------
Boże ludzie ja was tak
Przepraszam że takie
Krótkie ale chciałam
Mega skończyć to opowiadanie
I zacząć inne😭 Ale niestety
Nie miałam pomysłu na ten
Ostatni rozdział😭😭
CZYTASZ
Tamten chłopak i ja [Tom Kaulitz ]
Teen FictionDziewczyna jest z rodzicami na wakacjach lecz oni pozwalają jej robić co chcą, ponieważ często mieli ją gdzieś. Pewnego razu poszła się zrelaksować i wpada na pewnego chłopaka.... Kim on może dla niej być??