|23|

1.4K 235 25
                                    

"ටොක් ටොක්..."

දොරට තට්ටු කරන සද්දෙට ජන්කුක් නින්දෙන්ම ඇස් දෙක පිහ දැම්මා..

"ටොක්..ටොක්..."

අන්තිමට ඒ තට්ටු කෙරිල්ල තඩිබෑමක් වෙනකොට ජන්කුක් සම්පූර්නයෙන්ම නින්දෙන් ඇහැරුනා... ඇදට එහා පැත්තේ හිබ්බ පොඩි ඔරලෝසුව දිහා එක ඇහැක් ඇරලා බලපු ජන්කුක් ලොකු ඈනුමක් අරින ගමන් කකුල් දෙක හෙමින් මෙට්ටෙන් පහලට දැම්මා...

දැන් මාස තුනකුත් පහු වෙලා හතරකුත් වෙන්න එනවා.. ජන්කුක්ගේ කුස ටිකක් ඉස්සරහට ඇවිල්ලා... ඒක හරී අමුතුවට ජන්කුක්ට දැනුනේ.. මුලින් මුලින් හිතේ විතරක් ඉන්නවා කියලා දැනුනට ටිකෙන් ටික බඩ ඉස්සරහට එනකොට ජන්කුක්ට ඒ අමුතු හැගීම දැනෙන්න ගත්තා... ඉතින් ජන්කුක් හෙමින් බඩ අතගාන ගමන් ඇදෙන් නැගිට්ටා...

අද රෙස්ටොරන්ට් එකේ නිවාඩු , ඒ නැතත් ජන්කුක්ට එච්චර වැඩට යන්න උනේ නෑ.. මොකද ටේහ්‍යොන්ග් හැම වෙලේම මදුරුවෙක් වගේම එකම මුමුන මුමුන ජන්කුක්ගේ කන වටේ කැරකෙන්න ගන්න හින්දා.. මොන හේතුවක් උන හරි ජින් ජන්කුක්ට ගෙදර ඉන්න, පුලුවන් වෙලාවට එන්න කියනකොට , එදා රෙස්ටොරන්ට් එකට ආපු විදියෙන් ජින් කියන්නේ ටේහ්‍යොන්ග් දන්න කෙනෙක් කියලා දන්න හින්දාම ජන්කුක් කිසිම හරස් ප්‍රශ්නයක් ඇහුවේ නෑ..

ජන්කුක් මොනවා කිව්වත් තද කරලම තමන්ට වැඩට යන්න ඕන කියනකොට ටේහ්‍යොන්ග් අන්තිම තුරුම්පුව විදියට ඉස්සරහට දැම්මේ චූටි පැටියව තමයි.. ඒ හින්දා ඉදලා හිටලා හරි ජන්කුක්ට ටේහ්‍යොන්ග් කියන දේ අහන්නම උනා...

දැන් මේ නිවාඩු දවසේ එලි වෙනකොටම දොර ගාවට වෙලා වද දෙන්නේ කවුද කියලා දන්න හින්දම ජන්කුක් කරගන්න ඕන වැඩ ටික හරිම හෙමින් කරගත්තා... හෙමින් මූන සෝදන් ඇදුම් ඇදගෙන එහෙම තමයි ජන්කුක් ගිහින් දොර ඇරියේ..උදේ උනත් වැටුනු අව්වට ඇස් දෙකත් හීනි කරත් මූනත් රතු කරන් ඉන්න ටේහ්‍යොන්ග් දිහා බලල ජන්කුක් දොර ගාවින් අයින් උනාම ටේහ්‍යොන්ග් ඉක්මනට ගේ ඇතුලට රිංගගත්තා..

"ඇත්තටම ඔයා තව කොච්චරකල් මගෙන් පලිගන්නවද ජන්කුක්.. බලන්න මන් කීයෙ ඉදන්ද මෙහෙම දොර ගාව ඉන්නෙ කියලා..."

• 𝐖𝐡𝐲 𝐇𝐢𝐦....¡ •  ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now