Taehyung a készülődéséhez egy házaspárt kapott segítségül. Rögtön gondolta, hogy Jungkook nem szerette volna, ha egy szingli emberke fogdossa, amíg leveszi a méreteit.
A főnök féltékenységéhez nem fűzhetők szavak.
Elegáns öltönyt kapott, az elegáns estéhez. (fenti kép)
Mikor megérkeztek a helyszínre - ami egy másik gazdag család kastélyszerű villája volt - riporterek és fotósok vették körül őket. Taehyung ezt tiszteletben tartva vonult volna végig, de Jungkook nem foglalkozva ezzel fogta meg a kezét.
A bálteremben pincérek járkáltak fel-alá italokat kínálva, míg középen nagy terület volt hagyva táncparkettnek, ahol gyönyörű ruhákban keringőztek a párok.
- Felkérhetlek táncolni? – hajolt meg Jungkook Taehyung előtt, amikor beértek a terembe.
- Milyen meglepő, hogy kérsz valamit. – ragadta meg ismét az alkalmat a piszkálódásra, majd egy elegáns kört téve engedett a kérésnek és táncolni kezdtek.
Táncuk közben akadt néhány vita az irányítást illetően, aztán Tae végül hagyta magát és engedett.
A végén egy elégedett mosolyt villantottak egymásra, majd a főnök egy finom puszit adott partnere szájára.
- Bravó! Gyönyörű tánc! – jelent meg mellettük egy szőke hajú nő.
Jungkook azt hitte felrobban a dühtől, amikor meglátta.
- Szóval, megtaláltad? – kérdezte.
- Taehyung. – mutatkozott be a téma tárgya és érdeklődve figyelte az események alakulását.
- Anna. – mondta ki a nevét a nő, akivel Jungkook élete során viszonyt folytatott. – Jungkook első és igazi szerelme. – folytatta.
Jungkook kezei ökölbe szorultak. Az utolsó partnere volt a nő, mielőtt megtalálta Taehyungot.
- Mit akarsz? – kérdezte idegesen, amikor az arcához akart nyúlni.
- Jobbat vártam. - mondta.
- Megmondtam neked, hogy nem vonzódom a nőkhöz. - igyekezett szabadulni a további kérdésektől.
- Mégis megtetted.
- Nem voltam magamnál.
- Megöljem? – súgta a fülemébe – Elveszem tőled, ami a legértékesebb a számodra. Amiért elhagytál. – majd mosolyogva elsétált. Jungkook idegesen nézett utána.
- Nos? Kíváncsi vagyok. – várta Taehyung a megannyi kérdésre a választ.
- Elég friss. Akkor hagytam el, amikor leszállt a géped. Sosem hazudtam neki. A portréd évek óta kint van a falon. Senki sem hitte, hogy megtalállak. Ő pedig egyáltalán nem hitte.
- Mit mondott?
- Nem számít.
- Tudni akarom. – fonta keresztbe a karjait.
- Azt mondta, hogy meg fog ölni. De Tae... Sosem hagyom, hogy bárki bántson.
- El akarok menni. Most! – indult meg.
Taehyung ezután nem is tudott megnyugodni. Bízott Jungkookban, de egy fenyegetés az fenyegetés.
Este, miután lezuhanyozott a fürdőszobai tükrök előtt megállt és csak nézett. A főnök bement hozzá. Nem tudta, hogyan nyugtathatná meg. Először csak néhány csókot akart hagyni a tarkóján és a nyakán, de Taehyung megfordult és rendes csókba hívta. Ezután hamar lekapkodták egymásról a törölközőket, majd Jungkook feltette a csap mellé.
Aktusuk közben nem váltottak szót, talán csak élvezni akarták egymást, vagy letölteni a haragot, amit Anna okozott.
Másnap megint nem említették hova csak elindultak több autóval valamerre. Taehyung és Jungkook is külön autóban foglaltak helyet. Így Tae Jinnel beszélgetett.
- Ugyan már! Felejtsd el Annát! – kérte Jin, miután Tae elmesélte mi történt – Ő már a múlt.
- Tényleg?
- Igen. És te drágám, te vagy a kibaszott jövő. - igyekezett sajátos módon "vigasztalni".
- Pontosan hol van?
- Hát... Sajnálom. – nyúlt a zakójába, mert keresték telefonon – Állj! – szólt a sofőrnek – Te pedig jobb lesz, ha Budapesten maradsz. – adta ki az utasítást, majd szállt is ki a kocsiból.
- De mi történt? Jin! – kiabált utána, viszont ő már átszállt a másik autóba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
365 Day - Taekook version
Hayran KurguA történet az eredeti film (könyv) alapján készült. A jogok az eredeti készítőké, kivéve a saját ötleteimet. Ha nem láttad/olvastad az eredetit, akkor is örömmel látlak a yaoi verzióban. ♥ Jeon JeonGguk Szícilia uralkodó maffiacsaládjának a gyermek...