Bu bölümü okumayı unuttuğunuzdan endişeleniyorum. 24 4 oylama iken 23 0
M
asadaki öğrenci kartımı ve silgiyi cebime sıkıştırıp elimdeki kağıtla ayağa kalktım.
Masadaki sınav kağıtlarının üstüne sınav kağıdımı dikkatli bir şekilde yerleştirip sınıfı terk ettim.
Sınıf arkadaşım olan Ceyda kapının önünde bekliyordu.
Beni görünce el hareketi yaptı yanına gelmem için.Yorgunca yanına adımladım.
Sabahın 7'sine sınav koyarken kullandığınız beyin hücresinin nöronlarını sikeyim.
"İyi miydi?" Dedim.
"Ne bileyim bi ara gözüm açık uyumuşum, salyam kağıda düşünce sıçradım da fark ettim" dedi.
Güldüm.
"Kuşluk vaktine sınav koyuyorlar piçler." Dedim yorgunluktan esnerken. Gece boyu maket ödevi için köpek gibi çalıştığımdan uyumamıştım.
"Yanlışın var kanka. Kuşuk vaktine daha var! Sınava gelirken dedim sabah namazını ben kıldırayım sevaba girerim, hoca daha uyanmamış aq!"
Birlikte söve söve okuldan çıktık. Son yazılı sınavı bitirmiştik. Geriye sadece ödev teslim kalmıştı.
Konuları yetiştiricem diye canım çıksa da değmişti. Sınavlarım fena değildi, finalde iyice kurtarırdım."Napıyorsun şimdi?" Diye sordum Ceyda'ya.
Onu sevsem de çok fazla takılmıyorduk.
"Benim kızlarla kafeye geçeriz diye düşündük. Bi kahveye 80 tl verip vizelere falan söveceğiz. Gelir misin?"
Mükemmel aktiviteydi. Ama kalsındı.
"Yok ben önce bi uyurum. Kafe mafe sarmaz bu saatte." Dedim.
Sabahın körü kafe mi olurdu aq!
Muhabbet ede ede yürüyüp otobüs durağında ayrıldık.
Evime giden otobüs geldiğinde hızlıca binip boş bir yere oturdum.
Uyku ile uyanıklık arasında ince bir çizgideyken, otobüs ineceğim yere geldiğinde düğmeye bastım.
Otobüs durduğunda ayaklarımı sürüye sürüye indim.
Ölüyordum uykusuzluktan aq.Yarı baygın şekilde, eve nasıl ulaştım bilmiyorum, üstümü başımı bir köşeye fırlattığım gibi yatağa gömüldüm.
....
Odadan gelen değişik cırlama sesleriyle kafamı yastığa gömdüm.
"Şu siktiğimin şarkısını kapat amına koyayım." Dedim kafam yastığa gömülürken.Ses hâlâ kesilmemişti hala anlamını bilmedüğim kelimeler ötüyordu kafamda. Sonra sustu.
Akabinde tekrar çaldı."KAPATSANA AMI-"
Lan.. ben kayseride değilim ki.
O zaman neden Yusıf'un sevdiği asla alışamadığım müzikler çalıyordu?
Beynim uyku modundan zorlukla ayrılırken aynı melodi tekrar kulaklarıma dolunca sonunda telefonumun çaldığını anladım.Ancak telefonum neden asla dinlemediğim bir şarkıyla çalıyordu?
Sürüne sürüne yataktan yere indim.
Yarı açık gözlerle telefonumu buldum.
Numaraya bakmama bile gerek yoktu direkt açıp kulağıma götürdüm."Bu amına koyduğumun şarkısını ne zaman zil sesin yaptın? Telefonuma ne zaman elledin? Ayrıca neden beni bu saatte arıyorsun? Hepsini cevaplaman için beş saniyen var diyecektim ben konuşurken bitti. Siktir git."
Tam telefonu kapatacakken bağırdı. "Sana da günaydın AŞK BÖCÜĞÜM SANA DA!"
hala yerde yatarken telefonu kapatmadan içimden sövmeye devam ettim.
"Gün mün aymadı aq. Sana demedim mi dün? Dedim sabahın köründe sınava gidicem dedim. Bu me demek sayın üstün zeka? Şu demek. Uyumuyorum sınava girip gelip uyuyacağım iki gün rahatsız edenğ sikme potansiyeline sahibim demek.""Uykunu alamadığında çok kpnuşuyorsun.. yeni özellik kilidi açıldı hehe."
"Lan dediğm şeyler kulağından dirip götünden mi çıkıyor!"
"O atasözü öy-"
"Sikerim atasını da sözünü de! Niye aradın?"
Oldukça gergindim. (Hadi canım kimse anlamadı)
Uzın soluklu konu yetiştirme - ödev - sınav, iki güne bir günlük 6 saat uyku - aralarda yarım saatlik kestirmeler, ve orospu çocuğu hocalar şeklinde bi senaryoda kim gergin olmazdı?
"Serhat." Dedi.
"He."
"Telefonu kulağından çek ve saat-tarih bölümüne bak aşkım." Dedi
Akşamdı işte aq yetmezdi. Ne şov yapıyordu.
Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp ekrana baktım.21.07
Pazar (tarih yazmaya üşsndim)Tamam işte, akşam olmuştu. Ne vardı bunda.
2 saniye bile geçmeden fark ettiğim şey ile duraksayıp tekrar ekrana baktımPazar
Lan..
"Gördün değil mi?"
"Hassiktir işe geç kaldım kapa kapa!" Dedim, telefonu yatağa atıp ayağa fırladım. Bir anda kalktığım için başımın dönmesiyle yerimde sendeleyip tekrar yere düştüm.
"İKİ BUÇUK GÜNDÜR UYUYORSUN ANİ HAREKET ETME GERİ ZEKALI! YAVAŞÇA KALKIP BİR ŞEYLER YE."
Demek ki hala kapatmamıştı telefonu. Muhtemelen düşüş sesimi duyduğu için o kadar yüksek sesle bağırmıştı ki Hoparlörde olmamasına rağmen jet bir şekilde duymuştum.
Cevap vermeye tenezzül etmeden emekleye emekleye mutfağa gittim. Ayağa kalkmaya cesaret edememiştim.
Masadan destek alıp yavaşça doğruldum yerimde. Buzdolabına adımlayıp içinden atıştıracak bir şeyler çıkardım.Nerdeyse üç gün uyumayı nasıl başarmıştım bilmiyordum. Hiç mi kimse aramamıştı. Yada ben mi duymamıştım.
Gerçi Yusuf dışı çok iletişimde olduğum biri yoktu.Bayat ekmeğin arasına peynir koyup ağzıma tıkıştırdım. Sürahiden bardağa su doldurup içtim.
Hemen gitmem gerekiyordu.Normal şartlarda ortalığı ayarlamak için 6.30 da barda olmalıydım. Bar şu an çoktan açılmıştı.
Hemen bir şeyler daha atıştırıp ayağa kalktım ve odama hazırlanmaya gittim.^_^
Ben ve benim sorumsuzluğum. Sürekli bölüm gelecek dedim ama olmadı... Tm artık gelicek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara BxB (Gay)
Teen Fiction+9053-: adres ver lan yavşak +9053-: kime diyorum aq adres ver. Görüldü. Kimsiniz? ..... Gereksiz bi herifin dan diye hayatımın bi parçası oluşunun hikayesi .... Küfür cinsellik fln içeriyor ona göre girin aşklar 13.03.2023