|55|

1.2K 228 52
                                    

"අයිගෝ මගේ මැනික..."

ජන්කුක් වාහනෙන් බහිනකොටම දොර ගාව ඉදන් පැන පැන ආපු යූල්ව අල්ලන් වඩා ගත්තේ කම්මුල එබෙන්න හාද්දකුත් දෙන ගමන්...

"කූ..."

ඒත් එක්කම එලියට ආපු ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක්ගේ ඉන වටේ අතක් යවලා තුරුල් කරගත්තේ යූල් මූන උල් කරන් ටේහ්‍යොන්ගේ කොලර් එකෙන් අල්ලගන්නකොට...

"ඇයි හ්‍යුන්ග් මෙයා මූන දෙක කරන්.. මගේ මැනික කෑවේ නැද්ද..."

"නානේ, බෝල අන්තල් කමු කිව්වම ඩඩා කීවා මමා එනකන් ඉමු කීලා..."

ටේහ්‍යොන්ග් ඔලුව පිටිපස්ස කහ කහ පොඩ්ඩක් පිටිපස්සට උනේ ජන්කුක්ගෙන් ප්‍රහාර එල්ල වෙන්න කලින්..

"බොරු කූ කියන්නේ , මෙ ටික්කට කලිනුත් යුන්ගි එක්ක සැලඩ් එකක් කෑවේ යුන්ගි ගියා වොශ් දාන්න... "

ටේහ්‍යොන්ග් යූල්ගේ නහය මිරිකලා එහෙමම ජන්කුක්වත් එක්කන් ඇතුලට ගියේ මේ වෙනකොටත් මාක් ඇතුලට ගිය හින්දා...

"ජිමිනි එනවා කිව්වද දැන්, මේ යුන්ගි හ්‍යුන්ගේ මැන්ශන් එකද..."

"හ්ම්ම්..ජිමින් එයි දැන් මන් ලොකේශන් දැම්මා.. යුන්ගිගේ තමයි...."

"බහිල්ල..ඕන මමා.. යූල් බබාත බහිල්ල ඕන..."

ජන්කුක්ගේ ශර්ට් එක අල්ලන් මාක්ගේ සද්දේ කිචන් එක පැත්තෙන් ඇහෙනකොට යූල් බැහැලා දුවගෙන ගියෙත් උඩත් පැන පැන කිචන් එක පැත්තට...

"හේයි..."

පිටිපස්සේ දොරෙන් ජිමින්ගේ සද්දේ ඇහුනම ජන්කුක් ටේහ්‍යොන්ග් දෙන්නම හැරුනා...

"come..come.. did you have your lunch...?"

"no..not yet...."

ජිමින් බෑග් එක සෝෆා එකට අතෑරලා පිට කෝට් එක ගලවලා එතන්ටම දැම්මා...

"ඒනම් හොද වෙලාව අපිත් ටිකක් ලේට්...යන්..."

ටික්කින් ඔක්කොම ලන්ච් එක ගන්නකොට ආයේ කෑවේ නැති ජන්කුක් යූල්ට කැව්වා... වෙනදට කන්න හොර යූල් අපූරුවට ජන්කුක් ඒවා මේවා දාලා උදේ හදපු කෑම එක කන්න ගත්තේ කට්ටියම බලන් ඉන්නකොට...

"මේ වෙනකොට මේ ටික නෑ කියලා දැනගෙන ඇත්ද..."

ජිමින් ඇහුවේ පෙන් එකක් ලැප් එකට කනෙක්ට් කරන ගමන්...

• 𝐖𝐡𝐲 𝐇𝐢𝐦....¡ •  ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now