|06|

1.6K 257 96
                                    

"ම..මහත්තයා...."

ජන්කුක් හෙමින් හැරෙන ගමන් කතා කරත් ටේහ්‍යොන්ග් හැරිලා බැලුවේ නෑ... ටේහ්‍යොන්ග් හරි අවුලෙන් හිටියේ, මත් ගතිය හින්දා අවුල් වෙච්ච ඔලුවේ පිරුනු දේවල් එක්ක ටේහ්‍යොන්ග්ට ඔලුව හරි බරට දැනුනා....

"මගේ ඔලුව මසාජ් කරන්න..."

"අහ්..."

"ඇයි කීව එක ඇහුන් නැද්ද.."

කලින් අසරන විදියට ඇහුනත් ඒ හඩේ ආවේගයක් තැවරෙනකොට ජන්කුක් ඉක්මනින් ඇද වටෙන් ගිහින් ටේහ්‍යොන්ග් ඉස්සරහින් හිටගත්තා...

"ම..මහත්තයා පුටුවෙන් වාඩි වෙනවද....."

"ඇදට නැගලා අතගාන්න..."

"අහ්..."

"මොකක්ද අයිසේ හැම එකටම අහ්..අහ්.. ගාන්නේ, මන් දැන් හැමදේම උබලට දෙපාර ගානෙත් කියන්නත් ඕනද..."

ටේහ්‍යොන්ග් තමන්ගේ අතකින් කෙස් ටිකක් අදින ගමන් කෑ ගහනකොට ජන්කුක් කෙල ගිලලා ඇද දිහා බැලුවා....

"ක..කමක් නැද්ද මහත්තයා .. ම..මම කීවේ මන් ඇදට නැග්ගට..."

"ඇයි දැන් මේක උබට නුපුරුදු තැනක්ද අහ්...පුලුවන් නම් කරපන් නැත්නම් මගේ දෑහැට නොපෙනි පලයන් මෙතනින්...."

නැවත වතාවක් ඒ ආවේගශීලී කටහඩ අඩු වෙනකොට ටේහ්‍යොන්ග් තමන්ගේ අත් දෙකෙන්ම මූන වහගත්තා...

ජන්කුක් හෙමින් සැරේ ටේහ්‍යොන්ග් ගාවින්ම ඇදට නැගලා දනිස් දෙකෙන් ඇවිදින ගමන් ටේහ්‍යොන්ගේ පිටිපස්සෙන් දනිස් වලින් හිට ගත්තා...බයෙන් බයෙන් වගේ තමන්ගේ අත් දෙක උස්සලා ටේහ්‍යොන්ගේ කෙස් අතරින් තමන්ගේ ඇගිලි තුඩු යැව්ව ජන්කුක් හෙමීට ඇගිලි තුඩු හිස මත එහා මෙහා කරනකොට ටේහ්‍යොන්ග් ඇස් දෙක පියාගෙනම පිටිපස්සට බර උනා...

ඔලුවට දැනෙන පහසුවත් එක්ක ටේහ්‍යොන්ග් තව ටිකක් පිටිපස්සට බර වෙනකොට ටේහ්‍යොන්ගේ විසල් පිට ඇවිත් ජන්කුක්ගේ පපුවේ නතර උනේ ජන්කුක් ගැස්සෙනකොට... මින්ට් සුවද මික්ස් උන අමුතු සුවදක් ඒ හිස කෙස් අතරින් එනකොට ටේහ්‍යොන්ග් ගාවින් ආපු උසස් තත්වයේ ලිකර් වල සුවද ජන්කුක්ට තදින් දැනුනා....

• 𝐖𝐡𝐲 𝐇𝐢𝐦....¡ •  ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now