45

83 6 0
                                    

Önceki bölümü unutmayın🎀

...

"Yani.. sen bdsm falan mı yapıyordun?"

Bıkkın bir nefesle başımı iki yana salladım. "Hayır bebeğim. Bak 3. kez açıklıyorum. Bdsm değil sadece biraz daha baskılayan taraf olmayı seviyorum. Şiddet araçları yok yani."

"O bdsm olmuyo mu?"

"Yok olmuyo." Dedim.

Eve gelmiştik. Ve ben Yusuf'a zevklerimden bahsetmeye çalışıyordum.

"Yani beni kırbaçlamayacaksın değil mi?"

İstemsizce gözümün önünde çıplak şekilde yatan Yusuf 'u kırbaçladığım bir an canlandı. Elleri bağlı hafif korkmuş bi ifadeyle beni izleyen Yusuf..

"Al işte amına koyayım. Bakışa bak! Götüm güvende değil Allah'ım gidiyorum ben!" Ayaklanmaya çalışan Yusuf'u kolundan tutup tekrar oturttum.

"Yusuf pasif olan benim."

"Az önce hayal ettin, hayalinde bir adet kırban ve bir adet ben vardım saklayamazsın Serhat."

Sırıttım. "Fena olmazdı. Acıtmazdım." Dedim koltukta iyice yanaşarak kucağına oturdum bi anda.

"Korktun mu?" Diye sordum.

Bakışlarını kaçırarak başını iki yana salladı. "korkmadım."

"Öyle mi?" Elimi pürüz olmayan yanaklarında gezdirdim. "Pek öyle durmuyor."

Elleri belimi bulurken gözlerini gözlerime çıkardı. "O piçle yapmış mıydınız kırbaç falan?"

Yapmıştık.

Ama bunu bilmesine gerek yoktu.

"Onun bir önemi yok. Önemli olan sensin. Hayatımın sonuna kadar seni kırbaçlamayı düşünüyorum." dedim.
Ardından güldüm
"İznin olursa tabi."

"Reddedildi."

"O zaman problem yok." Dedim. Kırbaç fantazim yoktu. Dalgaya alıyordum sadece. Deneyebilirdim gerçi.

Hayal ettiğim görüntü fena değil gibiydi.

"Ama senin zevklerin.. yani ben istemezsem illaki istemeyecek misin? O zaman ya benden sıkılırsan?"

Saçlarını güven verici bir şekilde okşadım. "Bebeğim. Sadist değilim. Senle birlikte olmaktan sıkılacağımı da düşünmüyorum. Ama yeni şeyler denemeni isterim. Acelesi yok tabi. İlişkimiz yeni daha."

Zaman geçtikçe yeni şeyler deneyebilirdik. Onu ürkütmeden gösterebilirdim.

Zaten sadist değildim dediğim gibi. Ufak şeylerdi benimkisi.

"Tamam.." kısık sesli mırıldanması bana aşırı tatlı geldi.

Cidden korkmuştu.

İlk açıklamaya çalıştığım an yerinde sıçramıştı.

"Neeeeee! Beni bağlayıp kemerle götüme götüme vurmak mı istiyorsun!!?"

Özellikle bu cümlesi beni şoka sokmuş ve kahkahalara boğmuştu. Hayal gücü biraz genişti.

"Senin şu bana övdüğün bi şarkı vardı onu bana izletince böyle şeyleri seversin diye düşündüm. Şarkıyı dinlerken sevişmek falan istiyordun?" Dedim soru sorar gibi bi ifadeyle.

"İzlemek başka yaşamak başka." Dedi.

"Ha izliyorsun yani?"

Bi anda panik yaptı. Ağzını birkaç kez kapayıp açtı. "Yok.." dedi. "Klip biraz öyle o yüzden."

Yanlış Numara BxB (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin