ජන්කුක් ඇද මත දිගා වෙලා කොට්ටෙකට ඔලුව තද කරන් හිටියා.. ජන්කුක්ගේ අත් දෙක ඇද ඇතිරිලි මිරිකන ගමන් ගැහෙනකොට ජන්කුක්ගේ පපුව උඩ තිබුනු බර සුවපහසු විදියට හුස්ම ඉහල පහල දාන ගමන් හිටියා...
මීට ටික වෙලාවකට කලින් යකෙක් වගේ කෑ ගහපු ටේහ්යොන්ග් මේ විදියට සන්සුන් විදියට නිදියන් ඉන්න එක ජන්කුක්ට නම් පෙරලියක් උනා... ඒත් ඒ එක දේකටවත් හේතුවක් නම් ජන්කුක් දැනන් හිටියේ නෑ...
ජන්කුක්ගේ අත අතෑරලා තල්ලු කරපු ටේහ්යොන්ග් ඒ අතින්ම කොන්ඩේ ඇදගන්න ගමන් මිමිනුවත් ඒ මොනවත් ජන්කුක්ට පැහැදිලිව ඇහුන් නෑ.. ජන්කුක්ගේ අතේ හිටපු බලු පැටියාව බලෙන්ම ඇදලා බිමට දැම්මමහම බය උනු බලු පැටියා කාමරේ මුල්ලකට අතත් ඇදගන්න ගමන් ඇදුනා... ඒ දිහා කදුලු පුරවන් බලපු ජන්කුක් ආයෙත් ටේහ්යොන්ග් දිහා බලනකොට ටේහ්යොන්ග් අත උස්සනවා දැකලා තමන්ගේ අත් දෙකෙන්ම තමන්ගේ මූන ආවරනය කරගන්න ගමන් ජන්කුක් බිමට නැමුනා... ඒත් විනාඩියක් දෙකක් ගත උනත් වෙනදා හම්බෙන ප්රහාරය හම්බුන් නැති හින්දා ජන්කුක් තමන්ගෙ අත් දෙක අතරින් ටේහ්යොන්ග් දිහා බැලුවේ බයෙන්...
උස්සපු අතත් පාතට දාන් අත් දෙක මිටි මොලවගන්න ගමන් හයියෙන් හුස්ම ගන්න ටේහ්යොන්ග්ව දැක්කම ඒ මොකද කියලා ජන්කුක්ට හිතා ගන්න බැරි උනා... ටේහ්යොන්ග් වතාවෙන් වතාවට හැසිරෙන අමුතු විදිය ඇත්තටම ජන්කුක්ට තේරුම්ගන්න අමාරු වෙනකොට ආයෙත් වතාවක් තමන්ගේ අත් දෙක වැලමිටට උඩින් හයියෙන් හිර වෙනවා ජන්කුක්ට දැනුනා...
"ඇ,,ඇයි.. මට එහෙම කරන්නේ.. ම..මම ම..මටත් ඕන... මට.......
ටේහ්යොන්ග් කියන්න උත්සාහ කරන්නෙ මොනවා උනත් ඒ දේවල් හරියට පැහැදිලි නොවෙන කොට ජන්කුක් පලවෙනි වතාවට ඒ දරදඩු නපුරු ඇස් වල කදුලු දැක්කා, තෙත් වෙලා දිලිසෙන ඇස් එක්ක ඒ රතු පාට ඇස් වලට තිබ්බ හැගීම් මොනාද කියලා ජන්කුක්ට තේරුම් ගන්න අපහසු උනත් ඒක එච්චරම උසස් හැගීමක් නෙවෙයි කියලා නම් ජන්කුක්ට තේරුනා..
තවත් අතකට ජන්කුක් මොකටද තමන්ට වද දෙන කරදර කරන කොටින්ම ජන්කුක් පිලිකුල් කරන මේ මනුස්සයාගෙ ඇස් වල තියන දෙයක් තේරුම්ගන්න උත්සාහ කරන්නේ.. එහෙම ජන්කුක්ට ඕන උනේ නෑ, ඒත් ජන්කුක්ට කුතුහලයක් දැනුනා, ටේහ්යොන්ග් නිතර කේන්තියෙන් ඉන්න කෙනෙක් විදියට ජන්කුක්ට මේ වෙනස ගැන කුතුහලයක් දැනුනා....
YOU ARE READING
• 𝐖𝐡𝐲 𝐇𝐢𝐦....¡ • ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ
Fanficඅවසානය කුමක් වුවත්... කී ලෙස කුමක් වුවත්... ඔහුයි විසඳුම සහ ගැටලුව... ඇයි ඔහුම.........«------• • 🇼 🇭 🇾 🇭 🇮 🇲 ...¡• ___________________𝑫𝒂𝒓𝒌_𝑺𝒖𝒏𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆𝒓🤍🥀 °• Contains Mature parts.. ▪︎• 𝑀𝑝𝑟𝑒𝑔.... Top...