İzlenme sayısı arttıkça hem seviniyorum hem stresim artıyor..
Sosyal anksiyete başa bela, iyi okumalar ekmeklerim. Oy vermeyi unutmayın ♡...
İçeri geçip aynı yerimize oturduk. Yokluğumuz kimsenin sikinde olmamıştı muhtemelen. Herkes kendi halinde takılıyordu.
İsmail, bir bacağını Buğra'nın bacağının üstüne atmış başının onun omzuna koymuştu. Tamamen kendi dünyalarınalardı. Sercan Kemal'e hararetli hararetli bir şeyler anlatıyordu Kemal ise sessizce onu dinliyordu.
Mehmet ortalarda yoktu.
Kalçamı koltukta kaydırarak Yusuf'a daha yakın oturdum.
"Kös kös oturacaksak niye geldik?" Dedi Sercan.
"Farklı ortam işte napalım yavrum? Göbek mi atalım amıma koyayım?"
Kemal yine Kemal'di işte.Sercan bize doğru döndü. "Siz de bi gelemediniz amına koyayım! Alt tarafı seviş-aman konuşup barışacaktınız." Dediğinde boğazıma bir şey takılmış gibi hissettim.
Yusuf'un da yüzü hafiften kızarmıştı ancak ikimiz de ağzımızı açıp da bir şey demedik.Bu kadar mı belliydi aq?!
"Neyse sorgulamıyorum. Bu Kayseri kütüğünü adam edemem. Anca elindeki pardağı havaya kaldırıp başını aşağı yukarı sallar, dans ettim sanar. Gelin eğlenelim." Dedi.
Tasviri beni güldürürken ayağa kalktım. "Hadi." Dedim.
Buğra ve İsmail kalkmayacağını söylerken biz dans pistine doğru ilerledik.
Kemal de Sercan'a dik dik baksa da bize eşlik etmekten geri durmadı.Muhtemelen 3 vakte kadar yiyişmeye başlayacak olan Buğra İsmail çiftinin yanında kalmak istemiyordu.
Sercan direkt müziğe uyum sağlayıp-sağladığını düşünüp- değişik hareketlere girdiğinde Kemal'in yanımda ağzından su püskürür gibi bi ses çıkardığını duydum. Bende gülmeden edememiştim. Yusuf alışkın gibiydi, tepki vermemişti.
Arkası dönük Sercan gülüşümüzü duymadan birilerine çarparak kendini sallamaya devam etti. Dans şeklini -adına dans denirse- tabir edemezdim.
Ona bakmayı kesmeye karar verip yerimde hafifçe sallanmaya başladım.Aslında müziğe uygun olup olmadığını umursamadan Yusuf'a yaklaşıp etrafında yılan gibi kıvrılmak istiyordum. Ama bu isteği bastırıp, minik hareketlerle dans etmeye devam ettim.
O da bana eşlik etti.
Kemal tıpkı Sercan'ın verdiği örnekteki gibi bedenini hareket ettirmeden başını sallıyordu. Sert bir cisim yutmuş gibi hareketsizdi.
Gözlerimi ondan uzaklaştırıp Yusuf'a baktım.
Oldukça yakınımdaydı ve bana bakıyordu.Bakışlarından cesaret alıp dans eşliğinde biraz daha yakınlaştım.
Ellerimin birini göğsünün üstüne koyup tepkisini ölçmek için gözlerinin içine baktım.
Sıcak bakışları değişmezken elini belimde hissetmemle istemsizce dikleştim."Güzel dans ediyorsun." Dedi. Hafiften kulağıma eğilerek.
"Daha güzel de edebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara BxB (Gay)
Roman pour Adolescents+9053-: adres ver lan yavşak +9053-: kime diyorum aq adres ver. Görüldü. Kimsiniz? ..... Gereksiz bi herifin dan diye hayatımın bi parçası oluşunun hikayesi .... Küfür cinsellik fln içeriyor ona göre girin aşklar 13.03.2023