24

376 17 1
                                    

Bir bölüm daha attım önce onu okuyun;⁠)

(⁠☆⁠▽⁠☆⁠)

Bardağı kuru bezle silip seri şekilde masanın altındaki yerine dizdim. O sırada karşıma yeni biri oturmuştu.

"Ne sevdiğimi biliyorsun."

Tanıdık sesle ilgisiz bakışlarımı karşıma yönelttim.
Evet tanıdıktı..

Bir buçuk ay öncesine kadar düzenli sex partnerim olacak kadar tanıdıktı.

Da adı neydi amına koyayım!

"Şaka yapıyorsun değil mi?"

Sanırım bakışlarımdan anlamıştı.

"Naber." Dedim, hafızama güvenip sevdiği tarzda alkol oranı düşük olan kokteylini hazırlarken.

Adını unutmuştum ama barmenlikteki hafızama güveniyordum.

"İyidir senden? Bi an tamamen unuttum sandım." Dedi, hafiften gülerek.

Kısmen unutmuştum.
Cahit miydi?
Cüneyt?

Yok.

"Kafam dalgın kusura bakma memlekete falan gittim geldim." Dedim.

Kokteylini önüne ittirdim.

Hemen yanında bira isteyen kişiye bira doldurdum.

"Evet fark ettim uzun zamandır yoktun. Yapışkan olmak istemediğim için aramadım. Sevmediğini biliyorum." Dedi.

En azından kişisel alanıma saygı duyuyordu. Bu açıdan mutluydum.
Sadece biraz fazla duygusal biri olduğu belliydi.

Arada ten uyumu olsa da hoşlanmaya başladığında elimden bir şey gelmezdi. Erken bitirmekle iyi yaptığımı düşünüyordum.

"Yeni birileriyle görüşüyor musun?"

Son zamanlarda bırak biriyle görüşmeyi kendime bile dokunmadığımı fark ettim.
Bir ay öncesine kadar oldukça aktif bir sex hayatına sahiptim.

Şimdi bir tane bile yoktu.

"Pek vaktim olmadı." Demekle yetindim.

Önüme gelen bardakları alıp arkaya yıkamaları için bıraktım.

Bugün oldukça fazla kişi vardı.

"Anladım." Dedi, konuşmak istiyor ama başaramıyordu.
Malesef yine elimden bir şey gelmezdi.

Şu an kaba olmam için bir sebep olmadığı için naziktim. Max nazikliğim de bu kadardı.

Etrafıma kısaca göz attım.

"Sağ çaprazdaki sarışın seni izliyor." Dedim. Bu ona yapabileceğim tek iyilikti.

Derin bir nefes alıp arkasına baktı çaktırmadan. Minyon tipli feminen bir çocuktu. Saçlarının boya olduğu belliydi. Yüzünde de hafif bir makyaj vardı.
Bence güzeldi.

"Tarzımı biliyorsun." Dedi, cinsel zevklerinden ve mazoluğundan bahsediyordu.

Kaşlarımı kaldırıp shot bardaklarına içki doldurdum.
"Denemeden bilemezsin. Görünüşe aldanma " dedim.

Shotları isteyen kişilerin önüne ittim.

"Ben hala sende bi umut var mı diye bakıyorum sen çöpçatanlık yapıyorsun!" Dedi sitemle.

Sırıttım. "Daha ne gavatlık online işte." Dedim.

Masada eğilip yüzüme ysklaştı.
"Hiç mi şansım yok.." dedi tok ses tonunu kullanarak. Sakince suratını inceledim.
Yüzü standartlarım için uygundu.
İstediğim gibi zevklere sahipti.
Onun duyguları sikimde olmamalı ve keyfime bakmalıydım.

Neden onu ilerde üzmemek için kendimi bastırıyordum ki?
Hem kafamdaki düşüncelerden de uzaklaşabilirdim.
Ayrıca son bir ayda iyice rahibeye bağlamıştım. İzmire geleli bir haftadan fazla oluyordu ama hayatıma hala erkek sinek girmemişti.

Gecelerimi liseli ergenler gibi mesajlaşarak geçirmek utanç vericiydi.

İçimdeki, reddetmem gerektiğini söyleyen minik rahibe teresanın kıçına tekmeyi vurup yakın olan yüzüne biraz daha yaklaştım. Az önceki özgüveni gitmişti.
Tekrar aciz ve pasif ruh haline bürünen suratını inceledim. Koyu kahve göz bebekleri beklentiyle titriyordu, ince dudakları aralıklıydı. Bu hali o unuttuğum yüksek duyduyu ateşledi.

Birine üstten bakıp, acı verdiğimde hissettiğim güç-arzu karışımı duyguyu..

Onay cümlesi kurmak için dudaklarımı araladım.

"SELAM YAKIŞIKLI!"

Bedenimdeki seksual tansiyon dibe vururken yanlış duymayı umduğum sese çevirdim kafamı.

Bu sıpanın burda ne işi vardı amına koyayım!?

Dişlerini göstererek sırıtan Yusuf, benim hayal ürünüm değildi. Şayet öyle olsaydı Ceyhun da gerilmezdi.
Adını hatırlamıştım evet.

"Ciddi bir konuşmayı mı böldüm?" Dedi avel avel bi Ceyhun'a bir bana bakmaya devam ederken.

Az önce kıçına tekme vurduğum Teresanın keyfi yerindeyken benim nedense hiç değildi.

༼⁠ ⁠つ⁠ ⁠◕⁠‿⁠◕⁠ ⁠༽⁠つ

Eveeeett!!
Bu kadar ayrılık çok bile.

Amacım zaten bunları uygun ortamı sağlamaktı.

Yusuf'un ortama girişi mükemmel değil mi ckdlckc

Peki korkan var mıydı Ceyhun'la tekrar seviştiricem diye hehehe

Adını tek Serhat değil bende unutmuşum bu arada sonradan hatırladım.
Sorry çilekeş Ceyhun'um...

Yanlış Numara BxB (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin