Yusuf'tan
Serhat'a arkamı dönüp valizime eğildim. Muhtemelen kıyafetlerim kırışmıştı. O yüzden kırışık olsa bile kötü durmayacak bir sweat seçtim. Aslında hava bana göre soğuk değildi ama Serhat'ın evinde ütü olduğunu hiç sanmıyordum.
Bu yüzden sormaya tenezzül etmeyecektim. Minik ütümü unutmuş olmam benim hatamdı sonuçta.Bir yere giderken tam teşekküllü hazırlanma alışkanlığına sahiptim. Belki ihtiyacım olur diyerekten her şeyi koyardım valizime.
Ama ne hikmetse en önemli şeyi unutmuştum.Oda değiştirme gereği duymadan pantolon ve tişörtten kurtuldum.
Normal şartlarda da arkadaşlarımın yanında üstümü değiştirirdim.
Yine otomatik olarak aynısını yapsam da bu defa tuhaf hissettim.
Sanki beni izliyordu.Aynen knk işi gücü bıraktı senin sırta bakıyo ağzını ayırıp..Aynennn
Doğru saçma bir düşünceydi. Ama yine de tuhaf hissediyordum. Nedensiz yere gerildiğimden pantolonu giymekte biraz zorlandım. Arkamı asla dönmüyordum.
Arkamı döndüğüm takdirde göreceğim şey beni nasıl hissettirirdi emin değildim çünkü.Beni izlemesi tuhaf olurdu. Söyleyecek bir şey bulamaz afallardım. Daha önce de olduğu gibi. -Ayrıca önceki sefer neden afalladım bilmiyordum bile aq!-
Diğer yandan kendi halinde hiç beni umursamıyor olma ihtimali de vardı.Bu düşünce tuhaf bir şekilde hoşuma gitmedi.
Afallama ihtimalimden daha kmtü hissettirmişti.Yutkundum.
Bana ne oluyordu?
Delirmiştim iyice amına koyayım! Bana neydi izlemesinden! Neden izlememesi daha kötüydü? Bunları düşünmek istemiyordum.
Sırtıma aniden değen şeyle irkildim. Soğuktu.
Parmak.
Tek bir parmaktan yayılan soğuk bütün bedenimi titretirken koluma geçirdiğim sweati sıktım.
Ağzımı açtım konuşmak için.
Ne yapıyorsun aq!Ya da.
Taş gibiyim değil mi hehe?
Veya
Aynen yavru hepsi benim, daha çok dokunmak ister misin?
Demek için. Ama konuşamadım.
Sesim nereye gitmişti amına koyayım?!
Yoktu!Hassiktir!! Konuşmayı mu unuttum?!
Sesi kulaklarıma ulaştığında ağzımı kapattım.
"Ne çok benin var."Öyle miydi?
Öyleydi tabi aq.Galaksi gibi omuzlarım vardı. Hepsi benimdi amına koyayım!
Parmağı aşağı doğru kaydı.
ANANI ATANI SÜLALENİ SİKEYİM. NE OLUYOR AMINA KOYAYIM!?!
(Yazar notu: küfürler Serhat'a değil bebşşler ldlcl)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara BxB (Gay)
Teen Fiction+9053-: adres ver lan yavşak +9053-: kime diyorum aq adres ver. Görüldü. Kimsiniz? ..... Gereksiz bi herifin dan diye hayatımın bi parçası oluşunun hikayesi .... Küfür cinsellik fln içeriyor ona göre girin aşklar 13.03.2023