[2] Ne yapın, ne edin bulun o çocuğu bana

7.7K 964 949
                                    

İyi okumalar 🦋
________
~Lix'in ağzından~

Ayaklarımın bile beni götürmek istemediği yere varmak üzereydim. Ama içimde gereksiz bir neşe vardı. Belki de birazdan babam tarafından bayılana kadar dövülecektim ama biri bana "melek" diye hitap etmişti.

Az önce çaresizliğimi tek başıma yaşamamış onun göğsüne yaslanarak ağlamıştım. İlk defa biri şefkatle yüzümü okşamıştı....

Saf bir gülümsemeyle elimi cebime atmıştım anahtarı çıkarmak için. Pantolonumun ceplerini teker teker kontrol ettim ama evin anahtarı yoktu.

Ceketimin cebinde kalmıştı... ceketim de o adamla birlikte ambulanstaydı. Ah gerçekten... nasıl bu kadar şanssız olabildim ben?

Kapıyı çalmaktan başka çarem yoktu. Kana bulanmış elimi kaldırdım ve kapıyı birkaç kez tıklattım. Kalp atışlarım yerinden çıkmak üzereydi.

Kapı açılır açılmaz yüzüme alkol kokusu çarpmıştı. Yüzümü buruşturduğum an tüm vücudumu sarsacak sertlikte tokat yemiştim yüzüme.

Soğuk yüzünden uyuşmuş yanağım sert tokattan sonra daha çok acımıştı. Elimle yanağımı tuttuğumda babamın yüzüne bile bakmadan eve geçmiştim. Belki bir şey demeden sakince odama geçebilirdim...

Odama doğru adımladığım sırada yakamdan tutmuş ve beni koltuğa doğru fırlatmıştı.

"Bu saate kadar nerelerdesin?"

İğrenç sesiyle konuşurken diğer taraftan da belindeki kemeri çekiştirerek çıkarmaya başlamıştı. Ağlamıyordum... çocukluğumdan beri yaşadığım şeylerdi... artık ağlamakla geçmediğini biliyordum.

Sadece bekliyordum, ya o yorulup duruyordu, ya da ben acıdan bayılıyordum. Sadece bu şekilde duruyordu. Kısaca seller sular gibi ağlasam da bu kabus bitmiyordu.

"Paranı alır almaz sürtüklük yapmaya mı başladın?"

O kadar çok bağırıyordu ki tükürükleri yüzüme saçılıyordu. Artık çekiştirmeler sonucu kemerini çıkarmış ve ikiye katlayarak sağ eline almıştı.

Ben ise yavaş hareketlerle elimi cebime atmıştım haftalık maaşımı çıkarmak için.. tekrar tüm ceplerimi kontrol ettim, her defasında elim boş kaldığında dah çok titredi vücudum.

Tekrardan ceketimin cebinde olduğu gerçeği çarptı yüzüme. Ellerimi ceplerimden çıkardım.

"B-ben ceketimi kaybettim, o-onun cebindeydi param. Bir adam var-"

Konuşmam bitmeden göğsüme kemerle ağır bir darbe indirmişti. Kemerin sesi odada yankılandı, hemen ardından da benim acılar içinde inlemem..

"Sürtük, kimin altına girdin, tüm paraları nerede yedin bu saate kadar"

Bir darbe de bacaklarıma aldığımda koltuktan inmiş ve dizlerimin üstünde durmaya başlamıştım acı yüzünden.

"Y-yemin ederim kimseyle yatma-"

Sırtıma yediğim üçüncü kemer darbesiyle yüz üstü yere yığılmıştım. Artık acıyla inleyecek güç kırıntıları bile bulamıyordum.

"Kes!"

Diye kürkediğinde derin bir nefes aldım. Başımı titreyen vücuduma inat kaldırdım ve nefret dolu gözlerine diktim gözlerimi.

"Yattım, yedim tüm parayı. Zevk çığlıkları atmaktan yoruldum resmen. Çok mükemmeldi. Senin alkole harcayacağın parayla başkasının altına girdim"

Yapmadığım şeyleri gözlerine bakarak, sırıtarak yapmışım gibi anlattım. Madem para yoktu, madem aklında kurduğu şeylere inanıyordu, ben de onu kızdıracaktım. Ben acı çekerken o da sinirden delirsin istedim.

Mr. Mafia (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin