Sen

186 5 0
                                    


Obudziłam się u mnie w pokoju  obok mnie spał Tom popatrzyłam na godzinę na telefonie i była 2 w nocy. Chwilę leżałam ale strasznie zachciało mi się pić więc wstałam z łóżka i wyszłam z pokoju schodziłam po schodach i prawie z nich spadłam bo było bardzo ciemno i nic praktycznie nie widziałam a telefonu ze sobą nie wzięłam żeby włączyć latarkę.

Zeszłam na dół do kuchni i wlałam sobię wodę do szklanki. Usiadłam przy stole w salonie i włączyłam jakiś horror na telewizorze. Piłam wodę i oglądałam i była scena gdzie ktoś kogoś dźga nożem nagle mi się przypomniał wypadek w tedy na koncercie.

Zaczęłam mieć trudności z oddychaniem i mieć łzy w oczach postanowiłam się uspokoić po chwili było już normalnie. Wypiłam resztkę wody w szklance i wyłączyłam film.

Zaczęłam wchodzić po schodach nadal myśląc o tamtym facecie ale próbowałam być spokojna co mi się udawało.

Weszłam do pokoju Tom nadal spał. Chciałam zamknąć drzwi ale przez przypadek nimi trzasnęłam nagle Tom się obudził.

-O cholera. -Powiedziałam do siebie cicho.
-Czemu nie spisz? -Zapytał się chłopak.
-Bo się obudziłam? -Odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
-A gdzie byłaś?
-Na dole w kuchni się napić.
-A okej.
-Kładziesz się? -Po chwili dodał.
-Tak tak.

Powiedziałam po czym się położyłam i zasnęłam.

--------------------------------------

Obudziłam się a obok mnie Tom'a już nie było pomyślałam sobie że jets na dole w kuchni albo u siebie w pokoju.

Wzięłam telefon do ręki i zobaczyłam godzinę była 12 postanowiłam że się ubiorę bo jest już południe.

Ubrałam szerokie czarne dresy czarny top na ramiączkach białą koszulę Tom'a która była u mnie w garderobie i szare skarpetki.

Uczesałam włosy i zrobiłam koka. Umyłam buzię i zrobiłam skin care (Od autora:Nie wiem jak się to pisze nie bić mnie) postanowiłam się nie malować.

Zorbiłam się głodna więc zeszłam na dół do kuchni otworzyłam lodówkę i wyjęłam mleko spojrzałam na blat i wszystkie ostre noże były wyjęte postanowiłam je schować na pierwszy rzut oka trochę się przestraszyłam ale pomyślałam że może chłopacy coś robili i ich nie schowali.

Jak schowałam noże wyjęłam kukurydziane płatki z górnej szafki naszczęście nie była mega wysoko więc dosięgłam.

Zjadłam płatki z mlekiem na zimno i dałam naczynia do zlewu postanowiłam że pójdę do pokoju Tom'a.

-Dziwne że w domu nie jest jeszcze głośno. -Powiedziałam do siebie.

Weszłam do pokoju Tom'a i to co zobaczyłam prawie zwymiotowałam.

-Aaaaaaaa!!!! -Zaczęłam krzyczeć przez co Gustav Georg i Bill przybiegli do mnie.
-O kurwa. -Powiedział przestraszony Georg po czym przełknął głośno ślinę.

To był Tom on... On został zamordowany

Pobiegliśmy wszyscy na dół i Bill zadzwonił na policję i karetkę okazało się że będą za jebane 20 minut zaczęłam płakać a Gustav mnie uspokajał.

-Kurwa!! -Krzyknął Bill po czym jakiś facet mu poderżnął gardło.
-Ja pierdole!! -Zaczęłam jeszcze bardziej płakać.

Ja z Gustav'em zaczęliśmy uciekać ja pobiegłam do drzwi wyjściowych.

-Cholera są zamknięte a nie wiem gdzie są klucze. -Krzyknęłam do chłopaków.

Zobaczyłam że Gustav uciekł do kuchni zaczęła szukać chyba noży.

-Noży nie ma! -Krzyknął Gustav.

Patrzyłam na faceta i Georg'a. Georg próbował uderzyć napastnika ale mu się  nie udało po chwili facet dźgnął kilkanaście razy po czym Georg padł na podłogę i zaczął się wykrwawiać.

Facet zaczął iść w moją stronę po czym wyjął nóż i....

-Kurwa! -Obudziłam się było już jasno.
-Co się stało? -Zapytał się Tom a ja tylko zignorowałam jego pytanie.
-To był tylko sen.. To był tylko jebany sen. -Powtarzałam w kółko.
-Jaki sen?
-Później ci opowiem. -Odpowiedziałam po czym się przytuliłam do Tom'a.

Leżeliśmy wtuleni w siebie z jakieś 20 minut po czym wstałam z łóżka i się ubrałam.

Ubrałam czarne jeansy z bandany Tom'a zorbiłam sobie top założyłam białą bluzę Tom'a i białe stopki.

Nie robiłam makijażu tylko rozczesałam włosy i zeszłam z dredziarzem na dół do salonu gdzie była reszta zespołu.

Ja z Tom'em usiedliśmy na kanapie.

-Opowiesz nam swój sen? -Zapytał się mnie Tom.
-Okej.

Minęło kilka minut i opowiedziałam chłopakom mój sen.

-Japierdole ten facet mocno zrył ci psychikę. -Powiedział Tom.
-On ma rację. -Odpowiedział Georg.
-Możemy o tym nie gadać? -Zapytałam się chłopaków.
-Jasne. -Powiedział Bill.
-Dziękuję.
-Ej może włączymy sobie jakieś bajki? -Zapytał się Bill.
-Dobra dawaj. Odpowiedział Gustav.
-Bill to włącz Kucyki pony. -Powiedział Tom.
-Okej.

Oglądaliśmy już jakieś pół godziny.

-Ej a może zamówimy coś do jedzenia na obiad? -Zapytał się Tom.
-Okej. -Odpowiedział Georg.

Tom chwycił za telefon i zaczął się wszystkich pytać co im zamówić.

-Ja chcę kotleta schabowego z ziemniakami i surówką. -Powiedział Bill.
-Okej a ty Gustav?
-Ja chcę to samo co Bill.
-Okej.
-Ja chcę zupę pomidorową. -Powiedział Georg.
-Okej to ja sobie zamówię kebaba.
-Emily a ty co chcesz na obiad? -Dodał Tom.
-Ja nie jestem głodna.
-Okej to zamawiam.
-Ile pieniędzy wyszło? -Zapytał się Bill.
- 70 złoty. -Odpowiedział Tom.
-Co kurwa. -Powiedział Gustav.
-Chyba ich po srało. -Powiedział Georg.
-No raczej nie. -Odpowiedział Tom.

Ja miałam już dość ich mini kłótni więc wyrwałam telefon Tom'owi i powiedziałam co ile kosztuje.

-Chłopaki słuchajcie mnie. -Powiedziałam.
-Zupa pomidorowa kosztuje 10 złoty kebab kosztuje 20 i ten obiad Bill'a kosztuje też 20 złoty a skoro Gustav też chciał to co Bill to razem jest 40 i jak dodacie te wszystkie ceny to jest siedem dych. -Dodałam.
-O no właśnie Emily wam wytłumaczyła. -Powiedział Tom.
-Dobra już nie ważne. -Powiedział obrażony Bill.
-Hahah. -Zaśmiałam się.
-Z czego się śmiejesz? -Zapytał się mnie Bill.
-Słodko wyglądasz jak jesteś obrażony.
-Heh.

Minęło jakieś 30 minut i jedzeniu już jest. Tom zapłacił i chłopacy zaczęli jeść.

-Chcesz trochę? -Zapytał się mnie Tom dając mi swojego kebaba do rąk.
-A z czym jest?
-Z mięsem surówką i sosem.
-Ale ostrym?
-Nie.
-Okej to chce trochę.
-To jedz.

Zaczęłam powoli jeść kebaba.

-Masz. -Powiedziałam do Tom'a dając mu jego kebaba.
-Już się na jadłaś?
-Po prostu nie mam ochoty.
-A okej.

Minęło kilka godzin i była już 16 zrobiłam się śpiąca więc poszłam do swojego pokoju a Tom poszedł za mną położyłam się na łóżku a chłopak obok mnie.

Przytuliłam się do Tom'a i po jakiśch 10 minutach zasnęłam.

-------------------------------
Hejka kochani to jest
Rozdział który pisałam
Na szybko jest trochę
Krótki ale się starałam.

Tamten chłopak i ja [Tom Kaulitz ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz