25

399 20 6
                                    

"Nasıl geldin buraya?" Dedim.

"Otobüsle."

Pişkince gülen suratına elimdeki nemli havluyu fırlattım.
Atik bir reflexle kafasını yana çekip darbeden kurtuldu.
Tabi izin vermezdi yüzüne bardak sildiğm bezin değmesine koduğumun titizi.

"Onu mu soruyorum amına koyayım!"

"Bugün seni aradığımda onu söyleyecektim. Vizeler bitince bir haftamı yanında geçirme kararı aldım!" Dedi ellerini iki yana açıp sürpriz der gibi bi poz verirken.

"Benden izin aldın mı?"

"Evet."

Durdum. "Ne zaman."

Güldü. Ön dişlerinin ikisi uzundu bu bazen tavşana benzetmeme sebep oluyordu. Özellikle böyle güldüğünde.

"Dün " dedi.

Düne dair hiçbir şey hatırlamıyordum.
Kütük gibi uyuduğum sıra nasıl izin almış olabilirdi ki?

"Aradım açtın. İzmire geleyim mi yanına dedim evueğhtmg diyip kapattın. Evet e çok yakın bir random olduğu için evet olarak algıladım. Yani benim suçum yok.."

Uykulu halimden faydalanıp krizi fırsata çevirmişti piç.

"Fıçı bira alabilir miyim?" Yandan seslenen genç kadın üzerine büyük bira bardaklarından birine bira doldurdum ve kadının önüne doğru sürükledim.

"Evimde kalamazsın." Dedim. Sildiğim bardağı yerine koyup birkaç içki şişesini masaya koydum.
Birazdan şişe isteyen olurdu, hazırda beklesinlerdi.

"Yaaaah! Nerde yatacağım o zaman?"

"Serhat iki tekila bir efes şiş-" Ecrin dumasadaki şilelere baktı. "Teşekkürler" diyip şişeleri tepsiye koyduğu gibi gitti.
Devamlı müşterileri tanıyordum. Ayrıca bulunduğum alandan giriş kapısı göründüğü için kimlerin geldiğine dikkat edebiliyordum.

"Umrumda değil. Uykumdan faydalanıp kandırmasaydın."

Masayı sildiğim elimin bileğine yapışıp beni durdurdu.
"Lütfen.." Dedi sızlanarak.

İfadem değişmediğinde biraz daha eğildi ve yüzünü garip bir şekle soktu.
Benim mi hayal ürünümdü yoksa gerçekten büzülmüş köpek kulaklarına mı sahipti şu an?

"4 gün sadece hm? Lütfen.. 13 saat yol geldim..." İfadem değişmeyince ofladı "İzmir ne kadar pahalı haberin var mı? Apart falan tutamam çok yüksek fakir fukara bir öğrenciyim ben.."

Dudağı hafif öndeydi.iri iri açtığı gözleri ve büzdüğü kaşlarıyla bu acıtasyon sporunu gerçekten yapıyordu.
Ama ben acımaktan ziyade farklı hislerle doluydum.

Emin olduğum tek bir şey vardı.

Bu iti evine alırsam hali hazırda hasarlı olan evi tamamen yıkardım.

"Yenisi bu mu?" Varlığını unuttuğum Ceyhun'un sesiyle irkildim.

Bakışlarımı Ceyhun'a çevirip tehditkar bir ifadeye büründüm. Bakışlarımdan anlaması gerekiyordu.

"Bugün iptal sanırım." dedi konuyu değiştirerek.

"Evet." Dedim.

"İptal olan neymiş?"

Yusuf'a cevap vermeye tenezzül etmeden Ceyhun'a döndüm.
"Gidiyor musun?"

Başını salladı. "Fikrin 15 dakika önceki gibi olursa beni nerde bulacağını biliyorsun." Dedi. Akabinde masada hafifçe eğilip yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

Yanlış Numara BxB (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin