42

130 11 5
                                    

Aq wattpadi yazdıpım bölümü silmiş ne yazmıştım ben hatırlamıyorum da ağlıcam

...

Demlenen çayı ocaktan alıp bardaklara doldurdum. Masaya da çayın yanında belki atıştırırız diye birkaç kahvaltılık dizmiştim.

"Çaya gerek yoktu, hem değildim." Dedi Yusuf.

"Sus." Dedim.

Uykum yoktu. Uyku yoksa çay içilirdi. İşin raconu buydu.

Çayları masaya bırakıp karşısına oturdum.

"Daha iyi gibisin." Dedi.

Başımı salladım.

"Geçer demiştim."

"Yakın mıydınız?"

"Pek sayılmaz." Dedim. " Üniversite için gittiğimden beri görmeye gelmedim hatta."

Gözlerini hafifçe araladı. Daha çok sormak istiyor ancak çekiniyor gibiydi.

"Kendimi bildim bileli eşcinseldim. Benim normalim buydu yani. Hiçbir zaman kızlara ilgi duymadım." Gülümsedim.
Akabinde devam ettim cümleme. "Hatta evcilik oynarken kız ve erkeğe ihtiyaç olduğunu duyunca şaşırmıştım. Kızla eş olmak istemiyordum. Karı koca kavramını öğrendiğimde masum masum babanneme sorduğumu hatırlarım."

"Ne tepki vermişti?" Dedi

"Çok umursamamış anlatmıştı. Ev kurmak çoluk çocuk falan.."

Hafiften soğuyan çaydan bir yudum aldım. "Birkaç yıl içinde işler ciddileşmeye başladı ama. Küçükken erkeklerle evcilik oynamak istemem veya sınıftaki çocuğa pasta yapmayı düşünmem çocukça meselelerdi. Ama kendimizi fark etmeye başladığımız zamanlar işler değişmişti."

Sessizce beni dinliyordu.

"Kız gibi değildim. Feminen hareketlerim de yoktu. Ama hoşlandığım- gerçi o zamanlar bu duygu için küçük yaşlardı- izlediğim, fark edilmek istediğim kişiler kızlar değildi. Ve onların ilgisini kızlar çektiği için kız gibi davranmam gerektiğini düşündüm."

Gözümün önüne gelen anılarla yutkunmadan edememiştim. Şükran'ın eteğini giyip tokalarını taktığımda babannemin bunu görmesi ve yediğim ilk tokat..
Kendi yaptığından pişman olan şaşkın gözler.
Bağırışları ağlayışları..

..

4. Sınıfa yeni geçmiş olan Serhat yavaşça eve girdi. Annesi (anne diyordu babannesine) ve Şükran evde yoktu. Komşusuna yaprak sarmaya gitmişlerdi.

Sınıfta erkeklerin konuştukları geldi aklına Sehat'ın. Sinem'in rüzgarda eteği açılmış. Tenefüste konuşulan konu buydu.

Cinsel kimliği ile yeni tanışan çocukların büyük bir heyecanla birbirine anlattığı, yanlış ve doğruyu kavramaya yeni başladıkları dönemlerdi.
Kız ve erkek kavramı o zamanlarda ayrılıyordu.

Serhat anlamıyordu ama. Eteği açılan bi kızın ne önemi vardı? Üşürdü, dikkat etmeliydi. Tek aklına gelen düşünce bu olmuştu.

Yanlış Numara BxB (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin