18

448 14 5
                                    

Çok uzun zamandır yoktum.. yokluğumu fark edip bölüm bekleyenler vardıysa beni mutlu eder finaller bittiğine göre artık burdayım sık sık bölüm atıp akışı hızlandırmayı planlıyorum
Üyi okumalar bebişlerr umarım sayımız güttikçe artar
ᕙ⁠(⁠@⁠°⁠▽⁠°⁠@⁠)⁠ᕗ\⁠(⁠°⁠o⁠°⁠)⁠/└⁠|⁠∵⁠|⁠┐⁠♪

...

Kulağıma çalınan yabancı şarkıyla gözlerimi kırpıştırdım. Sözleri anlaşılmıyordu ve uyku arasında olmam sesi daha gürültülü yapıyordu.
Uykum dağılmadan gördüğüm saçma rüyaya geri dönmeye çalıştım.

Sadece çalıştım çünkü bu seste mümkün değildi.

"Ne oluyor amına koyayım?" Sabaha küfürle başlamak bir türk geleneği olmalıydı.

"Yatağımı topluyorum bebito! Hadi kalk kahvaltı hazır bile." Yusuf'un sesini duymamla onun gece burda kaldığını hatırladım.

Yanımda uyuduğu için uyumakta zorlanmıştım. Şu an saat kaçtı bilmiyordum ama benim için erkendi.
Çünkü uyuduğum gibi uyandığımı hissediyordum, gözlerim bile açılmıyordu.

"Şu gürültüyü sustur sikmeden önce." Diye mırıldanıp götümü döndüm.
Misafire hürmetten ötürü onu pencereden atmayacağımı düşünüyorsa, ona kötü bir haberim vardı.

"Benim sevgili Felix'imin olağanüstü sesine nasıl gürütlü dersin lan!"
***(Yeni stay olduğumu belli etmemeliyim lclclcl)***

"O kim amına koyayım?" Gerçekten susturmalıydı. Sabah sabah başım çatlamıştı.

"Stray kids'in civcivi. Ama senin gibi bir sanat özürlüsü anlamaz tabi."

Derin bir nefes alıp ince yorganı üstümden ittirdim.
Oturur konuma gelip yanımda çarşafını katlayan Yusuf'a döndüm.
"Siktiğimin sabahına senin kadar sanatkar olamadığım için üzgünüm a-"

"Mıma koyarsın okey! Anladım." Diyerek lafımı keserek devamını getirdi. Katladığı çarşafı, katladığı yatağın üstüne bırakıp yanıma adımladı.
Üstümdeki yorgandan tamamen kurtulup ellerini koltuk altlarıma yerleştirdi zorlanmadan bedenimi ayağa kaldırdı. Kendimi kaldırmaya katiyen tenezzül etmediğim için bütün yükümle onun kollarındaydım.

"Yeter bu kadar götünü devirip yattığın. Kahvaltı yapacağız. Soğuyor sucuklar."
Dedi.

Oflayıp ayaklarımı sürüye sürüye banyoya gittim. Dersin veya işin yoktuysa sabaha kadar uyunmaz, akşama kadar yatılırdı. Benim hayat felsefem bundan ibaretti.

Sikecektim misafirini. Ne meşakkatli bir misafirdi amına koyayım. Yok yer hazırla yok sabah uyan, her gün bu herifle yaşasam katil olurdum kesin.

Lavoboda işlerimi halledip tekrar odaya girdim.
Yatağımı toplamış yerdeki kıyafetleri alıp düzgünce tekli kanepenin üstüne koymuştu.

"Kardeşini sen uyandırır mısın?" Dedi.

Komodinin üstündeki telefonuma uzanıp, telefonu elime aldım. Saat 11'di. Demekki o kadar da erken değildi.

"Okula gitmiştir o, dün çok ara verdiğini söylüyordu." Dedim. Yine de bi kontrol ederdim. "Çık sen, üstümü giyineyim." Diye devam ettim.

Başını sallayıp odadan ayrıldı. Yanında da giyinirdim ama öyle içimden gelmişti.
Yorganla yatma alışkanlığım olduğu için çok terlemiştim. Hızlıca dolaptan bir tişört, eşofman ve boxer aldım. Üzerimdekileri düzenli yatağa fırlatıp giyindim.

Yanlış Numara BxB (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin