"Yusuf bırak."
"Yok daha bitmedi işim."
"Bak çekil çıldırmak üzereyim. Bırak beni."
Kendimi geri çekmeye çalışsam da bırakmıyordu.
"Olmaz, dur."
"Elini kolunu sikicem şimdi lan." Diye Bağırdım. "Millet sevgilisiyle duşta öpüşür, koklaşır, yiyişir.. sen beni çitiliyorsun orospu çocuğu!"
Yusuf hala karnımı silmekle meşgul olduğu için bağırtılarımı bi tarafına takmıyordu.
"Yok daha temizlenmedi gibi bir kaç kez daha silersek-"
"Lan bu 3. ÜÇÜNCÜ KEZ YIKANIYORUM!"
"Ama napayım? O anın heyecanıyla fark etmedim her tarafa boşalmışım amına koyayım. Yatağı çarşafları da bok götürüyor. Hiç mi demedin kondom tak diye?"
Daha ne kadar şaşırmam gerekiyordu bilmiyordum. 2 farklı Yusuf vardı da benim mi haberim yoktu aq.
"Oğlum sen değil miydin, kondom falan istemeyen."
"Kabul etmemeliydin!"
"Her seferinde böyle yapacaksan işimiz var." Dedim.
"Ama pis-"
Elimle ağzına vurarak susturdum. "Yarım saat önce kıçımı yalıyordun. Pis miydi?"
Bakışları değişti. "O başka." Dedi.
"Aynı." Dedim.
Omzunu silkti.
Tuhaf bir durum içerisindeydik. Yatakta bedenini üzerime bıraktıktan sonra bir süre hareketsiz kalmıştı.
Sonra birden ayağa kalkmış dehşet içinde etrafı incelemişti. Ben ise daha olayı çözemeden kendimi banyoda bulmuştum amına koyayım.
Millet sevgilisiyle 2. Tura çıkardı. Biz de gusül alıyorduk işte.
Öyle bir ilişkiydi.
"Son bir kez daha mı yıkansak?"
"Masumlar apartmanı mı izleyip geldin buraya? Gerçekten az kaldı sikicem belanı. Çamaşır suyu getir bi de öyle çitile bari." Dedim.
"Ne var yani el bebek gül bebek aldım, yıkadım sevgilimi işte." Dedi. "Hem az önce ağzıma sıçtın diyordun. Napsaydım burda da mı devam etseydim?"
Bir süre durdu.
"Aslında duşta sevişmek baya mantıklı." Dedi.2 kez boşalmıştım kalsındı.
"Tekrar sevişelim demiyorum da, hani kendimi çay lekesi değmiş beyaz tişört gibi hissetmesem de olurdu." Dedim.
"Elimde değil." Dedi gülerek, ardından zar zor ikna ettim ve durulanıp çıktık.
Odaya geçerken hafiften zorlansam da çok çaktırmadım. Gerçekten büyüktü. Ve uzın zamandır ilişkiye girmediğim için daha çok acımıştı.
Odaya girdikten sonra yatağa ulaşıp kirli çarşafları çıkardım.
"Dolabın sağ alt rafında çarşaf var, versene." Dedim, Yusuf'a. Bekletmeden dediğimi yaptı.Sonunda çarşafları değiştirmeyi bitirip kendimi yatağa attım.
Yusuf'ta saçlarıyla işini bitirip yanıma geldi.
Gerçekten yorulmuştum. Ama oldukça da keyif almıştım.
"Rehberindeki adımı değiştirdin değil mi?"
Düşündüm. "Değiştirmiştim heralde." Dedim. "Bu mu geldi aklına?"
"Ohooo! Heraldeyle olacak iş mi? Hemen ilk fırsatta hallet." Dedi.
Güldüm.
"Ayrıca, ne var yani? Birden geldi aklıma gereksiz değilim sonuçta. Artık gereksiz yazmasın."
Tekrar güldüm. "Napayım? Kocam bey?"
"Euw amına koyayım."
Kahkaha attım.
"Bunu istiyomuşsun gibi bi vibe aldım aşko." Dedim.
"Yanlış almışın aşko." Dedi. Ardından yanıma doğru yanaştı.
Kafasını boynuma gömüp mırıldandı. "Bugün çok ileri gitmedim değil mi? Kendimi tutamadım. Çok canın acıdı mı?"
Tebessüm ettim. Boynunu hafifçe okşayarak konuştum. "Başta acısa da çok zevk aldım. Kendini tutmamak değil ayrıca, bambaşka biri gibiydin." Dedim.
"Nasıl yani?"
"Daha acımasız.. Belki sert?" Dedim, doğru kelimeyi bulmaya çalışıyordum.
"Bazen karakterimin değiştiği oluyor o an nasıldım çok emin olamıyorum." Dedi.
Çok sorgulamadım. Kendini kaybettiği belliydi. Çokta farklı sayılmazdık aslında. Hayatımda belki ilk kez bu kadar pasif bir 'Serhat' la karşılaşıyordum. Tamamen teslim etmiştim kendimi.hem tehlikeli hem güzel bür duyguydu.
...
Böyle minicik soft bir bölüm atayım
Uzun yazmayım geçiş bölümü olsun dedim.
Müsait olduğuğmda sonraki bölümü Kemal Sercan çiftine ayırmayı düşünüyorum. Aslında onlar için mükemmel planlarım var ama hayati sorumluluklarım 2 kitabı idare edemez gibi.
Belki daha sonra kitap okuması arttıkça onlara talep gelirse yazabilirim (kurgu pek soft ve acısız olmayacak ama söyleyim.)
Aklımdaki kurgu daha toxic ve hüzünlü (✿^‿^)Neyse görüşürüz bebişlerim. Satır arası yorumlarla kpss yorgunu ablanızı mutlu edebilirsiniz(^ - ^ ) ☞☜
Takip de ederseniz oh miss!!
Hepinizi seviyorum BİG HUG!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara BxB (Gay)
Ficção Adolescente+9053-: adres ver lan yavşak +9053-: kime diyorum aq adres ver. Görüldü. Kimsiniz? ..... Gereksiz bi herifin dan diye hayatımın bi parçası oluşunun hikayesi .... Küfür cinsellik fln içeriyor ona göre girin aşklar 13.03.2023